|
|
Bekijk resultaten poll: Wat is jouw favoriete provincie? | |||
Noord-Holland |
![]() ![]() ![]() ![]() |
31 | 12.86% |
Friesland |
17 | 7.05% |
Groningen |
13 | 5.39% |
Drenthe |
5 | 2.07% |
Gelderland |
26 | 10.79% |
Flevoland |
3 | 1.24% |
Overijssel |
11 | 4.56% |
Utrecht |
13 | 5.39% |
Zuid-Holland |
41 | 17.01% |
Zeeland |
13 | 5.39% |
Noord-Brabant |
44 | 18.26% |
Limburg |
24 | 9.96% |
Aantal stemmers: 241. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Noord-Holland + punt, daar woon ik, en daar ligt Amsterdam
![]() Friesland + punt, Aardige mensen, je hebt er de ruimte en het heeft gewoon iets ![]() Groningen mwoah benk niet echt gek op Drenthe mooie provincie qua natuur enzo Gelderland zie drenthe Flevoland lijkt me een van de saaiste provincies, echt een provincie waar ik nooit zou willen wonen Overijssel zie drenthe Utrecht op de heuvelrug na, gewoonweg klote ![]() Zuid-Holland daar ligt rotterdam ![]() Zeeland ![]() Noord-Brabant mwoah, kvin de mensen niet zo eigenlijk ![]() Limburg mooie provincie en die zachte g klinkt wel geil ![]() ik heb dus geen id welke ik zou moeten kiezen ![]() |
![]() |
|
Friesland. Friesland heeft iets dat andere provincies niet hebben: een eigen taal. En natuurlijk de ruimte en de rust. Ik moet wel zeggen dat dit laatste de laatste tijd verpest wordt door allemaal mensen uit de rest van Nederland die zo nodig naar Friesland moeten komen om wat voor reden dan ook (goedkoop, rust, ruimte e.d.), maar dat op zo'n manier het groen wel steeds meer verdwijnt. En dan heb ik het nog niet eens over die misselijk VVD'ers uit Wassenaar die hier dan naar hun eigen villa komen, vaak in een grote jeep en vooral heel hard door het dorp heen racen. Als het zo door gaat is het zo gebeurd met het Fries, die nieuwe mensen leren dat dus totaal geen Fries. De ruimte en rust gaat verloren, denk ook aan die enorme zeil en motorjachten 's zomers op de Friese meren.
|
![]() |
|
Groningen. De stad en rust en de sfeer en mentaliteit van de Groningers vind ik heerlijk. Voel me er echt thuis.
Ik woon er ook, maar ben er niet geboren enzo en woon er oko niet mn hele leven, ik ken de overige provincies ook vrij goed. En dit is dan ook mijn uiteindelijke oordeel. |
![]() |
||
Citaat:
precies.. *geen dommelsch..* ![]()
|
|