Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hoeft mannen niet te haten om bepaalde dingen verschrikkelijk aan ze te vinden ![]() Hee, jij studeert ook in Maastricht ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Heeeeeeee meisje!!!" *smak smak smak* "Doooeeeeeeiii!!!" "Pfff wat een schaap zeg" Ik hoor het minstens 2 keer in de week... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
- irritant gegiechel
- de ene keer poessslief doen en dan de volgende keer je niet eens hoi zeggen, laat staan áánkijken - een voorbeeldje van irritant gedrag: afgelopen zomer in Oslo, ik was bij de Mac naar t toilet geweest en stond mn handen te wassen, komen er twee van die übertutjes binnenlopen die me aankijken met een arrogant gezicht van hier tot Tokyo, echt zo'n uitdrukking van: "OMG, wat denk JIJ in godsnaam dat je hier doet?!?! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wat ik zo irritant vind aan vrouwen is dat ze zoveel roddelen en dat ook blijven ontkennen dat ze dat doen. En wat ik nog irritanter vind is zo'n MSN relatie, dat vrouwen meer over MSN te zeggen hebben dan REAL-LIFE en dat ze alleen maar op MSN kunnen praten als een gek en dat als je ze in het echt niks durven te zeggen. En ook van die meisjes die nooit af willen spreken, maar alleen willen bellen/smsen of msnen.
Greetz JiMz
||
Citaat:
Dat is niet waar , maar kan je het meiden kwalijk nemen als ze er onzeker over worden?
|
wijven moeten altijd zo zeiken en zeuren.. over de kleinste dingen maken ze echt uren lang grote verhalen over, je word er werkelijk schijt ziek van.
en ze kunnen zo zielig doen.. een sneetje in de vinger is al 112 bellen en god o god, ze kunnen totaal niks hebben.. en ja, ik ben ook wijf.
|
Verwijderd
|
- De ene keer poessslief doen en dan de volgende keer je niet eens hoi zeggen, laat staan áánkijken.
-Ze geven (te) subtiele hints (die ik niet begrijp. -Ze blijven te lang boos. Zeg je iets vervelends tegen een vriend is het 5 minuten later al weer goed, zeg je iets vervelends tegen een vriendin dan moet je dat nog lang horen. -Ze overleggen eerst alles (beslis gewoon voor jezelf) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
er zijn duizenden wouters, en ik schat dat er in zoetermeer minstens 100 zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het zelf ook wel een aantal keren meegemaakt. Dan zegt zij 'ja' tegen iets, maar je wéét dat ze boos wordt als je het dan toch doet. Dat is best vervelend, want meestal gaat het om echt simpele dingen, zoals een feestje. En dan vraag je of ze meegaat, maar dat is ook uit den boze. Dat over dat dramatische gebeuren, dat is onzin. In ieder geval van mijn optiek. Voetballers moeten tegen de muur, en ik vind praten met haar fijn. Zelfs als het nergens over gaat. Vergeetachtigheid is er wel een beetje, maar niet zo erg als je het hier afschildert. Dat je de naam van d'r beste vriendin vergeet kan als je d'r pas een week kent ofzo, maar anders niet echt. Misschien komt ook voorbij dat vrouwen zo graag winkelen. Gek genoeg vind ik dat niet erg, ik ga zelfs graag mee. (ik ben goed getraind)
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het gekakel van meisjes soms irritant. Met jongens gaan de gesprekken meestal over zinnigere dingen, of ze houden hun mond.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
Meisjes: wat vinden jullie vreselijk aan jongens? YPrue | 176 | 17-02-2004 21:34 | |
Liefde & Relatie |
meisjes: wat vinden jullie nou vreselijk aan elkaar? Doopy | 56 | 15-02-2004 01:16 |