Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dit topic is echt een zinkend schip aan het bekomen
jammer,vroeger zou iedereen het dissen hier niet schromen ikzelf blijf voorlopig iig even buiten de ring mijn emtionele shit ligt nogal overhoop en dat is een ding waar ik eerst weer van te boven moet komen als dat alles gelukt is zullen mijn raps dit topic weer binnenstromen.. of in gewoon ongerijmd nederlands: zit emotioneel een beetje in de knoop,daarom hou ik me voorlopig een beetje afzijdig op dit topic (en zelfs forum)om alles weer enigzins op de rails te krijgen.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Anders krijg je weer van die onsamenhangende kinderrijm.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() trouwens, het moet toch allemaal een beetje snel? hoelang zitten jullie allemaal te broeden op een takst? ik heb alles met een half uurtje getikt hoor ![]() |
![]() |
|
![]() |
mensen wat ben ik hier lang niet geweest
ik dacht laat ik weer eens gaan kijken bij de battle, het feest maar jezus, ik wou dat ik het niet had gedaan tis hier echt zwaar achteruit gegaan meer gechat dan diss en dat is wat ik dan weer mis maar ik ben terug in de ring en doe weer mijn eigen ding ik vat het alleen niet helemaal meer wat is de bedoeling, gewoon dissen, weer? of is die battle nog steeds niet beëindigd? t zou kunnen dat t aan mij ligt maar t forum ligt op sterven dus we moeten nieuwe raps gaan werven! latrahz, Clauw ![]()
|
![]() |
wat jij zegt is gedeeltelijk waar
maar onthou, deze topic is nog lang niet klaar Jullie zijn sukkels die geen raps kunnen verspreiden als jullie konden rappen hoefde ik deze topic niet te bevrijden Het zit hier vol met amateurs en ik doel op jullie, dapen Dus word wakker en ga rijmen, stelletje lelijke apen |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij ben jij een homo met een laag iq
dus let goed op want ik zeg je nu Jouw kringspier daar hoef ik niks van te weten het kan me niet schelen wie daar allemaal in heeft gezeten ik heb niks tegen homo's maar ze moeten me niet dissen en jou gezeik kunnen we hier echt wel missen dus praat geen poep en hou je mond of stop die kop van je in je eigen kont |
![]() |
||
Citaat:
man door mij wordt je er finaal uit geflowd Over IQ beginnen dat is zwak, en artus vergeleek jou gebrabbel alleen maar met zn eigen kak, want het woord homo is hier niet gevallen, maar een zelfbedacht zwaktebod om de pret te vergallen. volgens mij heb je slechte ervaringen maat, met al je gelul en oninteressant gepraat. Ik wil je toch nog ff een wijze les leren gast, schrik niet maar vandaag of morgen flikker je uit je kast. Uit de kast flikkeren , hoe ironisch, maar voor jou wordt deze gebeurtenis demonisch. Begrijp me goed, ik heb niks tegen homo's maar wel tegen gasten die ze afzeiken, die klojo's op en neer keer op keer als op hol geslagen jojo's reizen ze van forum tot forum om te pret te vergallen niet dat het een ieder weldenkend mens wat zal ballen, want jij ben eenmalig, mijn lyrics zijn zalig, jou raps zijn karig, ookal ben je 37-jarig, Hier wordt je afgezeken door een jonge hond, en misschien maak ik het wel wat bont, maar voor mij ben je onbelangrijker dan de shit uit Artus' kont!
||
Citaat:
of wil je nu al stoppen??? ...mag ook... |
![]() |
||
Citaat:
Voor die tijd heb je mn eerste diss. Enne als ik ze meteen alle 3 schrijf kan ik niet anticiperen op jou diss he ![]()
|
Dit bloed dood,
deze derdewereld-rapperslandje komt nu in hongersnood er word niets meer geflowed niets meer gespit niets meer geshowed niks heeft nog pit dat dit niks is zie je al vanaf een verre mile en volgens mij kennen bijna alle mensen hier niet eens meer het woord : freestyle. want shit, jullie kunnen tog wel sneller reageren dan dit, 2 dagen was de limiet, maar aangezien geen van jullie iets aanbied zijn jullie eigenlijk beide gediskwalificeerd. vind ik we kunnen beter gewoon droppen, dit forum word te dik de forum word nog gayer dan him, de forum word vetter dan tim. als jullie het er mee eens zijn dat er weer normaal word gedropt. bereid je dan voor op de zwarte schim die over je heen valt, ik blijf echt nuchter met raps komen, als ik iets drink dan is het malt, want ik kan me niet veroorloven dat jullie denken een kans te maken, met alcohol kan ik t goed, maar zo kan ik jullie masterlijk afkraken, dus ik daag jullie uit, schreeuw het van de daken: KUNNEN WE GEWOON DROPPEN, OF GAAN JULLIE DEZE LANGZAME SHIT AFMAKEN?
|
Ik blaas je uit als een kaars in de nacht, misschien komt t onverwacht maar het is stevig doordacht,
want jij bent hier diegene die het rijmniveau verkracht, man ik heb je in mn macht want voor rijmelen heb ik gemiddeld een acht. En over "ik heb daarvoor een tien, dat kun je aan mn raps zien" moet je niet gaan zeiken, want onze raps associeren is appels met peren vergelijken. Mijn raps worden gebruikt om het pijl op te eiken, die van jou door mij om te bezeiken. Lees die laatste regel nog maar eens goed na, dan snap je wat er staat, want in jou tekstinterpretatie is waar een gat gaapt. Dure woorden, mooie volzinnen dat kan iedere hond, maar het is alweer Tuup die de raps opnieuw uitvond met zn lekkere flow en pittig commentaar, raak ik bij iedere opponent een gevoelige snaar. Shit mn ruimte is op, nog 2 ronden voor de boeg, man, als ik mn gal over jou moet spuien heb ik aan 387 ronden nog niet genoeg!
|
Verwijderd
|
dit topic gaat langzaam dood
zonde dat er niemand is die hier nog wat aankloot het idee was leuk,de uitwerking minder ach,we veroorzaken in ieder geval geen geluidshinder ![]() volgens mij zijn de wedstrijden nog lang niet voorbij dus stop met janken en begin mt dissen,stop deze aanstellerij! dat ik even niet op dit topic zou zijn,wil niet zeggen dat jullie zomaar kunnen stoppen ik bied me bij deze weer aan als tegenstander,want als dit topic doodgaat kan ik dat echt niet verkroppen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
want met dit tempo gaat tuup noch een ander winnen en tuupje, stemmen doen we pas na de 3e ronde dan kan je pas weten wat wij er allemaal van vonden |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zal wel even beginnen ,aangezien het hier niet echt vlot
en om die simpele rijmpjes van tuup etc. lach ik me toch alleen maar rot waarom duurt het bij jullie zo lang om iets te verzinnen, als je bij voorbaat toch al weet dat ik ga overwinnen en dan hebben hier een mannetje,zijn naam is aepie die krijgt van mij niet eensch een oprotpremie tot zover mijn poezie voor vandaag ![]() sorry maar het wil niet echt vandaag,hier zul je het mee moeten doen,heb ook al een lange tijd niets hieraan gedaan,moet de draad weer even oppakken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |