Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben er volgens mij al 5x gebanned ofzo.. |
![]() |
|
Ik weet niet of ik nu gecensureerd ga worden door een forumbaas die besproken is in de forumkrant, maar ik wou toch nog even een positieve impuls geven aan de makers van de forumkrant. Ik weet niet hoe het is om er in te staan, zo elitair ben ik natuurlijk niet, maar ik stuur er dan ook niet echt op aan met semi-naakt en rare driehoeksverhoudingen op het forum. Ik werk ook niet Seksualiteitforumster na forumster af en groepsmeetings zijn een big nono. Maar dat terzijde: het is een erg vermakelijk stukje 'journalistiek'. Natuurlijk is 90% bezig met de grootste moraalridder uit te hangen, maar ik kan de zwarte humor zeker wel waarderen. Kijk maar naar de ophef, als je daar geen pluim voor verdient, weet ik het ook niet meer. Ik moest er in ieder geval erg om lachen, en als je je gekwetst voelt moet ik eigenlijk wel een beetje zeggen dat je er om hebt gevraagd. Ik mail mijn blote pik ook niet naar jan en alleman.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
er zijn genoeg manieren om um toch te kunnen doorgeven hoor... (@ fb's... K heb NIETS met die forumkrant te maken hoor!!!) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
boos op mede-forummers... sjoeltie | 90 | 19-09-2004 19:37 | |
De Kantine |
Kameraden VIULenin | 140 | 04-06-2004 15:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Hoax] GeenStijl.nl stopt webloggen na zware mishandeling "de Chileen" Gatara | 67 | 21-04-2004 15:54 |