![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Aha, ik zal voortaan nix meer zeggen
![]() ik zal nix meer zeggen........ tis nooit goed..... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik draag eigenlijk alleen maar strings... Ja tenzij ik dus ongesteld ben :-D
En tja... ik ben ook niet de slankste, maar ik vind een string nog prima kunnen... Ik doe het voor mezelf, en het kan me dan ook echt niet schelen wat mensen ervan vinden... Ik vind het mooi, en als mijn vriend liever heeft dat ik een gewone slip draagt heeft hij in principe lekker pech gehad ;-) Lynn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tis dat nu weer voor vage opmerking.. en het IS niet supersexy, mn vriend vind het namelijk lelijk, en ik ken meer jongens die het echt helemaal nix vinden, had het er afgelopen week nog over met een jongen uit mn klas, die vind het ook lelijk. Dus juist niet sexy.. Bovendien zie ik het echt bijna altijd als een meisje een string aanheeft, je ziet zo bovenaan dat driehoekje zitten, of als ze bukken of voorover zitten steekt dr een halve kont boven de broek uit, en dus ook de string. Mijn conclusie, jij draagt het omdat het in is.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
quote:5pook schreef:
Meeste meiden slapen trouwens zonder slip or what aan.... duzz tenminste dat vinden ze het lekkerst Oh leuk dat je me het even meedeelt. Man, daar heb ik zo'n hekel aan, jongens die zeggen 'meeste meiden dit', 'meeste meiden dat'. DAT WEET JIJ HELEMAAL NIET, jongetje. Zo. En ik hou mijn slip gewoon aan. hmmm ik slaap altijd zonder slip (maar bijna nooit naakt), ben ik nu geen gemiddeld meisje meer? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Lingerievraag Saartje1234 | 5 | 07-11-2012 17:41 | |
Lifestyle |
Boxer of slip? NL | 51 | 15-04-2008 20:31 | |
Seksualiteit |
boxer, slip of string / Schaamhaar scheren Sacrilege | 121 | 27-09-2005 19:38 | |
Seksualiteit |
Ga jij weleens stappen zonder een string of slip (meiden only) princes16 | 102 | 26-01-2005 16:27 | |
Seksualiteit |
sex-spel DJ Incompetent | 710 | 31-01-2003 19:56 | |
Seksualiteit |
foto topic Günther | 396 | 10-06-2002 10:20 |