Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2004, 14:11
Verwijderd
Citaat:
CrazyIkke schreef op 11-03-2004 @ 14:57:
ja, en daar baal ik goed van!!
Maar is dat alleen deze week? of volgende week ook weer enzo?
het is denk ik tot het einde (nog 8 afleveringen) aangezien jensen niet 1 aflevering is. ik denk dat het zeker 6 weken duurd. maar ga er van uit dat het duurt tot de laatste aflevering
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2004, 14:33
Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 11-03-2004 @ 15:11:
het is denk ik tot het einde (nog 8 afleveringen) aangezien jensen niet 1 aflevering is. ik denk dat het zeker 6 weken duurd. maar ga er van uit dat het duurt tot de laatste aflevering
Jij bent fan
Oud 11-03-2004, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 11-03-2004 @ 15:33:
Jij bent fan
ja klopt jij?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 23:10
Shadina
Shadina is offline
Het wordt wel erg leuk nu.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 13-03-2004 @ 00:10:
Het wordt wel erg leuk nu.
ja ckr.. met al die oude mensen. wel spannend. ben benieuwd hoe het volgende week verder gaat
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 17:02
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
zack is zoo mooi! (maar ook zooo stom)
Ik vind het zeer leuk om te kijken
Maar eigenlijk zijn al die mensen die erin zitten wel vreemd...
Er komt echt vette ruzie maar ok!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 17:15
Surjirro
Surjirro is offline
Wat een klootzakken. Pffff de arrogantie druipt ervan af.
Oud 13-03-2004, 18:51
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
De oude gasten mogen toch niet meestemmen hea??
Want anders gaat Charla er zowiezo uit..

Ik "ben voor" het groepje van Charla, Tara, Keith en Dave.. ik kan die Amy echt niet uitstaan

(ik heb het begin van Paradise Hotel niet gezien, dus ik weet niet hoe achterbaks Charla is...)
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 19:15
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Dit gaat zo erg worden.. ook dat Toni erbij komt weetje en dalijk moge ze nog wel langer blijven en ook meestemmen..maja late we hopen van niet he..en ik kots van die Amy en Zack.. bah!
Oud 14-03-2004, 11:14
Shadina
Shadina is offline
Spoiler

Wat zijn die Amy en Zack hufters hej.. zo minder. Ze maken Keith echt wel pissig.. ze gaan denk ik wel vechten volgende week. Maar die Keith maakt ze echt wel in.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 13:06
.Pure
.Pure is offline
Nu is Amy helemaal in dr sas en happy en is ze alles. Maarja als die andere weer weg zijn is dat ook over. Gelukkig maar
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
zack is zoo mooi! (maar ook zooo stom)
Ik vind het zeer leuk om te kijken
Maar eigenlijk zijn al die mensen die erin zitten wel vreemd...
Er komt echt vette ruzie maar ok!
ik vind het wel leuk dat er ruzie komt. het wordt dan steeds spannender. zack is wel cool maar gaat ook een beetje ver. echt drijgen om keith op tewachten met 50 man en hem in elkaar te beuken enzo.

Citaat:
De oude gasten mogen toch niet meestemmen hea??
Want anders gaat Charla er zowiezo uit..

Ik "ben voor" het groepje van Charla, Tara, Keith en Dave.. ik kan die Amy echt niet uitstaan

(ik heb het begin van Paradise Hotel niet gezien, dus ik weet niet hoe achterbaks Charla is...)
ik weet niet of de oude gasten mogen meestemmen.
Spoiler

ik ben juist tegen dat groepje van charla, tara, keith en dave. Ze spelen het gewoon veel te gemeen. ze denken alleen aan zichzelf.
Hoe achterbaks charla is is best wel erg. ze praat over iedereen achter har rug om en vind zichzelf veel beter dan de rest.
Spoiler

[QUOTE]ook dat Toni erbij komt weetje en dalijk moge ze nog wel langer blijven en ook meestemmen..QUOTE]

volgens mij mogen werd er gezegd dat ze maar twee dagen mogen blijven maar zoals ik hier boven al zij moet er gestemdworden. Toni zal de boel wel weer op stelten zetten. ik vind haar wel cool. ze is tenminste eerlijk.

Citaat:
Nu is Amy helemaal in dr sas en happy en is ze alles. Maarja als die andere weer weg zijn is dat ook over. Gelukkig maar
ja ze heeft al dr ouder vriendjes weer terug. maja die moeten weer weg en dan is ze weer alleen. ze heeft nu desiree en holly wel achter zich. en natuurlijk tom en scot. Ik denk dat die ook een frond kunnen vormen.
Spoiler

het zal wel een spannende aflevering worden donderdag ik heb er iig zin in
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 21:55
levi's
levi's is offline
hee dus jullie kijken ook al naar Paradise Hotel?

Wat een bitch die Amy. Ze heeft helemaal niet door dat zij ook een kliekje had in het begin met toni en kirsten en nu is ze zo pissed op keith, dave charla en tara. Wat een dom wijf zeg
en die Zack heeft volgens mij een iq van 60 ofzo. Jooooo

naja dit was het.
Oud 14-03-2004, 22:00
Aurora
Aurora is offline
Wat een triest gedoe is dat zeg Ik zat echt vol verbazing te kijken afgelopen donderdag. Ik wist niet dat mensen zo dom konden zijn gewoon. Vooral die Amy en Zack en die gast met die lelijke tatoo's op zn arm! En dan die Charla die de hele tijd zo loopt te pouten. Argh!
Oud 14-03-2004, 22:17
-Octavius-
-Octavius- is offline
Zack is zoooo kut..
Oud 15-03-2004, 14:18
Verwijderd
Citaat:
omrielevie schreef op 14-03-2004 @ 22:55:
hee dus jullie kijken ook al naar Paradise Hotel?

Wat een bitch die Amy. Ze heeft helemaal niet door dat zij ook een kliekje had in het begin met toni en kirsten en nu is ze zo pissed op keith, dave charla en tara. Wat een dom wijf zeg
en die Zack heeft volgens mij een iq van 60 ofzo. Jooooo

naja dit was het.

tja, ze zijn daar zeker niet slim. ik zou niet weten of er iemand zit met hersens. zowel bij the originals als bij de nieuwen.

Citaat:
En dan die Charla die de hele tijd zo loopt te pouten. Argh!
ik denk dat ik charla onderhand wel de domste van allemaal vind. ze loopt de hele tijd te zijken dat de groep haar pest maar zij roddelt ook over iedereen.

het is leuk om te kijken maar ik zou iig niet willen zitten.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 17:13
HappySmile
HappySmile is offline
ik vind alex toch wel errug lekker
Oud 16-03-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
HappySmile schreef op 16-03-2004 @ 18:13:
ik vind alex toch wel errug lekker
das ckr een schatje om te zien. die ene jongen met die tatoo andon geloof ik vind ik ook wel lekker en zack en beau mogen dr ook wel zijn
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:24
Wave
Wave is offline
Toch is Charla een van de normaalste mensen daar........ze speelt het spelletje gewoon en de meeste anderen zijn echt zileig (zack, amy enzo.........gatver)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Wave schreef op 16-03-2004 @ 19:24:
Toch is Charla een van de normaalste mensen daar........ze speelt het spelletje gewoon en de meeste anderen zijn echt zileig (zack, amy enzo.........gatver)
ik vind charla de irritantste persoon die daar rondloopt. ze speelt het spelletje mss dan wel maar ze speelt samen met haar groepje ook met gevoelens van mensen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:53
Wave
Wave is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 16-03-2004 @ 19:49:
ik vind charla de irritantste persoon die daar rondloopt. ze speelt het spelletje mss dan wel maar ze speelt samen met haar groepje ook met gevoelens van mensen.

Dat doen ze allemaal daar...........alsof die anderen niet bezig zijn om haar expres te kwetsen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:35
OceanEye
OceanEye is offline
jup alex is errug lekker! en beau en zack ja die mogen er ook wel wezen

die jongen die er als een van de laatste is bijgekomen ben z'n naam ff kwijt...die is echt vals!!! maargoed verder vind ik charla een van de normaalste vrouwen maar inderdaad wel een beetje irritant...maar ook dat kan af en toe normaal zijn toch?
Oud 16-03-2004, 19:44
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
paradise hotel rulezzz! zeker nu al die "oude" mensjes dr weer terug zijn...zeker komende donderdag: toni!!! goh zjezez dat word lachen!
k weet eigenlijk niet voor wie ik ben...alex is wel lekker dus... maar vragen jullie je nou niet af wat dave er in godsnaam in doet?
k bedoel...allemaal knappe/acceptabele uiterlijken...en dan zo`n lelijkerd! (die ook nog es absoluut niet tegen zn verlies kan!)
Oud 16-03-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 16-03-2004 @ 20:44:
paradise hotel rulezzz! zeker nu al die "oude" mensjes dr weer terug zijn...zeker komende donderdag: toni!!! goh zjezez dat word lachen!
k weet eigenlijk niet voor wie ik ben...alex is wel lekker dus... maar vragen jullie je nou niet af wat dave er in godsnaam in doet?
k bedoel...allemaal knappe/acceptabele uiterlijken...en dan zo`n lelijkerd! (die ook nog es absoluut niet tegen zn verlies kan!)

ja het wordt donderdag lachuuhhhh
ik ben denk ik nog steeds voor amy... die vind ik gewoon cool.
ik snap wel waarom dave daar is.. ze hebben hem gekozen omdat ze ook Tom konden kiezen. Die deed toen hartstikke dom en arrogant. (nu vind ik m wel cool)
maar ik snap niet hoe de mensen die dat programma maken dave hebben kunnen selecteren als nieuwe gast .
Hij kan echt niet tegen zijn verlies en is nou ook niet echt knap neej (heb je die buik wel eens gezien )
Mannboobes
maja het is echteen superleuk programma denk wel zo'n beetje het leukste dat er op het moment draait op de nederlandse tv.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:57
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Wave schreef op 16-03-2004 @ 19:53:
Dat doen ze allemaal daar...........alsof die anderen niet bezig zijn om haar expres te kwetsen
I completely agree. Zij zitten charla een beetje het leven zuur temaken al vind ik ook we dat ze aan de andere kant een klein beetje aan het overdrijven is enzo met dat gejank op die wc donderdag....
Oud 17-03-2004, 08:39
Verwijderd
Citaat:
zoef de haas schreef op 16-03-2004 @ 22:57:
I completely agree. Zij zitten charla een beetje het leven zuur temaken al vind ik ook we dat ze aan de andere kant een klein beetje aan het overdrijven is enzo met dat gejank op die wc donderdag....
ii vind dat ze te gevoelig doet voor dat programma... ze hebben haar zielige egotje gekwets dan zit ze daar om te janken maar tegelijkertijd vind ze al die mensen maar triest daar maak je dan laat je daar toch geen traant om? ik vind haar echt super irri altijd dat gejank enzo.. eerst ook met toni
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:42
zoef de haas
zoef de haas is offline
Spoiler

maar ja vind trouwens idd dat die alex en zack het iq hebben van een stel blaadjesblazer en verder tja ik vind het wel grappig enzow allemaal maar zeker het niveau daalt echt met de week.
Het enige waar ik me nu nog op verheug is het hoofd van Amy als zack straks weer naar huis mag net als beau enzo haha het wordt wel weer mooi maar nu zeker even niet
Oud 17-03-2004, 15:49
Verwijderd
Citaat:
zoef de haas schreef op 17-03-2004 @ 16:42:
Spoiler

maar ja vind trouwens idd dat die alex en zack het iq hebben van een stel blaadjesblazer en verder tja ik vind het wel grappig enzow allemaal maar zeker het niveau daalt echt met de week.
Het enige waar ik me nu nog op verheug is het hoofd van Amy als zack straks weer naar huis mag net als beau enzo haha het wordt wel weer mooi maar nu zeker even niet

eigelijk moet je dat ook in spoiler zetten

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 21:03
zoef de haas
zoef de haas is offline
humzz wat moet in een spoiler bennik nou echt z blond ofsow
Spoiler
Oud 17-03-2004, 21:31
Verwijderd
Citaat:
zoef de haas schreef op 17-03-2004 @ 22:03:
humzz wat moet in een spoiler bennik nou echt z blond ofsow
Spoiler
Spoiler

trouwens iemand heeft ook eerder een post gepost met een link naar een site waar alle afleveringen op staan. erg handig staat op de 2de blz geloof k. (wel in het engels, en natuurlijk niet lezen als je het niet wilt weten)

@zoef de haas: ik d8 dat je
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 22:18
Verwijderd
brr ik vind ze echt evil en toni is net die lerares uit mathilda
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 22:22
Daiszz
Daiszz is offline
As je het mij vraag ben k hemaal voor het charla&dave regime! die spelen het spel tenminste goed de rest zijn gewoon een stelletje kiendjes met da kinderachtige gedoe zoals vandaag weer amy (& co) **** jullie misselijke !
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 14:28
.Pure
.Pure is offline
Ik ben ook "voor" het groepje van Charla, Dave, Keith en Tara. Maar ik de 1e afleveringen ook niet gezien.. Maar zoals ik het nu zie, vind ik dat Zack + aanhang erg zielig bezig is, gelukkig mag Zack iig niet blijven. Ben benieuwd welke 2 voornamelijke gasten mogen blijven!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 14:31
Freshh~
Freshh~ is offline
tering wat een kut wijf die toni zeg
zonde dat ik er nooit naar gekeken heb wanneer komt het eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 15:31
Verwijderd
Ahh, ik erger me dood als ik Paradise Hotel kijk. Wat zijn Amy & co onbeschoft, irritant, walgelijk, kut, grof etc. etc. etc.

Ik heb nog steeds helemaal voor Charla en co

Die Desirée is ook maar een doos zeg.

Van mij mogen winnen: Charla.
(Dave, Keith, Holly, Scott, en eventueel Tom).

Wie hopen jullie dat er terug in komen?
Ik Kevieta (of eventueel Amanda) en Matt (of eventueel Beau).
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 17:09
Verwijderd
ik hoop dat beau en kristen of toni terug komen.
vond amy en co gister echt te ver gaan. hoe ze tegen charla en co deden wel beter dat zack niet meer terug mag komen. ben nu eigenlijk voor niemand meer. charla irriteerd me mateloos maar amy en co zijn ook vreselijk.
neej ik ben voor toms aapje
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 17:10
Surjirro
Surjirro is offline
Nu wordt het pas leuk.

Amy. Brrrr. Trut
Oud 19-03-2004, 18:57
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Ik vind dat groeptje van Amy stom..
Ze zitten wel te vitten, dat Charla met iedereen ze gevoelens heeft gespeelt en dit en dat, (ik heb niet gezien hoe erg dat was) maar nou zitten ze zelf het allemaal ook heel erg te doen.

En.. uh ik wist gister nog precies wat ik ook al weer wou zeggen, maar weet het even niet meer.. volgens mij iets met kristin.. maar dat komt dan nog wel..

En ik kan amy niet uitstaan!

en ik ben blij dat zack niet kan blijven.. keith vind ik een veel leuker eerlijker persoon
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:22
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 19-03-2004 @ 16:31:
Ahh, ik erger me dood als ik Paradise Hotel kijk. Wat zijn Amy & co onbeschoft, irritant, walgelijk, kut, grof etc. etc. etc.

Ik heb nog steeds helemaal voor Charla en co

Helemaal mee eens.
Die Zack dan. Ik wacht je op met 50 man. Kan ie hem in zijn eentje niet aan ofzo? Wat een mongooltje. En maar Keith en Dave omlaag halen.. over hun uiterlijk beginnen. Vond het echt zielig, vooral voor Dave. Dat is echt zijn zwakke punt en hij moest bijna huilen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:26
Verwijderd
wat ik alleen niet snap... bijv. kristen had ook soort van ruzie met dave.. dan staat ze wel gewoon weer met m te praten als die andon dave komt pesten. (lullig) en die toni dan, man die heeft een grote bek,, wel grappig ergens.
vind het wel zielig ergens voor dave, uiterlijk is zn zwakke punt. die opmerking van toni: heel de wereld lacht om je.
domme doos. de wereld lacht eerder om haar en dr 'vrienden'.
maja het is wel erg spannend iig
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 07:32
pete
pete is offline
Jezus...Ik heb me echt een uur lang lopen ergeren aan al die oudjes. En dan die Zack, Amy EN Toni, die is het ergst van allemaal (Wat een boerenkinkel die meid).
Al vind ik wel dat de oudjes door het progamma zelf ook wel een beetje voor lul worden gezet.
Ik vraag me wel af welke 2 de nieuwe gaan kiezen uit alle oude.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 10:27
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 19-03-2004 @ 16:31:

eens.

maar ik heb geen idee wie er terug mag komen, ken ze niet allemaal. Maar zoals ik ze nu zie, iig NIET andon of toni
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 13:09
Verwijderd
de mensen die terug komen zijn:
Spoiler
vind ik wel cool... komt er tenminste weer een beetje spanning in de tent behalve een jankende charla dan
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 18:00
---Lisette99---
---Lisette99--- is offline
Ik met m'n domme kop die spoiler van hierboven te lezen...wou het helemaal niet weten!!

Maar goed, ik vind Paradise Hotel echt een super programma, al vond ik het in het echte begin leuker.

Die Charla mag ik dus echt niet...een beetje te janken dat iedereen zo gemeen tegen haar doet, maar ze doet het achter iedereens rug om zelf ook...al die nieuwelingen proberen bij hun te trekken en ze doen helemaal nix leuks ofzo.

Ik vond Zack echt te ver gaan vorige keer, net als die Andon, die heeft daar mischien 1of 2 weekjes gezeten en gaat ie iedereen lopen uitschelden, vraag ik me echt af waarom?? Echt een meeloopactie...

En ja kheb nog veel meer commentaar, maar dat houd ik wel voor mezelf...

Maar heb in ieder geval nu al weer zin in donderdag!!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 18:05
Verwijderd
Citaat:
---Lisette99--- schreef op 20-03-2004 @ 19:00:
Ik met m'n domme kop die spoiler van hierboven te lezen...wou het helemaal niet weten!!

Maar goed, ik vind Paradise Hotel echt een super programma, al vond ik het in het echte begin leuker.

Die Charla mag ik dus echt niet...een beetje te janken dat iedereen zo gemeen tegen haar doet, maar ze doet het achter iedereens rug om zelf ook...al die nieuwelingen proberen bij hun te trekken en ze doen helemaal nix leuks ofzo.

Ik vond Zack echt te ver gaan vorige keer, net als die Andon, die heeft daar mischien 1of 2 weekjes gezeten en gaat ie iedereen lopen uitschelden, vraag ik me echt af waarom?? Echt een meeloopactie...

En ja kheb nog veel meer commentaar, maar dat houd ik wel voor mezelf...

Maar heb in ieder geval nu al weer zin in donderdag!!
dan zet ik het in een spoiler is het nog niet goed

ik denk dat het hele spel een beetje elkaar belachelijk maken is en proberen vrienden te maken zodat je je eigen hagje kan redden.

