Advertentie | |
|
![]() |
|
hoe heet dat liedje euhhh..
--------------------------- There's a boy i know, he's the one i'm thinking of... Look's into my eyes, can't seem to get enough... ----------------------------------- hoorde m afgelope zondag op yorin.. ![]() vrolijk zomer liedje.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar ik heb gelezen dat het een nieuw uitgebrachte versie van een oud nummer van haar is, Wrap your arms around me
||
![]() |
Citaat:
LMC vs U2 - Take Me To The Clouds Above Dat liedje moet je toch ergens bekend voorkomen ![]() |
![]() |
|
![]() |
hey,
ik zoek een heeeeel mooi liedje maar ik weet er niets van ![]() behalve dat er een paar zinnetjes spaans in voorkomen en dat het al een heel oud liedje. Ik hoor m al vaker in de H&m van r'dam en tilburg. Volgens mij hoor je m ook al op de Box...maar dat weet ik niet eens zeker. Het is dus een beetje latin, das ut enige wat ik weet ![]() Kan iemand helpen....?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Die reclame van Karwei, die bestaat uit twee muziekjes. Naar dat eerste ben ik op zoek, en ik kan het niet vinden op www.ster.nl
|
![]() |
||
Citaat:
volges mij
|
weet iemand wat het nummer van de buffy reclame op veronica is? ik ken t wel, maar kan er niet meer op komen.. als je de reclame niet gezien hebt, t enige wat ik kan zeggen is dat het een vrij rustig nummer is, best wel hoog gezongen door een vrouw en er zit oa een piano in.. de volgende keer dat ik het zie probeer ik wat tekst te onthouden...
||
Citaat:
maar dat kan je ook gewoon op de vorige pagina zien..
|
![]() |
Ik zoek de zangeres van een liedje dat ik laatst op de radio heb gehoord. Het heet 'a day like today' ofzo, en is gezongen door een jonge vrouw, tis een beetje jazzy, best rustig, mooi gezongen, over hoe mooi het allemaal wel niet is enzo. Alleen ik heb de naam niet goed verstaan, kan iemand me hieraan helpen?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
parate kennis ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
[edit] 't is al weer een tijdje geleden dat ik die film gezien heb maar is het niet het nummer "Ain't no sunshine when she's gone" van Bill Withers wat je op dat moment in de film hoort? Of haal ik nu wat door elkaar? [/edit] Laatst gewijzigd op 01-04-2004 om 11:41. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 14 Roxy | 500 | 25-10-2004 23:40 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 13 Verwijderd | 500 | 01-08-2004 13:48 | |
Muziek |
MTV The Trip Bjorn008 | 20 | 13-12-2003 15:53 |