Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voornamelijk tijdens het interbellum was hier sprake van.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik zou een praatje met hem maken, zorgen dat ik een van z'n vertrouwelingen wordt, hem ombrengen op het moment dat de oorlog voor Duitsland nog goed gaat, de macht overnemen en streven naar wereldheerschappij
![]() Ik zou iig wel met hem praten, het heeft me toch wel altijd gefacineerd hoe iemand zo te werk kon gaan zonder schuldgevoel. Ik zou wel willen weten hoe hij over bepaalde zaken dacht en daarna uit de goedheid van mijn hart ![]() |
![]() |
|
Ik zou eens goed met hem praten, zonder vooroordelen e.d. De man heeft tenslotte geen fijne jeugd gehad. Door aardig en begripvol te zijn en eens leuk met hem te discussiëren hoop ik hem een beter wereld- en mensbeeld mee te geven.
Maar ja, terugreizen in de tijd kan helaas niet.
||
Citaat:
ik heb wel eens horen zeggen dat dat één van zijn motieven is geweest... (dat hij niet werd toegelaten op een school omdat ze hem niet goed genoeg vonden, naja, zn schilderijen dan)
|
Verwijderd
|
Als ik hem neer zou schieten, was ik een of andere crimineel... maar goed, dat moet dan maar.
Maar eerst even kletsen, maar dan piew. Ja, ik ben gemeen... maar hij zou gemener worden... ik denk niet dat een praatje in een café met míj hem van zijn toekomst af zou kunnen helpen.... Dus dan maar piew. En vervolgens zou ik de idioot die de tweede Hitler zou zijn geworden ook neer schieten... en zo dus nog heel veel mensen... En dan zou uiteindelijk iemand mij neer moeten knallen... Hmm... niet dus, ik zou even kletsen... en hem dan een handje geven en het beste wensen. Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 21:53. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zou hem vertellen dat ik uit de toekomst kom en de geschiedenis vertellen.
Dan zou ik hem vertellen wat hij allemaal gaat doen tot hij begint te weenen en zegt dat hij een slecht mens is geweest ![]() ![]() (ok was onzinnig maar ja)
||
Citaat:
Kari Wuher is zooo hot..... ![]()
||
Citaat:
Als iemand van nu, ff wat jaartjes voor die tijd hitler doodschoot, was er vast wel een ander die het niet helemaal 'netjes'(gruwelijk!!!!) 'oploste'. (de economische crisis dus). Maar of diegene ook zo slecht zou zijn geweest als Hitler...?
||
Citaat:
Mwah europa zou volgens mij een puinzooi zijn zonder de tweede wereldoorlog. Zoals mensen al eerder hebben gezegd zijn er ook verdomd goede dingen gebeurd als gevolg van de oorlog. Oorlog is een uitlaatklep, die spanningen zouden toch wel een keer zo hoog oplopen dat er wel weer een oorlog zou uitbreken. Ik zou de oorlog zelf dus niet proberen te voorkomen, maar ik zou iig wel proberen om die racistische ideeën van hem uit zijn hoofd te praten. |
![]() |
|
Ik zou 'm succes wissen, m'n naam en adres geven en hem vervolgens 21 jaar later tips geven waarmee hij zijn sterke positie zou behouden. Vervolgens zou ik mijn positie als topadviseur uitbuiten, zodat ik flinke feesten kan houden met veel vrouwen. Door mijn goede adviezen zal dan het rijk en daarmee mijn leuke leventje niet vallen.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|