Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik lijk op niemand ![]()
|
Volgens veel van m'n vriendinnen lijk ik op Katie Holmes niet alleen van uiterlijk (heb namelijk blondbruinhaar en ben niet zo groot), maar ook de gezichten die ze trekt in Dawson's Creek. Als ik dan weer eens verbaasd kijk roepen ze allemaal "Joey", ben het tegenwoordig al gewoon om te horen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Een aantal jaren terug vond men mij op Sarah uit Heart Break High lijken, maar daar is nu niets meer vanover.
Nou ja, eigenlijk was het (volgens mij) ook alleen maar omdat ik dezelfde kleur haar had en ook krullen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Volgensmij lijk ik niet op een beroemd persoon.
Maar omdat ik blond ben ben ik met nogal wat blonde mensen vergeleken, zo lijk ik op: Britney Spears, Christina Aguilera, die blonde van Abba (hoe heet ze? Agetha ofzo toch? ![]() Dat was alles wat ik me zo kan herinneren, maar ik geloof niet dat ik op een van die mensen echt lijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dido.. maar dan alleen maar op n moment. Ik had n week geleden met haar eens in n knotje gedaan met n haarbandje zo en toen zei mn zusje dat ik best op haar leek zo in die clip van White Flag als ze in de auto zit. En ik had ooit eens n hoedje op en mn haar was n beetje naar buiten en toen zei iemand dat ik op Britney Spears in Crossroads leek.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Column over Vrouwen Shitonya | 10 | 26-03-2004 20:33 | |
De Kantine |
Op welke beroemdheid lijk jij? Phileine | 66 | 03-07-2003 15:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie, Big Bang, Atheisme en Islam... BiL@L | 36 | 15-05-2003 17:27 |