Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Frans, duits en engels vloeiend.
En eigenlijk wil ik alle talen wel spreken Ik heb er alleen geen zin in om te leren, wil het gelijk vloeiend kunnen spreken ![]() Dus tja, uiteindelijk zal het er op neerkomen, dat ik vloeiend nederlands spreek, schoolniveau engels, frans en duits en verder niks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
- Koreaans (ik kon eerst tot 10 tellen, maar ik ben het
![]() ![]() - Chinees - Japans - Russisch - Italiaans - Spaans - Portugees - Hindi - Zweeds - Fins - Noors - Deens - Arabisch - Kroaats - Bosnisch - Marokkaans - Turks Verder wil ik beter Frans, Duits, Engels en Nederlands leren spreken, hierbij moet je vooral denken aan een uitbreiding van woordenschat. Verder wil ik in de bovengenoemde talen kunnen rijmen, lijkt me echt gruw - komt er een Turk of Marokkaan naar je toe en begint te schelden in zijn eigen taal (hij denkt dat je je hiertegen toch niet kan verwoorden) en dan kom jij als Nederlander die hem in zijn eigen taal omver rijmt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik hou van jou = Seni seviyorum uitspraak=Senie sewiyoroem ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toch verschilt het een beetje met wat jij zei, is het mogelijk dat je het op verschillende manieren kan zeggen??? "Ben Seni Seviyurum" verschilt met "Seni seviyorum". |
![]() |
||
Citaat:
Net als bijv. ''Ik ga weg'', maar je kan ook ''Ik ga'' zeggen. Dus er is geen verschil ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Welke talen zou je nog willen leren? velisa | 50 | 29-08-2007 18:13 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
HELP Mij!Onderzoek taalreizen velisa | 3 | 04-06-2007 22:31 | |
Studeren |
Leraar doven/ Doventolk Leeghoofd | 5 | 25-10-2005 22:56 | |
De Kantine |
Welke dingen zou je nog graag willen leren? Verwijderd | 50 | 08-02-2005 21:02 |