|
|
||
|
Citaat:
dacht dat wij een van de weinige waren die daar kwamen. deed ons wel n beetje aan maastricht denken qua muziek ook ![]() spaghettihouse is t trouwes
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Twas in ieder geval een leuke tent, zolang er maar geen Hongaarse band een poging tot spelen deed. Spaghettihaus (zo beter?) en Renegade waren onze favo's. Ik bedenk me ineens, 50 berichten eerder zouden we allemaal nog op vakantie moeten gaan..boehoe, sentimenteel momentje. ![]()
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
ben trouwes bezig met de foto's online te zetten, zal morgen wel gelukt zijn hoop ik |
|||
|
|
||
|
Citaat:
We zijn ook een paar keer nog bij de Locomotion geweest, maar die is eigenlijk alleen leuk als er iets van Gogo is. En ze moeten daar eens aan doorventileren denken . Leuk! Waar heb je allemaal foto's van gemaakt? Alleen Hongaarse meiden in bikini lijkt me niet echt wat, hoor!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik snap ook wel dat er niet gechat mag worden, maar -zoals jij zelf ook al zegt- zo heel erg is dat hier niet. (vind ik ) In ieder geval tnx dat je hebt uitgelegd hoe het zit, want de post van de vorige forumbaas was wel een beetje overdreven en onduidelijk.
|
|
||
|
Citaat:
Het is ook niet zo heel erg en daarom krijg je dan van die berichtjes in het topic zelf. Geen probleem, maar nu kunnen we er beter over ophouden in het topic zelf, want anders vervuilen we het met beleidszaken en dat is nog minder. Als je nog vragen hebt kan je me wel een pm sturen.
|
|
|
|
hčhč het is gelukt. de foto's van de vakantie staan online op http://siofok2004.cjb.net
ze zijn niet allemaal even gelukt maar goed. het tweede deel moet nog ontwikkeld en gescand dus die zullen later pas op de site komen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() @ NL. Kheb de foto's al gezien, herkenning, herkenning! (De camping enzo dan, jullie niet bepaald ). Nou nog even het reisverslag lezen...
|
|
||
|
Citaat:
laat het nog wel weten als de laatste foto's erbij staan
|
||
|
|
||
|
Citaat:
& Hetzelfde, maar nou komt eerst de skivakantie weer.
|
|
||
|
Citaat:
naja ben s benieuwd wat het volgend jaar wordt. siofok heb k wel gezien in ieder geval |
||
|
|
||
|
Citaat:
. Ik ski alleen maar, van snowboarden krijg je zo'n natte kont. (Mijn poging waren dan ook niet zon succes )En same here. Wij hebben ooit afgesproken nooit 2x naar hetzelfde te gaan en dat vind ik ook wel best in het Siofok-geval. Één keer is leuk, daarna houdt het op..
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek |
Sziget 2005 Carn | 500 | 31-07-2005 17:59 | |
| Drugs & Alcohol |