Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En zij 36 en hij 26? Ik zou daar echt niet mee zitten. Het is die 16 die het pedo maakt, niet die tien jaar. |
![]() |
|
ik heb zelf, toen ik 16 was, een relatie gehad met iemand van 27.
ik zou niet weten waarom dat niet kan, leeftijd is maar een getal, en als je gelukkig met elkaar bent, why not? meestal is het de buitenwereld die er een probleem van maakt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, ik heb toen ik 18 was ook geneukt met een vent van 28, dus? Het blijft gewoon een gevoelige zaak. Het kan me nog niet eens schelen wat die buitenwereld ervan vindt, maar het kan me wel schelen dat ik in een dergelijke relatie geacht wordt volwassener te zijn dan dat ik ben. Misschien dat die vent van 27 van je nog bij mammie woonde, maar die vent van 28 van mij zat gigantisch in de knoei met contracten met zijn werkgever en hypothecaire zekerheden en betaal jij de boodschappen, dan doe ik de vaste lasten. En op zondag naar paps en mams in Groningen zeker, nee, vriendelijk bedankt. Persoonlijk hou ik het tegenwoordig maar op jongens die ook nog wel eens een stad in willen en niet gaan zuchten als ik een ijsje wil. Dan wil ik er misschien ook nog wel eens over nadenken om die boodschappen te betalen. In een relatie gaat het om gelijk niveau.
|
Misschien een hele stomme vraag, maar wanneer zeggen jullie dat het een groot leeftijdsverschil is? Is dat al als er 6 jaar tussen zit, of is dat 8 jaar verschil, of 10 jaar of meer???
![]() Ik heb denk ik dit allemaal niet goed gelezen, want ik heb t niet echt kunnen vinden wat jullie nou onder een groot leeftijdsverscil vatten... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het probleem is volgens mij gewoon dat iemand zichzelf altijd heel anders ziet dan de ander die persoon ziet....
|
![]() |
Ik ben 18 en mijn vriend 27. Het leeftijdsverschil is bij ons is niet eens te merken. Mijn vriend is dan ook nog wel erg kinderlijk hoor, en ik ben weer net iets serieuser. Tussen ons zijn er geen problemen.
Ik vind het wel een groot leeftijdsverschil, als je merkt dat iemand gewoon echt 27 is, en een 17 of 18 jarige ook echt 17 of 18 is. Dan zul je ook wel voelen dat er niet echt en goede 'klik' aanwezig is.Ik weet niet of jullie snappen wat ik bedoel, maar ik heb het zo goed mogelijk geprobeerd uit te leggen. |
![]() |
|
![]() |
Okey, ik ben 16 hij is 25.
Alleen het getalletje is een probleem, voorderest passen we erg goed bijelkaar. Het spijt me, maar ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om in zo'n situatie alleen om het "getalletje" uit te maken. Misschien gaan we wel niet trouwen of kindjes krijgen.. you never know. Ik bekijk het altijd vanaf het moment, je kan nooit meteen naar de toekomst kijken, ik zie wel... |
![]() |
|
Het is inderdaad ook mijn visie, dat het niet gaat om het getal, maar meer om de manier waarop je in het leven staat, de manier van omgang met elkaar, dat soort dingen.
*word filosofisch* Of zoals W.F. Hermans (ja, die schrijver inderdaad) ook wel heeft gezegd (ik parifieer): De waarheid bestaat niet. Men schept een beeld van een waarheid om zo orde te kunnen scheppen en verbanden te kunnen leggen in een wereld van chaos. In dat geval zou het dus zo zijn dat wij een 'normaal' bedenken en zeggen dat alles buiten dat 'normaal' niet kan (dat noemen we de waarheid) om zo dus inderdaad orde te kunnen scheppen. Dan zouden wij dus alleen maar relaties aangaan met mensen van dezelfde leeftijd vanwege het beeld van orde dat dan geschapen wordt! Is dit nog te begrijpen? (het is lastig verwoorden, zeker zo op een beeldscherm, hmm, klopt niet helemaal, maar kan het even niet anders uitleggen)
|
Verwijderd
|
Ik vind het trouwens raar dat mensen zeggen dat het "niet kan".
Het kan blijkbaar wel en misschien ben ik daar wel een bewijs van. Ik scheel 17 jaar met mn vriend en het gaat al een half jaar goed. En als het ooit uitgaat dan is onze leeftijd zeker niet de reden. Dus ja, het kan. Of je het normaal vindt moet je dan zelf maar uit maken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Groot leeftijdverschil in relatie, kan dat? roozzzie | 4 | 20-06-2014 09:55 | |
Liefde & Relatie |
stelling ivm leeftijdsverschil vedetje | 33 | 04-05-2006 08:26 | |
Liefde & Relatie |
Groot leeftijdsverschil Neiu | 63 | 16-06-2005 22:38 | |