Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm..twijfelachtig,
Aan de ene kant denk ik dat (mocht mijn eerste vriendje zo perfect zijn dat ik nog steeds bij hem ben) ik zou gaan denken, dit is allemaal wel leuk enzo, maar misschien kan iemand anders het nóg beter...ik ben toch wel voor een beetje vergelijkingsmateriaal. Aan de andere kant, als alles perfect is, dan ben je gewoon tevreden en hoef je je niet af te vragen of het nog beter kan want dan heb jij het gevoel dat het niet beter kán...ofzoiets, maar dat zou mij niet snel overkomen denk ik ![]() Maar het heeft ook wel iets om jezelf maar aan één persoon te geven als het ware..oh well, te laat. Om een antwoord te geven op de vraag: nee ![]()
|
Ik heb nu een relatie met mijn eerste "echte" vriend, de eerste met wie ik naar bed ging en echt alles deelde zeg maar.
Al een paar jaar ![]() Soms vraag ik me af waar ik me mee bezig ben, om me zo jong al te binden, of ik niet wat zal "missen", en soms ben ik bang dat ik nooit meer iemand tegen kom met wie ik zo'n leuke en goede relatie zal hebben. Dan lees ik over vrouwen van 35 die een kind willen en wanhopig op zoek zijn naar een man oid... Het is allemaal onzin waarschijnlijk ![]() Geen hand vol maar een land vol immers, maar zekerheid is natuurlijk altijd fijn om te hebben. Ik vind het een nadeel dat zo'n relatie je belemmert, ik heb bijvoorbeeld jarenlang een jaar naar het buitenland gewild voordak naar de uni zou gaan, maar nu ik voor die keuze sta heb ik het plan laten varen (ik ga tijdens mijn studie wel naar het buitenland, maar dat denk ik nu dus ![]() Toch zal ik het niet zomaar uitmaken en als het zo loopt, en ik mijn hele leven de relatie hou die ik nu heb, zal ik waarschijnlijk ook heel gelukkig zijn ![]()
|
Als ik zeker wist dat hij de ware voor me was dan wel (al kan ik dat eigenlijk pas achteraf zeggen). Maar dat gevoel heb ik nooit met zoveel zekerheid gehad. En ik heb nu al een aantal vriendjes gehad dus het gaat niet meer op voor mij.
|
Ja, ik zou wel tevreden kunnen zijn met 1 vriend in mijn hele leven, als ik eerst een grondige selectieperiode mag doen en een halfjaar iedere jongen even uit mag proberen
![]() ![]() kortom, kan dus niet ![]()
|
Nee ik niet hoor.
Ik ben nog lang niet klaar met ontwikkelen en veranderen. Misschien val ik over 5 jaar wel op een hele andere soort jongen. Daarnaast ga ik nog zoveel mensen tegen komen in mijn leven, daar wil ik nu nog niet uit kiezen ![]()
||
Citaat:
Het hoeft geen verplichting te zijn te experimenteren met meerderen, bedoel ik. Dus als wellicht kan je smaak wat aangepast worden, maar als je tevreden bent met de persoon bij wie je bent, waarom zou je dat dan per se moeten verbreken en je je aanpassen aan je smaak in plaats proberen je samen met je partner aan te passen aan de nieuwe smaak?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Nee...ik zal ook nooit trouwen. Ik geloof niet dat ik op een punt kom in mijn leven waarop ik zeg: 'en nu blijf ik de rest van me leven bij de persoon waar ik nu mee ben', dat zou ik echt niet kunnen. Het zou best kunnen dat het per ongeluk toch gebeurt, maar dat wil ik niet van te voren al vast leggen. Uiteindelijk is de mens toch een individu...
|
![]() |
|
Als iemand mij deze vraag zou stellen en ik zou er meteen antwoord op moeten geven, zonder na te denken, dan zou het een nee zijn.
![]() Ik ga er niet langer over nadenken, met mijn huidige vriend ben ik superblij, hoe het over 10 jaar is zien we dan wel ![]()
|
Verwijderd
|
neej, ik denk het niej. ik hou het nooit te lang bij iemand uit, want dan ga ik me aan diegene ergeren..en als je er meerdere gehad heb weet je ook beter dat je egt heel blij moe zijn met degene die je dan heb.. lijkt mij.. mar miss zie je meteen da dat de ware is en dan zou ik er wel tevreden meej zijn..
|
![]() |
||
Citaat:
Jaaaah ik zou vreselijk tevreden zijn, al helemaal als dat die jongen is waar ik nu ook mee ga... Hij is de liefde van mijn leven! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja ik zou dat kunnen zijn
![]() (maar ik wil nooit trouwen, dat is gewoon een principe, maar ik zou wel mijn hele leven lang bij 1 iemand kunnen zijn)
|
Ik zou dat ook wel zijn. En dan hoeft het wat mij betreft ook niet de rest van mijn leven te zijn - It's better to have loved and lost, than never to have loved at all
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |