| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
nederlandse recensisten zijn pessimistische kutjes
In de volkskrant stond dat NERD een amateuristische band is en dat het zingen niet goed was. Dat het een slecht optreden was maar evengoed een fascinerend om te zen. Ook dat dat kam doordat hij goed gebruik maakten van trucjes, zoals meisjes op het podium trekken. Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 18:44. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Vrinden van mij waren wel heen, ikzelf niet, gadver, kwou er graag ook bij zijn, klotekaartjes vlogen erdoorheen. Pharrel is stoer. Heel N.E.R.D. gewoon. Die lui weten gewoon wat muziek maken is. Zo hoort het, beter nog zelfs dan de beats van Timba. Ben ook erg benieuwd naar hun nieuwe cdee. De eerste singel is wel lekker, maar N.E.R.D. kan veel beter.
|
|
||
|
Citaat:
die cd wordt erg ![]() tenminste de tracks die ze deden wel [=
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
*edit* maar dat kan best iemand van de krant geweest zijn ofzo die met die grote lens, stond ie ergens rechtsvooraan?
|
|
|
|
Met name zondag wordt een dance-dag, met als afsluiter DJ Tiësto. Die dag spelen ook Dave Clarke, T.Raumschmiere en de Audio Bullys. Als we ook Vive la Fête en Goldfrapp onder dance mogen scharen, dan mogen we die er naast de al bevestigde Moloko bijzetten. Opvallend genoeg staat Basement Jaxx er niet tussen. Verder komen op hip-hop/R&B-gebied precies de bands die ik dacht: N*E*R*D, Black Eyed Peas en The Roots (die laatste waren ook al voor RaR/RiP en Hultsfred bevestigd). Van eigen bodem komt rapper Brainpower, met zijn nieuwe project ADHD (daar waar ik juist Extince had verwacht). Verder geen echte verassingen. Roy Paci speelt ook op Parkpop en The Sheer was te verwachten. Ook de voorspelde zuiderburen Novastar en Vive la Fête zijn geprogrammeerd. Helaas (nog) geen Admiral Freebee en Mintzkov Luna. Verder wil ik The Datsuns nog apart noemen en ben ik erg blij met Franz Ferdinand, waarvan ik hoop dat ze morgen ook op de persmeeting te zien zijn.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|