Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik denk dat het heel persoonlijk is, aan het model ligt dus, of ze er op latere leeftijd 'schade' aan overhoud dat ze zo snel de mode wereld is in gestapt.
Als zij zich daar nu goed bij voelt, tja waarom niet, lijkt me alleen wel dat die mini modelletjes speciale begeleiding nodig hebben maar dat zullen ze vast wel krijgen. |
![]() |
|
![]() |
ik vind het achterlijk maar dat vind ik van wel meer zaken in de modellen wereld. Volgens mij is die wereld ongelovelijk ongezond voor je geestelijke en lichamelijke gesteldheid, dat geldt niet alleen voor 13-jarigen, maar zeker nog meer voor 13-jarige meisjes. Als mijn zusje (14) daar zou lopen zou ik haar persoonlijk van de catwalk komen halen. model heb ik al moeite mee, maar een model die dit soort posse's aanneemt vind ik schandalig. De kinderbescherming zou ingeschakelt moeten worden. fotomodel zijn vind ik al ver genoeg gaan voor zo'n jong meisie.
maar het zal wel aan mij liggen. Ik vind dat dat hele wereldje totaal is losgeslagen. Ik word spontaan onpasselijk als ik sommige modellen zie. Die mentaliteit die die wereld uitstraalt en de annorexia-modellen en ga zo maar door, het staat me tegen. Maar goed ze is even zielig als veel kindertjes van popsterren en de jackson familie. Maar goed blijkbaar is er een markt voor ofzo en wij lifestylers doen gretig mee aan deze gekte. Want volgens mij ligt het niet een zieke agent die haar daar laat lopen of aan haar ouders, maar aan de gehele mentaliteit van ons, onze glamour-geilheid. Wij zijn gewoon ziek in ons hoofd.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja inderdaad net een trasnsexueel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nou ja, op mijn 13e had ik nog niet zulke borsten en ik moet zeggend at ik haar ook niet echt mooi vind
weet je, op het moment zijn ze dutroux aan het vervolgen in belgie, maar ondertussen lopen er wel zulke meisjes op de catwalk..... ben ik nou gek, of sporen ze niet ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Toch vind ik het niet echt een ideale situatie, een meisje van 13 op de catwalk. Die blote tiet maakt het hooguit een stapje erger, maar dat lijkt me niet het grootste probleem. Net als bij baby-missverkiezingen en 10 jarige meisjes die niets anders doen dan trainen voor de sport die ze beoefenen, krijg ik hier geen lekker gevoel bij. In mijn ogen is een meisje van 13 nog een kind en ik vind dat kinderen beschermd moeten worden tegen een wereld zoals die rond de catwalk. En net als Ridder kots ik op ouders die hun niet gerealiseerde dromen nog eens proberen uit te laten komen door hun kindertjes in te zetten.
|
Verwijderd
|
das meisje hoort nog tikkertje te doen ofzo, nou ja dat misschien toch net nog weer niet
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hoort het weleens mensen zeggen "Als je je zo kleed, dan vraag je erom" Dit vind ik echt zo'n bullshit, je mag je kleden zoals je wilt.. Alleen een paar mensen hebben een te groot gebrek aan normen en waarde.. |
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft 13 jarigen op die manier op de catwalk zetten.. Ik vind het zelf nix, maar ja sex op 13 jarige leeftijd schijnt tegenwoordig ook al 'normaal' te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
ik bedoel juist dat ik het zo crue vind dat er nu iemand vervolgd wordt voor het vermoorden verkrachten en wat meer van een aantal meisjes. heel belgie is al zo'n (uit mijn hoofd) 7 jaar in oproer als het dutroux aangaat. maar in dit zelfde belgie mag ook een meisje halfnaakt rondlopen als model dat is toch dubbel
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoeveel hersencellen heb jij? Twee, drie? ![]() |
![]() |
|
Laten we het vriendelijk houden hier, alsjeblieft.
![]() Ik snap wel waar funky naartoe wilt, maar inderdaad qua omvang zijn het toch niet te vergelijken zaken. Het is wel zo dat er wel een hoop tegenstrijdigheden in de wereld zijn, om zo maar het eerste in mijn gedachte te noemen: die stunt van dat pvda mannetje om marrokanen in de bijstand een reisje aan te bieden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit meisje kiest ervoor om halfnaakt te lopen.. Ik denk dat An en Eefje niet ervoor hebben gekozen verkracht, verminkt en vermoord te worden... Citaat:
![]() (flauw) Laatst gewijzigd op 04-03-2004 om 22:36. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Laatste boekaanwinsten deel 4 Larry Flint | 500 | 05-03-2009 14:55 | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Lifestyle |
Heftige Belevenissen capibara | 500 | 19-03-2006 21:58 | |
Seksualiteit |
Pedosexualiteit. KleineTomaat | 220 | 13-09-2004 16:18 |