Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2004, 13:42
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roeleke schreef op 07-02-2004 @ 14:21:
Ik heb trouwens gehoord, dat siNix ook op ll.com gebanned gaat worden (is?) omdat hij 'misbruik' maakt van de naïviteit van jonge meisjes... Tja...
Misschien kunnen ze dan hier die regel over nemen en meteen FA permanent bannen.
Oud 07-02-2004, 13:47
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-02-2004 @ 14:42:
Misschien kunnen ze dan hier die regel over nemen en meteen FA permanent bannen.
Is dat niet zelf een naief jong meisje?
Oud 07-02-2004, 13:56
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-02-2004 @ 14:42:
Zonder me uit te spreken over FA, maar ik denk dat wat siNix allemaal presteert, toch iets ernstiger is dan wat FA hier doet hoor...
Oud 08-02-2004, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Roeleke schreef op 07-02-2004 @ 14:21:
Ik heb trouwens gehoord, dat siNix ook op ll.com gebanned gaat worden (is?) omdat hij 'misbruik' maakt van de naïviteit van jonge meisjes... Tja...
Dat je op ll.com gebanned bentr zegt niks,
ik ben er volgens mij al 5x gebanned ofzo..
Oud 08-02-2004, 16:21
Emphasis
Emphasis is offline
Ik weet niet of ik nu gecensureerd ga worden door een forumbaas die besproken is in de forumkrant, maar ik wou toch nog even een positieve impuls geven aan de makers van de forumkrant. Ik weet niet hoe het is om er in te staan, zo elitair ben ik natuurlijk niet, maar ik stuur er dan ook niet echt op aan met semi-naakt en rare driehoeksverhoudingen op het forum. Ik werk ook niet Seksualiteitforumster na forumster af en groepsmeetings zijn een big nono. Maar dat terzijde: het is een erg vermakelijk stukje 'journalistiek'. Natuurlijk is 90% bezig met de grootste moraalridder uit te hangen, maar ik kan de zwarte humor zeker wel waarderen. Kijk maar naar de ophef, als je daar geen pluim voor verdient, weet ik het ook niet meer. Ik moest er in ieder geval erg om lachen, en als je je gekwetst voelt moet ik eigenlijk wel een beetje zeggen dat je er om hebt gevraagd. Ik mail mijn blote pik ook niet naar jan en alleman.
Oud 09-02-2004, 20:00
Meneer de Uil
Meneer de Uil is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 07-02-2004 @ 14:47:
Is dat niet zelf een naief jong meisje?
Dat staat allemaal in de krant.
Oud 09-02-2004, 23:30
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
McCaine schreef op 06-02-2004 @ 22:27:
INTERNET

Ik zie het nut van dit topic niet echt.
Oud 11-02-2004, 01:17
Emphasis
Emphasis is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 10-02-2004 @ 00:30:
[afbeelding]

Ik zie het nut van dit topic niet echt.
Dat heb ik met 99% van de topics op het gehéle forum.
Oud 11-02-2004, 15:46
Q
Q is offline
De forumkrant begon eigenlijk best geinig. Het was niet groot, er stonden grappige dingetjes en was een grappige toevoeging zo op een zondag. Maar daarna kwamen er wat veranderingen die gewoon steeds erger werden. Dus het werdt van leuk naar vulgair, van kwaad tot erger...
Oud 11-02-2004, 15:52
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Q schreef op 11-02-2004 @ 16:46:
De forumkrant begon eigenlijk best geinig. Het was niet groot, er stonden grappige dingetjes en was een grappige toevoeging zo op een zondag. Maar daarna kwamen er wat veranderingen die gewoon steeds erger werden. Dus het werdt van leuk naar vulgair, van kwaad tot erger...
ik ken alleen die van februari, waar kan ik die eerdere kranten vinden?
Oud 11-02-2004, 16:09
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 11-02-2004 @ 16:52:
ik ken alleen die van februari, waar kan ik die eerdere kranten vinden?
Heel slim om dat hier te vragen jong. Als je het topic even gelezen had, had je gelezen dat de links naar de forumkrant bij ons onder censuur staan en dus niet gepost mogen worden.
Oud 11-02-2004, 16:10
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 11-02-2004 @ 17:09:
Heel slim om dat hier te vragen jong. Als je het topic even gelezen had, had je gelezen dat de links naar de forumkrant bij ons onder censuur staan en dus niet gepost mogen worden.
Dat heb ik ook gelezen en ik verwacht hier ook geen link, er zijn altijd nog andere wegen, zo ben ik toch ook achter die forumkrant van feb, gekomen...
Oud 11-02-2004, 19:11
Remqo
Remqo is offline
Citaat:
Q schreef op 11-02-2004 @ 16:46:
Als je de eerdere krantjes "de onzinkrant" bedoelt, de Onzinkrant en de Forumkrant zijn 2 hele verschillende krantjes en hebben niets met elkaar te maken
Oud 11-02-2004, 21:05
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 11-02-2004 @ 17:10:
Dat heb ik ook gelezen en ik verwacht hier ook geen link, er zijn altijd nog andere wegen, zo ben ik toch ook achter die forumkrant van feb, gekomen...
juist, mee eens, k denk dat het snel genoeg duidelijk gaat worden als de nieuwe er is
er zijn genoeg manieren om um toch te kunnen doorgeven hoor...

(@ fb's... K heb NIETS met die forumkrant te maken hoor!!!)
Oud 12-02-2004, 07:37
Q
Q is offline
Citaat:
Remqo schreef op 11-02-2004 @ 20:11:
Als je de eerdere krantjes "de onzinkrant" bedoelt, de Onzinkrant en de Forumkrant zijn 2 hele verschillende krantjes en hebben niets met elkaar te maken
Dan ken ik de oude onzinkrant niet en ga ik heel snel weg
Oud 12-02-2004, 11:48
Verwijderd
Citaat:
kkkevin schreef op 11-02-2004 @ 22:05:
(@ fb's... K heb NIETS met die forumkrant te maken hoor!!!)
Wat schattig.
Oud 13-02-2004, 15:56
Simon
Simon is offline
Ik geloof dat het meeste wel gezegd is en nu gaat het hier nergens meer over. Slotje.

Regels voor berichten