Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
same here Charlotte Church ook nog Laatst gewijzigd op 25-01-2004 om 17:12. |
![]() |
|
Beatles- Tell Laura I love her..
Er zullen vast nog wel meer zijn, maar kon zo snel niet even een andere bedenken. Vind het lied trouwens niks, is ook niet zo vreemd als je oude, bejaarde Engels leraar dit elke keer aan je zingt.. .
|
wow te veel om op te noemen maar ik ga een poging wagen
![]() accelerators- sarah's doing fine ![]() 3 doors down- Sarah yelling bob dylan- sarah fleetwood mac- sarah david bowie- sarah thin lizzy- my sarah de kreuners- sarah ![]() ![]() kid rock- hard night for sarah prince- princesse sarah AAF- Sarah wynn james taylor- sarah maria after 7- sarah smile jude- sarah goodnight automatic- sarah w serge regianni- sarah slackers- sarah genesis- me and sarah jane ben folds- zack and sarah hall oates- sarah smile wave- don't say sarah jellyfish-calling sarah zo ist wel weer leuk geweest en er bestaan geen zangeressen die sarah heten ![]()
||
Citaat:
toch een van de beste nederpop nummers allertijden...
|
eem nummer met martijn in de positive zin is ook nog ver te zoeken (denk ik)
ik ken alleen het nummer van de band zonder banaan waarin ik er even aan word herinnerd: en martijn het konijn.... of zijn er nog meer?
|
Sarah Brightman?
NOFX: I'm telling Tim Kinderen voor Kinderen: Tim Ik heb zo lang ik weet om jongens nooit gegeven Ik vond ze saai of stoer of veel te overdreven Maar laatst was ik bij Kim, ik zag haar broer, hij stond te bellen Die jongen heet dus Tim, dat is een stuk, niet te vertellen Hij is het helemaal, hij is een wonder op aard 't Is echt niet meer normaal, ik ben totaal van de kaart De jongens uit m'n klas, ze kicken op computers Op skaten en op voetbal en op stomme scooters Maar dan de broer van Kim, die houdt van hele andere dingen Aaaaaaaahaaaa Die superkanjer Tim, die houdt van dansen en van zingen Aaaaaaaahaaaa Hij is het helemaal, hij is een wonder op aard 't Is echt niet meer normaal, ik ben totaal van de kaart Hij is het helemaal, hij is een wonder op aard Hij vindt mij ideaal, ik ben totaal van de kaart Ik ga met Tim, ik ga lekker met Tim Altijd met Tim, ik doe altijd met Tim Zij gaat met Tim, zij gaat lekker met Tim Altijd met Tim, zij doet alles met Tim Ja als ik denk aan Tim, dan zit ik urenlang te dromen Hij is zo mooi en slim, ik krijg geen hap meer door m'n keel Hij is het helemaal, hij is een wonder op aard 't Is echt niet meer normaal, ik ben totaal van de kaart Hij is het helemaal, hij is een wonder op aard Hij vindt mij ideaal, ik ben totaal van de kaart Hij is het helemaal, hij is een wonder op aard 't Is echt niet meer normaal, ik ben totaal van de kaart Hij is het helemaal, hij is een wonder op aard Hij vindt mij ideaal, ik ben totaal van de kaart ![]()
|
![]() |
Nog meer:
Louis Neef - Martine Stan Getz - Song for Martine Alain Bashung - Martine Boude Laurent Lombard - Martine Cherie Louis Philippe - Martine Joe Dassin - Martine Fresh Moods - Martine Lutin Bleu - Martine Aioli - Ricky Le Mari A Martine Chet Baker - Sweet Martine Jaques Dekoninck - Pour Martine Douleur - Martine Zo vind ik het wel weer genoeg.
|
mijn lijstje:
evanescence-lies green day-one of my lies no angels-feel good lies endo-simple lies Iron maiden-no more lies matchbox 20-bed of lies bon jovi-love lies bright eyes-no lies, just love modular-these lies gotthard-tell no lies diana king- l-l-lies under 4-lies stacey kent-little white lies the cats-lies spandau ballet-how many lies qtip- what lies beneath david allan coe-3 biggest lies bon jovi-my guitar lies bleading in my arms gareth gates-lies girls aloud-white lies symphonie x-sea of lies alice deejay-no more lies alphaville-lies ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ehm, bij mij naam... Geen idee, het enige waar ik opkom is "de kerstezel" van Kinderen Voor Kinderen, daar wordt ook over een Marjolein gezongen. *checkt kazaa* nope |
![]() |
|
Volgens Kazaa:
Waldemar Goszcz - Orfeusz '' - Jesiene Wosy '' - Tylko Milosc Waldemar Bastos - Pitanga Madura '' - Morna Cabo Verde '' - Muxima '' - Waldemar Waldemar Hoff - Knock On Your Door Zarah Leander - Er Heißt Waldemar ![]()
||
Citaat:
Waldemar Erbe Waldemar Gomez Waldemar Kropp Waldemar Kalling Waldemar P. Perez J. Dentz Waldemar Waldemar de Abreu Waldemar Sorychta Waldemar Marchetti En nog wat songtitels: Yanna Avis - Waldermar Bent Persson - Waldemarsudde Wulfmanson - Costa & Waldemar H.P. Andersen - Yuuli Kertoo Waldemar Daaesta |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|