Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2002, 08:31
M@TRIX
M@TRIX is offline
n mooie middelmaat...niet te groot...
als ik een goeie hand vol heb ist genoeg...
das is wa me vriendin heeft
Oud 31-05-2002, 09:19
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
nep=niet coel
Oud 31-05-2002, 13:01
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ik ben een meisje en vind natuurlijk groot veel mooier dan van die opgepompte tieten ziet er vaak ontzettend nep uit...
jouwe zijn perfect
Oud 31-05-2002, 13:21
youriw
youriw is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
jouwe zijn perfect
tuurlijk, maar vind iedereen die van zijn of haar vriendinnetje niet perfect?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 13:29
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

dat is inderdaad een moeilijke maat ik heb ooit gelezen dat ze dat vooral in frankrijk en soms amerika verkochten ,misschien als je op een site gaat kijken,hoe duur ze zijn en verzendkosten ect.
nou... in frankrijk hebben ze wel veel vaker 65-nog iets. maar dan nog niet in C of D. ik heb nog nooit op sites gekeken, misschien wel een idee. bedankt.
Oud 31-05-2002, 13:32
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ik ben een meisje en vind natuurlijk groot veel mooier dan van die opgepompte tieten ziet er vaak ontzettend nep uit...
ja, owkeej. jongens vinden natuurlijk groot natuurlijk mooier, dan opgepompt groot. maar vinden ze natuurlijk klein ook mooier dan opgepompt groot? of hebben ze liever groot, en dan desnoods opgepompt??
Oud 31-05-2002, 13:37
youriw
youriw is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ja, owkeej. jongens vinden natuurlijk groot natuurlijk mooier, dan opgepompt groot. maar vinden ze natuurlijk klein ook mooier dan opgepompt groot? of hebben ze liever groot, en dan desnoods opgepompt??
vergis je er niet in, er zijn genoeg jongens die helemaaaal niet van groot houden, waarvoor een B ideaal is en C acceptabel.

ik vind grotere borsten mooi, geef ik eerlijk toe, maar ik heb ze wel liever echt, dus ik heb liever echte kleinere borsten dan grote opgepompte, om jouw vraag te beantwoorden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 13:41
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
youriw schreef:

vergis je er niet in, er zijn genoeg jongens die helemaaaal niet van groot houden, waarvoor een B ideaal is en C acceptabel.

ik vind grotere borsten mooi, geef ik eerlijk toe, maar ik heb ze wel liever echt, dus ik heb liever echte kleinere borsten dan grote opgepompte, om jouw vraag te beantwoorden.
nee, dat weet ik wel. ik vond het een beetje vreemd om te zeggen: "ik hou meer van natuurlijk groot, dan van opgepompt" voor wie geldt dat nou niet?!
Oud 31-05-2002, 13:43
youriw
youriw is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
nee, dat weet ik wel. ik vond het een beetje vreemd om te zeggen: "ik hou meer van natuurlijk groot, dan van opgepompt" voor wie geldt dat nou niet?!
nou ... grote 'hangers' zijn vaak minder aantrekkelijk dan netjes 'bijgewerkte' grote borsten ... er kunnen mooie exemplaren tussenzitten!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 13:46
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
youriw schreef:

nou ... grote 'hangers' zijn vaak minder aantrekkelijk dan netjes 'bijgewerkte' grote borsten ... er kunnen mooie exemplaren tussenzitten!
nou ja. ik vond het wel erg logisch klinken, maar blijkbaar zijn er ook mensen met een andere mening! moet kunnen. ik vind persoonlijk natuurlijk altijd mooier. ook als ze een beetje hangen.
Oud 31-05-2002, 13:48
Verwijderd
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

nou ja. ik vond het wel erg logisch klinken, maar blijkbaar zijn er ook mensen met een andere mening! moet kunnen. ik vind persoonlijk natuurlijk altijd mooier. ook als ze een beetje hangen.
een beetje hangen is niet erg, maar vaak is t wel als je grote hebt dat ze nogal ver naar beneden bengelen, om t maar eens grof te zeggen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 13:49
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

een beetje hangen is niet erg, maar vaak is t wel als je grote hebt dat ze nogal ver naar beneden bengelen, om t maar eens grof te zeggen
euh... ja. heb ik zelf ook...
Oud 31-05-2002, 13:58
youriw
youriw is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
maar wie zegt dat jij kan zien of ze echt of nep zijn? soms zijn bijgewerkte/opgepompte borsten niet zomaar van echt te onderscheiden ... misschien denk jij wel van iemand dat ze echt enorm mooie borsten heeft maar zijn ze ook nep ...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 14:01
Verwijderd
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

euh... ja. heb ik zelf ook...
zo erg als ik bedoel niet hoor
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 14:02
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

maar wie zegt dat jij kan zien of ze echt of nep zijn? soms zijn bijgewerkte/opgepompte borsten niet zomaar van echt te onderscheiden ... misschien denk jij wel van iemand dat ze echt enorm mooie borsten heeft maar zijn ze ook nep ...
ligt eraan hoe ze t erin planten,voor of achter de spier,achter ziet er echter uit, maar kan alleen als je mini maat hebt
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 14:15
youriw
youriw is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ligt eraan hoe ze t erin planten,voor of achter de spier,achter ziet er echter uit, maar kan alleen als je mini maat hebt
dat zou best kunnen ... maar je kan het dus niet altijd zien
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten