Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Spoiler
ik ben juist tegen dat groepje van charla, tara, keith en dave. Ze spelen het gewoon veel te gemeen. ze denken alleen aan zichzelf. Hoe achterbaks charla is is best wel erg. ze praat over iedereen achter har rug om en vind zichzelf veel beter dan de rest.
Spoiler
[QUOTE]ook dat Toni erbij komt weetje en dalijk moge ze nog wel langer blijven en ook meestemmen..QUOTE] volgens mij mogen werd er gezegd dat ze maar twee dagen mogen blijven maar zoals ik hier boven al zij moet er gestemdworden. Toni zal de boel wel weer op stelten zetten. ik vind haar wel cool. ze is tenminste eerlijk. Citaat:
Spoiler
het zal wel een spannende aflevering worden donderdag ik heb er iig zin in ![]() |
![]() |
|
hee dus jullie kijken ook al naar Paradise Hotel?
Wat een bitch die Amy. Ze heeft helemaal niet door dat zij ook een kliekje had in het begin met toni en kirsten en nu is ze zo pissed op keith, dave charla en tara. Wat een dom wijf zeg en die Zack heeft volgens mij een iq van 60 ofzo. Jooooo naja dit was het.
|
Wat een triest gedoe is dat zeg
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
tja, ze zijn daar zeker niet slim. ik zou niet weten of er iemand zit met hersens. zowel bij the originals als bij de nieuwen. Citaat:
het is leuk om te kijken maar ik zou iig niet willen zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat doen ze allemaal daar...........alsof die anderen niet bezig zijn om haar expres te kwetsen |
![]() |
|
jup alex is errug lekker! en beau en zack ja die mogen er ook wel wezen
![]() die jongen die er als een van de laatste is bijgekomen ben z'n naam ff kwijt...die is echt vals!!! maargoed verder vind ik charla een van de normaalste vrouwen maar inderdaad wel een beetje irritant...maar ook dat kan af en toe normaal zijn toch?
|
![]() |
paradise hotel rulezzz! zeker nu al die "oude" mensjes dr weer terug zijn...zeker komende donderdag: toni!!! goh zjezez dat word lachen!
k weet eigenlijk niet voor wie ik ben...alex is wel lekker dus... maar vragen jullie je nou niet af wat dave er in godsnaam in doet? k bedoel...allemaal knappe/acceptabele uiterlijken...en dan zo`n lelijkerd! (die ook nog es absoluut niet tegen zn verlies kan!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja het wordt donderdag lachuuhhhh ![]() ik ben denk ik nog steeds voor amy... die vind ik gewoon cool. ![]() ik snap wel waarom dave daar is.. ze hebben hem gekozen omdat ze ook Tom konden kiezen. Die deed toen hartstikke dom en arrogant. (nu vind ik m wel cool) maar ik snap niet hoe de mensen die dat programma maken dave hebben kunnen selecteren als nieuwe gast ![]() Hij kan echt niet tegen zijn verlies en is nou ook niet echt knap neej (heb je die buik wel eens gezien ![]() Mannboobes ![]() maja het is echteen superleuk programma denk wel zo'n beetje het leukste dat er op het moment draait op de nederlandse tv. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Spoiler
maar ja vind trouwens idd dat die alex en zack het iq hebben van een stel blaadjesblazer ![]() ![]() Het enige waar ik me nu nog op verheug is het hoofd van Amy als zack straks weer naar huis mag net als beau enzo haha het wordt wel weer mooi ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
eigelijk moet je dat ook in spoiler zetten ![]()
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
trouwens iemand heeft ook eerder een post gepost met een link naar een site waar alle afleveringen op staan. erg handig ![]() @zoef de haas: ik d8 dat je
Spoiler
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ahh, ik erger me dood als ik Paradise Hotel kijk. Wat zijn Amy & co onbeschoft, irritant, walgelijk, kut, grof etc. etc. etc.
Ik heb nog steeds helemaal voor Charla en co ![]() Die Desirée is ook maar een doos zeg. Van mij mogen winnen: Charla. (Dave, Keith, Holly, Scott, en eventueel Tom). Wie hopen jullie dat er terug in komen? Ik Kevieta (of eventueel Amanda) en Matt (of eventueel Beau). |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik hoop dat beau en kristen of toni terug komen.
vond amy en co gister echt te ver gaan. hoe ze tegen charla en co deden ![]() neej ik ben voor toms aapje ![]() |
![]() |
|
Ik vind dat groeptje van Amy stom..
Ze zitten wel te vitten, dat Charla met iedereen ze gevoelens heeft gespeelt en dit en dat, (ik heb niet gezien hoe erg dat was) maar nou zitten ze zelf het allemaal ook heel erg te doen. En.. uh ik wist gister nog precies wat ik ook al weer wou zeggen, maar weet het even niet meer.. volgens mij iets met kristin.. maar dat komt dan nog wel.. En ik kan amy niet uitstaan! ![]() en ik ben blij dat zack niet kan blijven.. keith vind ik een veel leuker eerlijker persoon |
![]() |
||
Citaat:
Die Zack dan. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat ik alleen niet snap... bijv. kristen had ook soort van ruzie met dave.. dan staat ze wel gewoon weer met m te praten als die andon dave komt pesten. (lullig) en die toni dan, man die heeft een grote bek,, wel grappig ergens.
vind het wel zielig ergens voor dave, uiterlijk is zn zwakke punt. die opmerking van toni: heel de wereld lacht om je. ![]() domme doos. de wereld lacht eerder om haar en dr 'vrienden'. maja het is wel erg spannend iig ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jezus...Ik heb me echt een uur lang lopen ergeren aan al die oudjes. En dan die Zack, Amy EN Toni, die is het ergst van allemaal (Wat een boerenkinkel die meid).
Al vind ik wel dat de oudjes door het progamma zelf ook wel een beetje voor lul worden gezet. Ik vraag me wel af welke 2 de nieuwe gaan kiezen uit alle oude. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
eens. maar ik heb geen idee wie er terug mag komen, ken ze niet allemaal. Maar zoals ik ze nu zie, iig NIET andon of toni |
![]() |
|
![]() |
Ik met m'n domme kop die spoiler van hierboven te lezen...wou het helemaal niet weten!!
Maar goed, ik vind Paradise Hotel echt een super programma, al vond ik het in het echte begin leuker. Die Charla mag ik dus echt niet...een beetje te janken dat iedereen zo gemeen tegen haar doet, maar ze doet het achter iedereens rug om zelf ook...al die nieuwelingen proberen bij hun te trekken en ze doen helemaal nix leuks ofzo. Ik vond Zack echt te ver gaan vorige keer, net als die Andon, die heeft daar mischien 1of 2 weekjes gezeten en gaat ie iedereen lopen uitschelden, vraag ik me echt af waarom?? Echt een meeloopactie... En ja kheb nog veel meer commentaar, maar dat houd ik wel voor mezelf... Maar heb in ieder geval nu al weer zin in donderdag!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik denk dat het hele spel een beetje elkaar belachelijk maken is en proberen vrienden te maken zodat je je eigen hagje kan redden. Ik weet niet wat ik nou leuker vind het begin of nu ik denk nu... is toch nu denk ik.. erzit nu veel meer spanning in dan in het begin. ik vraag me ook af of er een paradise hotel 2 komt. denk het eigenlijk niet.. deze serie is volgens mij wel een succes maar een tweede mss niet... zou iig wel leuk zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
Die programmamakers hadden volgens mij ook nooit kunnen bedenken dat het zo zou lopen...zijn ook helemaal geen stelletjes uit gekomen, behalve Zack en Amy dan.
En als je in dat hotel zit dan kan je ook geen touw aan dat hele programma vast knopen. Steeds weer die nieuwe regels en denk je dat je mensen hebt weggewerkt komen ze weer terug. Maar dat maakt het wel leuk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
er is volgens mij wel een touw aan vast te knopen omdat er altijd wordt gezegd.. het spel kan onverwachte wendingen nemen. dat gebeurd ook best vaak.. dat is juist leuk vind ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben helemaal voor keith. Ik vind die gast geweldig. Hij kwam erin en veranderde het hele spelletje. De eerste week hadden ze allemaal een grote bek tegen hem, maar het grootste deel van dat groepje is er nu wel uitgeflikkerd
![]() Dat hele zooitje wat weer terug is gekomen voor een paar daagjes = ![]() Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 11:30. |
![]() |
|
Jazeker, ben ook denk ik voor Keith.
Helemaal in het begin was ik pro-Zack, maar nu moet die jongen maar aan de prozac.. Shit he, wat n boer eigenlijk. Maar wat ik me afvraag. Keith zal wel winnen, maar wat krijgt de winnaar eigenlijk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
~ Paradise Hotel ~ sammiej | 54 | 10-12-2005 10:10 | |
Films, TV & Radio |
Paradise Hotel is back! levi's | 129 | 17-08-2005 14:40 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van het volgende programma deel 3 Verwijderd | 500 | 26-05-2004 08:10 | |
Films, TV & Radio |
News paradise hotel SimplyABoy19 | 3 | 20-05-2004 22:30 | |
Lifestyle |
lifestyle-spel Verwijderd | 495 | 02-03-2004 16:50 | |
Films, TV & Radio |
paradsie hotel ikaruz | 11 | 12-01-2004 18:58 |