Ik weet niet wat ik nou leuker vind het begin of nu ik denk nu... is toch nu denk ik.. erzit nu veel meer spanning in dan in het begin.

ik vraag me ook af of er een paradise hotel 2 komt. denk het eigenlijk niet.. deze serie is volgens mij wel een succes maar een tweede mss niet... zou iig wel leuk zijn
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 18:13
---Lisette99---
---Lisette99--- is offline
Die programmamakers hadden volgens mij ook nooit kunnen bedenken dat het zo zou lopen...zijn ook helemaal geen stelletjes uit gekomen, behalve Zack en Amy dan.

En als je in dat hotel zit dan kan je ook geen touw aan dat hele programma vast knopen. Steeds weer die nieuwe regels en denk je dat je mensen hebt weggewerkt komen ze weer terug. Maar dat maakt het wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 18:25
Verwijderd
Citaat:
---Lisette99--- schreef op 20-03-2004 @ 19:13:
Die programmamakers hadden volgens mij ook nooit kunnen bedenken dat het zo zou lopen...zijn ook helemaal geen stelletjes uit gekomen, behalve Zack en Amy dan.

En als je in dat hotel zit dan kan je ook geen touw aan dat hele programma vast knopen. Steeds weer die nieuwe regels en denk je dat je mensen hebt weggewerkt komen ze weer terug. Maar dat maakt het wel leuk.
ik denk eigenlijk dat er wel meer stelletjes uitkomen... wat dacht je van scott en holly of melany... en amanda en beau waren eerst ook behoorlijk close het was wel uit met die jongen die ook ff langskwam... en charla en keith of dave... en kristen en alex... ik weet niet maar volgens mij gaat iedereen elkaar wel buiten het programma ook om ontmoeten en wordt het mss wel wat tussen mensen... ik zou het niet weten... hopelijk komt er nog een terugblik als het programma is afgelopen dat zou leuk zijn iedereen nog eens horen evalueren over het programma.

er is volgens mij wel een touw aan vast te knopen omdat er altijd wordt gezegd.. het spel kan onverwachte wendingen nemen. dat gebeurd ook best vaak.. dat is juist leuk vind ik.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 11:28
Verwijderd
Ik ben helemaal voor keith. Ik vind die gast geweldig. Hij kwam erin en veranderde het hele spelletje. De eerste week hadden ze allemaal een grote bek tegen hem, maar het grootste deel van dat groepje is er nu wel uitgeflikkerd

Dat hele zooitje wat weer terug is gekomen voor een paar daagjes = . En dan metname Toni, wat een dom wijf. Er werd in het programma ook al gezegt "ze is 30 maar gedraagt zich als een klein kind". Ik hou niet zo van mensjes die populair proberen te zijn en maar een grote bek hebben terwijl ze eigenlijk helemaal niks voorstellen

Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 11:30.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 14:26
Broccoli*
Broccoli* is offline
Jazeker, ben ook denk ik voor Keith.
Helemaal in het begin was ik pro-Zack, maar nu moet die jongen maar aan de prozac.. Shit he, wat n boer eigenlijk.

Maar wat ik me afvraag. Keith zal wel winnen, maar wat krijgt de winnaar eigenlijk?
Oud 21-03-2004, 14:29
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 21-03-2004 @ 12:28:
Ik ben helemaal voor keith. Ik vind die gast geweldig. Hij kwam erin en veranderde het hele spelletje. De eerste week hadden ze allemaal een grote bek tegen hem, maar het grootste deel van dat groepje is er nu wel uitgeflikkerd

Dat hele zooitje wat weer terug is gekomen voor een paar daagjes = . En dan metname Toni, wat een dom wijf. Er werd in het programma ook al gezegt "ze is 30 maar gedraagt zich als een klein kind". Ik hou niet zo van mensjes die populair proberen te zijn en maar een grote bek hebben terwijl ze eigenlijk helemaal niks voorstellen
opzich is keith wel grappig.... maar hij is ook niet de slimste volgens mij.. ik vind toni ook wel te ver gaan
Spoiler
populair proberen te zijn door een grote bek te geven vind ik erg dom.. mar ze roddelen en lullen en ruziën daar toch maar een endje aan. maar dat maakt het programma juist zo leul
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten