Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ken n paar psv voetballers. Of ja kennen, dat zijn dan weer vrienden(jes) van mensen die ik ken. Plus dat ze vaak op mijn werk komen.
Sjeng Schalken De vader van een jongen die ik ken is staatsecretaris. Dr zat ook een zanger bij mij op school die plaatselijk bekend bleek te zijn, maar ik weet niet hoe ie heet. Maar echt goed kennen dus niet. Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 20:08. |
![]() |
|
Ik heb wel een keer met Thijs Al gepraat, hij gaat waarschijnlijk naar de Olympische Spelen met als sport mountainbiken, niet dat veel mensen hem zullen kennen. Voor de rest nog wat mensen uit dat wereldje, Bart Brentjens, Corine Dorland enzo.
Verder zit Rianne Ter Haken bij mij op school, voor zover ze er is, ze is topmodel.
|
Mijn familie -was- goed bevriend met de ex-burgemeester van Nijmegen, nu is het contact verwaterd en mijn moeder begint een hekel te krijgen aan zijn vrouw
![]() verder zit ik op school met die blonde van dunya&desie of hoe dat programma ook heet. Een tante van een -soort van-vriendin van mij speelde in...hoe heette dat nou? naja een nederlandse serie... zozo
|
Nou. Eigenlijk geen Nederlanders, maar twee allochtoonse bekende Nederlanders
![]() Telt dat ook? Ohnee. Drie bekende. Eentje was nog onlangs geinterviewd door Vrij Nederland ![]() Die geinterviewd was, ken ik dan ook alleen eigenlijk via mijn studie. Verder niet.
Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 17:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus nee dat telt niet |
![]() |
|
Verwijderd
|
een oud vriendinnetje van mijn woonde naast de ouders van Dolf Janssen...
Oja en toen ik klein was gingen we naar de film van Ome Willem in het theater en ik mocht op het podium omdat ik jarig was (4 jaar!) en toen ging het licht uit en toen moest ik huilen en schreeuwen en toen tilde ome Willem me op zijn arm.... Ik herinner me het niet meer, maar hij vast wel! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Johan Nijenhuis.
Ohh en als we het toch over burgemeesters gaan hebben. Mijn liefste vriendinnetje is de dochter van de exburgemeester, jeuj! ![]() En Hans Kazan & co ken(de) ik persoonlijk, het was de buurman van een goede vriend van mij. Ohhh Mark Tuitert zat ik bij op school, kwam ik ook heel vaak tegen met uitgaan, hij is zo super aardig ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 20:26. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben familie van advocaat Peter Plasman......maar das geen BNer, hij komt alleen op TV om zn mening te geven
En verder kent mn vader nog wat mensen die vrij bekend zijn, maarja, dat is voor mij niet zo boeiend, daar kan ik verder niet interessant mee doen ![]()
Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 08:21. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *denkt* Ik kende Willem Wilmink vroeger wel goed, alsin; ik ging daar vaak snoep halen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Parlementsverkiezingen Lorelei | 488 | 19-07-2009 11:58 | |
Films, TV & Radio |
familielid, vriend, buren.. ken jij een bekende nederlander persoonlijk? mysecret | 170 | 23-06-2004 19:20 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Stelling: De gemiddelde Pim F. stemmer heeft een lagere dan gemiddelde inteligentie. Internationalist | 141 | 24-05-2002 15:11 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 | |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |