Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2004, 10:00
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 07-02-2004 @ 21:56:
Even inhaken: ik ben best bereid om na mijn studie, als ik niet meteen een baan vind die daarop aansluit, iets 'lagers' te doen. Maar wel onder twee voorwaarden: 1) ik wil genoeg tijd krijgen om door te zoeken naar iets dat wel aansluit op mijn studie, en 2) ik wil bepaalde keuzes kunnen maken, ik pak niet zomaar alles aan. Het liefst zou ik dan tijdelijk iets in het vervoer doen(treinconducteur, trambestuurder, rij-instructeur, etc.).
Dat "best bereid". Wat komt dat heerlijk denigrerend over, maar dat terzijde. Ik werk 38.75 uur per week en mocht ik dat willen heb ik tijd zat om te zoeken naar ander werk en solliciteren. Geen idee hoe jij je dat voorstelt, maar ik hou zelfs nog royaal tijd over.

Overigens zou ik het je niet aanraden iets in het openbaar vervoer te gaan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2004, 14:26
NN
NN is offline
Citaat:
Friedman schreef op 07-02-2004 @ 21:49:
Als mijn partij de absolute meerderheid haalt ben ik beschikbaar.
het lijtk me onwerkelijk, maar goed... Wat is jouw partij?
Oud 08-02-2004, 14:48
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 08-02-2004 @ 11:00:
Dat "best bereid". Wat komt dat heerlijk denigrerend over, maar dat terzijde.
Hoezo? Moet ik mijzelf vol enthousiasme op ondergekwalificeerde banen storten of zo?
Citaat:
Ik werk 38.75 uur per week en mocht ik dat willen heb ik tijd zat om te zoeken naar ander werk en solliciteren. Geen idee hoe jij je dat voorstelt, maar ik hou zelfs nog royaal tijd over.
Ik heb nog nooit fulltime gewerkt (behalve in vakanties), dus ik wist niet precies hoe je er dan tijdtechnisch aan toe bent.
Citaat:
Overigens zou ik het je niet aanraden iets in het openbaar vervoer te gaan doen.
Dat zeggen meer mensen. Maar ik ben koppig, want ik wil het toch
Reageren

Regels voor berichten