Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmmz, ik vond dat wachten maar niks.. vooral niet als je naast een stel lapzwansen moet staan, die uit verveling maar in bierblikjes gaan staan pissen en 't harstikke grappig vinden als jij haast omvalt doordat zij elkaar een beetje kinderachtig gaan staan duwen.. mjah, hoop dat ik t dit jaar wat beter tref..
||
Citaat:
Enfin, kmoet niet zeuren heb 2 uurtjes in de rij gestaan dus dat valt nog mee.
||
Citaat:
Was trouwens bij de allereerste groep die het veld kwam oplopen. ![]()
||
Citaat:
Dat soort lompe boeren zijn één van de weinige dingen waaraan ik me ongelofelijk kan ergeren.
|
ik vond het wachten geweldig, daar heb ik mensen ontmoet met wie ik de komende 4 dagen 24/7 mee omging. ik deed er 7 uur over...het stomme was dat mn vriendin even weg ging om te plassen en ze ons niet meer kon vinden, dus wij zaten een uur lang te roepen en te zwaaien, tot de ergernis van de mensen naast ons
![]()
|
![]() |
zolang het niet regent, vind ik het wachten helemaal niet erg eigenlijk. sure, de wc-ellende is vervelend, maar dan hou ik het wel op. voor de rest is het meestal ook wel gezellig (hoewel het t afgelopen jaar wel erg traag ging)
en uiteindelijk werden we niet eens meer gecontroleerd, omdat de beveiliging zelf ook in zag dat het zo niet kon. ze hebben er dus nix aan gehad want ik had makkelijk een wapen mee kunnen nemen. het zal dit jaar ook wel iets beter gaan. en over die boeren die lopen te duwen en sjit: dat is idd het irritantste aan Lowlands. gelukkig zijn de prijzen zodanig hoog dat de meeste boeren die alleen maar irritant willen zuipen wel thuis blijven. (een boerenschuurfeest kost maar 5 euri entree, dus ga daar lekker heen)
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb 6 uur gewacht vorig jaar.. en het wachten op zich vind ik niet zo erg, maar sommige mensen zijn zooo vervelend
![]() Voor mij stond een man, en als blikken konden doden, was ik wel erg dood geweest.. hij heeft zich een paar keer omgedraaid, om te vragen of ik misschien een paar stappen achteruit kon doen, omdat ik hem in de weg stond en hij wat meer plaats wilde hebben ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]ganralph schreef op 10-02-2004 @ 13:46:
en uiteindelijk werden we niet eens meer gecontroleerd, omdat de beveiliging zelf ook in zag dat het zo niet kon. ze hebben er dus nix aan gehad want ik had makkelijk een wapen mee kunnen nemen. het zal dit jaar ook wel iets beter gaan. whahaha die controles ![]() ![]() "Okeey loop maar door", tsja 'fantastische controle ![]() ![]()
||
[QUOTE]puck's prove schreef op 10-02-2004 @ 16:15:
Citaat:
|
Verwijderd
|
zo ik ga dit jaar echt wel minder drank meenemen (en meer drugs).
Ik had zoveel mee, het kwam niet eens op, weg motten pleuren en nog deel mee naar huis genomen, fucking zware tas voor niks. Je zuipt toch wel meer op dat terrein daar, dan bij je tent... En fuck ik stond in het midden bij zo'n rij, waar niemand mocht doorlopen, terwijl de rij naast ons achterelkaar gingen... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hehe, ik mot denk ik ook maar dronken zijn in de rij, dan heb ik ut vast veeeel meer naar me zin en gaat de tijd sneller...
maarja dan zit je weer met dat pissen, van 1 biertje mot ik al vet zeiken ![]() Kon je trouwens niet als je in de rij stond aan de zijkant easy over het hek klimmen naar camping 1??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil ook wel zo'n slaafje ![]() ![]()
||
Citaat:
Hetzelfde probleem met bier, ik neem bier extra mee voor de heenweg, dat raakt meestal in de rij wel op. En binnen 1 dag is het bier dat je mee naar binnen mag nemen ook wel op. Ik probeer wel bewust op het campingterrein meer te zuipen, anders wordt het een asociale dure bedoening. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik koop zelf nauwelijks meer wiet, maar destijds ging ik altijd naar de Headshop omdat je daar gewoon VEEL voor WEINIG geld krijgt. (mits je er vaak komt). Het wordt daar vaak niet afgewogen, gewoon in een zakje proppen> klaar!. De kronkel en dakota staan echter wel garant voor goede kwaliteit. En in de kronkel kun je fokking lekker eten....... euh......misschien moet dit naar D&A ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Voortaan ga ik er ook al heeeeeeel vroeg staan hoor...en neem ik niet meer 3 tenten van vrienden mee, die op vrijdag komen maar bang zijn dat er geen plaats meer is, waardoor ik alvast op donderdagavond hun tenten moet meenemen en deze ook aldaar opzetten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ik was wel heel blij met die 1.5 uur, jaar ervoor 6 en jaar daarvoor 7 uur in de rij gestaan ![]() ik snap trouwens niet dat ze er gewoon niets aan doen! een andere ingang? of gewoon meer poorten??? ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop VS Lowlands Young Predator | 125 | 31-07-2006 01:16 | |
Eten & Drinken |
wat/waar eten veganisten op lowlands? dark princess | 9 | 15-08-2005 17:58 | |
Muziek |
Goed nieuws voor de muziekfans op Lowlands IEMOW-KOR | 58 | 07-10-2004 09:31 | |
Muziek |
Officiele lowlands topic? Everlong | 183 | 25-10-2002 20:46 | |
Muziek |
Lowlands vs. Pukkelpop pleemonster | 48 | 08-08-2002 23:08 |