Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() weet je het nu eigenlijk al ?
||
Citaat:
![]() lekker slapen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() i am kloot was erg cool, en explosions in the sky simpelweg adembenemend. magnus was heet, en de drum 'n bass feestjes aan het eind in de kelder van nighttown waren ook erg vet. ![]() ik vond het alleen jammer dat ik zo'n beetje de jongste was die daar rondliep; werd de hele tijd aangekeken enzo. ![]()
||
Citaat:
maar nee moet je weer zo''n hele dagkaart kopen ofzo, ze denken dat we teveel geld hebben ![]()
|
Over TENT gesproken...
http://pages.vpro.nl/3voor12/events/...20305+17282388 Ik sta op de 4e foto met de spijker. Nog nooit zoiets vaags en zinloos gezien, vandaar ook die wezenloze blik in m'n ogen... Waar kan ik klagen over de schending van m'n portretrecht? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, als het goed is komt mijn lieftallige stem op de radio en op internet omdat ik mijn levensverhaal ging vertellen bij EHBH <3 edit: litteken.net is niet meer? en hier sta ik net niet op de foto ![]() en harry de mozaique pimp die zijn tandenpoetst
Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 17:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
jammer genoeg kon ik ze 's avonds niet zien ( openbaar vervoer .. ![]() lars horntveth was wel heel erg vet ![]() ![]() ![]() echt koel festival , volgend jaar toch maar eerder beginnen met slaapplaats regelen ... |
![]() |
||
Citaat:
ware het niet dat ik de volgende morgen een dorp aan zowat de andere kant van het land alweer van post moest gaan voorzien .. ![]() |
Advertentie |
|
|
|