Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Jij komt tog wel es in de Baroeg? kep same met SpiT bij Black Widow handtekeninge gezet dat ie moest blijve, omdat jullie daar wel es kome, wij d88, das vast wel koel, duz als tie weggaat, dan kunne we nie meer kijke of t koel is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en nou niet voor straf die heeeeele erge erop zetten he pliez
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
enne wallflower ik herkende jouw eigenijk aan je oorties ![]() |
![]() |
|
![]() |
*wilt ff iets kwijt*
stelletje die-hard sjappows, wrom moete de newbies altijd afgekraakt worde. die make-up van Ioana (MORTICIA) was voor drama. en dan nog, ik vind dat t haar hartstikke mooi staat. straks moet lifestyle weer dicht als jullie door blijven gaan met die zielige kut-opmerkingen.. (ik ben wallflower btw, kben op mn broer zn naam)
||
Verwijderd
|
Citaat:
och jee, een wereldramp.. en ze reageerde er zelf anders ook niet beledigd op |
![]() |
|
![]() |
Okje okje mensjuhszzz zullen we nu kappen met Ik als onderwerp en mijn make-up ...
degene die het nie mooi vinden best (maak mij niet uit ) ik heb de foto op het forum niet geplaatst om gekeurd te worden ... Sam dankje voor de verdediging .... ![]() maar ach ben een grote meid kan er wel tegen ![]()
||
![]() |
Citaat:
het ging eigenlijk over een ander opmerking ... ![]()
|
![]() |
opzich zou ik het wel prettig vinden als de discussie over MORTICIA en haar make-up verwijdert wordt door wallflower en cemslut (sorry, weet dat jij niet ben begonnen, je had bovendien goed commentaar) zelf.
Want lifestyle ging niet dicht vanwege afzeiken maar vanwege chatten ![]() ![]() dank u (ben het overigens eens met cemslut en vind dat wallflower niet zo moet zeiken)
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb net mn posts verwijdert wat betreft het gezeur rondom de foto van morticia en de reacties daarop...wallflower If you do the same? Ok..en dan maar weer een foto gezien het feit het hier een fototopic is: |
![]() |
|
|