Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik erger me laatste tijd eigenlijk meestal een nummers waar te veel in over politiek gezeurd wordt.
Maar. anti - flag - 911 for peace dan maar. Maar zó politiek geladen is dat nummer ook weer niet, hoogstens wat pacifistisch/hippie like. Bad Religion heeft wel een aantal nummers die nog wel enigzins wat nuance hebben itt veel punk. Laatst gewijzigd op 16-02-2004 om 22:42. |
![]() |
|
Best veel liedjes van Skunk Anansie... zijn tegen racisme nzoow...
![]() Kill all the white man ![]() ![]() En, shit... ik ben niet goed in titels nzo... zo'n liedje van I Am Kloot... al denk ik niet dat veel mensen die kennen hm?
|
Gaap.
Vraag me soms af of er nog bands/nummers zijn die meer te melden hebben dan 'Fuck the system' of 'Alle zwarten het land uit, de joden nemen de wereld over, en alle ariërs zijn jofel' of 'De overheid is slecht en moet dood want ze zijn niet lief voor ons', enzovoorts.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik mis toch wel een paar namen,
- Public enemy heeft zowat alleen maar politieke nummers, die toch heel wat dieper gaan dan fuck the system - Ice-t's Bodycount heeft een aantal gave nummers gemaakt, waaronder natuurlijk Cop Killer -Phil Ochs , zowat dé politieke zanger van de jaren 60, met nummers als: Love me, Love me I'am a liberal Talking Vietnam blues ( eerste vietnam nummer) The cuban crises blues - Gil Scott Heron , een zwarte zanger, die heel veel politieke gemaakt nummers heeft, en daarmee vele heeft beinvloed, waaronder de politieke rappers eind jaren 80, en de last poets .
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Het was gisteren 11 jaar geleden. Falkh | 166 | 09-12-2004 10:57 | |
De Kantine |
Het boemerangeffect: Waarom Amerika gehaat wordt niceman1984 | 67 | 16-04-2004 21:13 | |
Muziek |
Beste album 2003 [hip hop] Cheops | 28 | 24-12-2003 23:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim-Fortuynprijs ? Not for Sale | 101 | 28-06-2002 12:00 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Informatie gezocht over MARCUS TULLIUS CICERO ... - Praga Khan - | 2 | 15-11-2001 19:11 |