Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en ben jij niet heel blij dat jij het zo goed hebt door onze goede SV?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat doe je voor een opleiding dat je jezelf zoveel beter voelt?
||
Citaat:
![]() ![]() En ik ben nu wel blij dat ik het zo goed heb, maar ik vind toch dat ik het eigenlijk te goed heb omdat ik nu gewoon parasiteer op de samenleving. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee sorry maar dit is typisch een idee wat in theorie topiie is maar niet in praktijk gebracht kan worden
||
![]() |
Citaat:
Trumpetlover doet conservatorium = HBO. Niceman1984 zit op de HAVO. mmmm is pas 14. En jij bent 15 en zit in 5 gymnasium. Nou. Wie is er dan meer? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
En mensen laten zich nog steeds opfokken door niceman en gaan nog steeds eindeloze discussies aan met dit figuur!
![]() ![]() 'k Weet zeker dat niceman over de grond rolt van het lachen als hij weer eens zo'n onzin-topic heeft geopend en ziet dat jullie met elkaar serieus in debat gaan over zijn post. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die hele partij van Niceman zal er waarschijnlijk nooit komen, maar ik denk dat als pvda, groen links of sp een aantal van zijn punten zou overnemen in de regering, en erin slagen om die erdoor te krijgen bij de formatie, dat er best hele positieve dingen kunnen gebeuren.
Het communisme op zichzelf vind ik veel te ver gaand, en zeker als je uit alle internationale verdragen stapt, raak je als land veel te geisoleerd, en Nederland heeft niet alle grondstoffen die nodig zijn om te leven, dus zou je toch moeten handelen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
geen van ons voor zover ik weet, als je het daarop wil spelen kun je het krijgen ook |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik voel me niet minder met mijn hbo op zak, dan hij die van school is getrapt om dat een of andere leraar zogenaamd een hekel aan hem heeft |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoogachtend, namens de Stalinistische Volkspartij |
![]() |
||
Citaat:
he shit ik zou niet meer mee doen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() waarom zou het een achteruitgang zijn, met 2e en 3e wereld landen handelen we toch ook?? Nou ja handelen, we zetten ze natuurlijk af bij het leven, maar toch, dat doen we nu ook al. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *slaat zichzelf* * tis een verslaving*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
stelling: werkgevers buiten werknemers uit niceman1984 | 41 | 26-01-2004 21:13 |