Advertentie | |
|
![]() |
|
vandaag was ik in de hemel
![]() in de bus zaten een paar hele mooie jongens, eentje met lang zwart haar, hele donkere ogen, donker baardje....prachtig. En tijdens een symposium zat ik tussen allemaal filosofiestudenten (en in Tilburg hebben die allemaal lang haar). Mooi hoor.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik weet het niet zeker, maar ik zat vanmorgen in de bus naar mijn stage en toen kwam er een bus langs in de tegenovergestelde richting en ik d8 dat daar een goed uitziend meisje in zat die ik al drie kwart jaar best leuk vind maar nog nooit echt een woord tegen heb gezegd.
![]() ![]() Maar weet ik niet zeker, als zij het niet was, dan was de mooiste vrouw vandaag een meid die in de bus zat op de terugweg. Maar goed, ze was met haar vriend dus ja…
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Kantine |
Wie is de mooiste vrouw/man die je vandaag hebt gezien? ^AmArU^ | 65 | 27-04-2002 20:05 |