Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() waar is jouw naam ook weer van??? komt me bekend voor
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
... ... BWWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAAAHAHAHAHAHAA.hihihihihiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiWHWHWHWAHAHAHAHAHAHAH AHHAWHWHAWHWHWHWHAAHAHAHWHWHWh *oinkoink* whwahaWHWHWHAHAHAHAHAHAHAHHAAHwwahAHAHAHAHAHHAHAIAIAHAAHAHAHAHAHAA *ademhaal* AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HA HA HA HA |
![]() |
|
Nope. Waarom zou ik? Waarom zou ik me moeten schamen voor mijn muzieksmaak omdat iemand anders (voor mijn part de rest van de wereld) een andere smaak heeft? ...
En over de Jostiband: ik vind het prachtig dat die mensen daar zo'n plezier in hebben en dat allemaal kunnen. (Ik woon trouwens toevallig een paar kilometer van het 'dorp' vandaan waar de mensen van de Jostiband wonen.) En je bent pas echt zwakzinnig als je je op die mensen gaat afgeven... :\
||
Citaat:
|
Tuurlijk kun je je wel schamen voor de muziekkeuzes die je maakt, moet je alleen wel zelfkritiek durven te hebben.
Ik vond bijvoorbeeld Solid Harmonie op een bepaald moment leuk. Nou als dat niet fout is dan weet ik het niet meer! Maar goed iedereen maakt weleens fouten denk ik, dus ik ga er ook niet wakker van liggen. Verder schijnt mijn muzieksmaak niet 'commercieel acceptabel' te zijn, maar goed dat moeten de schaapjes die naar jamai en Jim luisteren maar zelf weten. Ik vind trouwens wel dat als je vrijwillig naar skihutmuziek luistert en het zelfs leuk vindt, je toch eens wat zelfkritischer op mag stellen, want da's echt horrible. Verder vind ik het wel erg vaag dat toen ik lang geleden een happy hardcore periode had (ook niet echt een geweldige muziekkeus achteraf gezien, maar ik ga me er niet voor schamen) mensen stom liepen te doen erover en dat nu Mental Theo het loopt te hypen het ineens weer WEL leuk is. Blijf dan consequent of hou je bek. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik schaam me nergens voor maar ja, wat niet iedereen zou verwachten:
hip hop, als: KRS-one, Boogie Down Productions, Onyx, Ganksta N-I-P, beastie boys verder nog bands/artiesten als: oasis, cyndi lauper, cheap trick, the smiths, pink, marcy playground, t. rex, gary glitter, lou reed, johnny cash, elvis costello, outkast, pixies/frank black, hot hot heat, r.e.m., ryan adams, willie nelson, dolly parton, patsy cline, hank williams, steve earle, minor threat, suicidal tendencies (alleen 1e plaat), the ventures, the shadows, josie cotton, blondie, megadeth, kiss, motley crue, skrewdriver (pre-nazi-plaat), dramarama, buddy love, the cure, neil young, bob dylan, wanda jackson, frank sinatra.
|
Verwijderd
|
Nee, die bands hadden we echt nooit bij jou verwacht.
Nooit durven dromen dat je oasis, cyndi lauper, cheap trick, the smiths, pink, marcy playground, t. rex, gary glitter, lou reed, johnny cash, elvis costello, outkast, pixies/frank black, hot hot heat, r.e.m., ryan adams, willie nelson, dolly parton, patsy cline, hank williams, steve earle, minor threat, suicidal tendencies (alleen 1e plaat), the ventures, the shadows, josie cotton, blondie, megadeth, kiss, motley crue, skrewdriver (pre-nazi-plaat), dramarama, buddy love, the cure, neil young, bob dylan, wanda jackson en frank sinatra zou luisteren! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 |