Advertentie | |
|
![]() |
|
ik stond rechts, en geen last van de snare en de zang misschien ietsje te zacht, maar goed.. idd: heel erg vet, en boven verwachting goed... vooral de langere nummers waarbij ze echt gingen musiceren... echt wauw, zoveel beter en meer power dan op cd.
|
jesus, wat was dit goed!!!
veel beter dan op de cd's, waar ik vaak het gevoel heb dat het een beetje te ingehouden is, maar dat had ik hier helemaal niet. wat een drummer!! en die bassist, was beweegt die heeeeeeerlijk live. een heel erg enthousiaste band, die hun enthousiastme zonder enig probleem overdroeg aan het publiek. omg, en ze zijn zo cute ![]() ja, het was leuk leuk leuk. heb sinds silverchair niet meer zoveel van een concert genoten. heerlijk gevoel, dansend met mn ogen dicht genietend van de muziek. ik vond het hip ![]() en rox: wat een mooie foto's
|
Echt iets TE gaaf was het idd!
Ondanks de zachte zang (of lag t eraan dat ik helemaal vooraan tegen het podium stond?) was het echt een superoptreden! Wowww, de muziek in combinatie met het enthousiasme, echt geweldiggg! ![]() Gelukkig deden ze uiteindelijk niet moeilijk aan die kassa en zijn we toch binnen gekomen, ook al hadden we geen kaartjes en reserveringen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
stond links vooraan en vooral in het begin kwam zang er nauwelijks bovenuit. Maarja zanger heeft echt een zachte lieve stem en denk dat hij niet zo heel veel volume heeft, denk dat op de cd zang ook wel heel erg omhaag getrokken is. Jammer overigens dat ze I was a Keleidoscope niet speelde.
|
![]() |
||
Citaat:
en die jongen naast jou was raar, met dat lange haar...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() met die metalharen, en je zwaaide de hele tijd met je haar heen en weer en heeeeen en weeeer hahah
|
Sorry, ik moet jullie teleurstellen! Heb ik 't me toch verkeerd voorgesteld want helaas ben ik niet in t bezit van een Undying shirt en/of trendy houthakkersblouse... En ook al zijn m'n haren niet heel erg kort, m'n echte metalharen zijn een aantal jaar geleden al gekortwiekt!
Dus ik denk dat die kerel voor iedereen wel een groot mysterie zal blijven! ![]()
||
Citaat:
Hij is lichtelijk maf maar erg aardig.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[ meer/andere muziek-topic ] Verwijderd | 59 | 30-07-2006 23:54 | |
Muziek |
Death Cab For Cutie - Plans Verwijderd | 500 | 10-03-2006 21:51 | |