Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Goed 1 keer makkelijk maken dan. Onlangs zat ik achter mijn pc en zoals altijd had ik mijn tv aanstaan en hoorde op de achtergrond in 1 of ander programma dat Orlando Bloom als vervanger gekozen is. Waar het op was en waar het uit bleek is me nog onduidelijk. Vandaar geen bron en de woordkeuze "hoorde ik" of het zo is of niet zeg ik niet, ik zeg aleen wat ik opgevangen heb. Geschnopen? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Fuck that, what's all this 'trendier'-crap about... Damn.
James Bond moet flair hebben, class, style, hij moet niet zo hip en trendy mogelijk zijn. Hij hoeft ook niet al te coole gadgets, en al HELEMAAL geen supergrote explosies hebben. Hij moet het vooral hebben van zijn grace and charm, de rest is bijzaak. Ik ga Moonraker maar weer eens een keer opzetten... (mijn pers. favo, is ook de eerste Bond-film die ik ooit zag) Of Goldfinger... Ook heerlijk, met van die goud-geschilderde birds...
|
Ik vind het raar: tot hun hoeveelste gingen Sean Connery en Roger Moore wel niet door? IN die laatste van Roger zag ie er ouder uit dan Pierce nu. Enne, 007 wordt steeds jonger, hij kan veel, maar dat? Ik vind dat Pierce nog wel ff door kan gaan. En daarna, ja dan weet ik het niet. Niet Orlando, te jong en hij is gewoon Bond niet.
|
|