Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
oke, eerste paar die me te binnen schieten waar ik kippenvel van krijg.
led zeppelin- stairway to heaven pink floyd- wish you were here the doors- the end the beatles- yesterday radiohead- motion picture soundtrack bright eyes- waste of paint explosions in the sky- the moon is down godspeed you black emperor- rockets fall on rocket falls sigur rós- untitled track #8 joy division- disorder
||
Verwijderd
|
Citaat:
Metallica - Nothing else matters The Corrs - everybody hurts pink floyd - shine on you crazy diamond en atm vrij veel coldplay en placebo blaat |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet niet of je het al weet... maar weetje, Elvis C. komt op northsea jazz festival dit jaar en mooiste nummer... hmm denk toch "To Bid You Farewell" van opeth op het moment even, maar ook nog veel andere nummers van opeth en vooral veel van My Dying Bride. mooiste liedje ooit is meteen zo concreet, is niet te zeggen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tuurlijk is dat ook vet, maar bij metal denk ik niet aan "mooie"muziek, eerder aan rauwe, onversneden beukende shizzle ![]() Oke mooie muziek, dan denk ik altijd aan air op de een of andere manier, ik word daar altijd erg emo van, weet niet hoe dat komt, heel raar.... Heb dat normaal eigelijk nooit, nooit bij films, ook weinig bij muziek, maar bij air heb ik dat heel heftig...... Ook bij Rammstein- mein hertz brennt" heb ik dat ook. En bij Metallica- No leaf clover idd zoals Sigur al zei bij Velvet Underground...... Radiohead- The lukeworm/Paranoid Android/ Karma Police En de rest, daar moet ik nog ff over nadenken, kom er nog wel op terug, er is zo veel mooie muziek......
|
switching off van elbow. ik moet altijd janken als ik dat hoor. al moet ik zowiezo al snel janken bij elbow.
pitseleh van elliott smith is ook erg mooi, en damn I wish I was your lover van sophie b. hawkins raakt me ook altijd... moeilijk.. concertina van the mars volta... ook al zo'n tearjerker voor mij... damn, ik weet het gewoon echt niet. laten we het maar op die eerste houden, switching off.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
gewoon maar gelijk de hele cd van The Electric Soft Parade : Holes in the Wall. Op dat geval staat gewoon geen enkel bagger nummer
En nog boel prut van dream theater ( losing time...al was heel "six degrees" geniaal ![]() maar als beste nummer toch maar "telegraph road" (live natuurlijk) van dire straits |
![]() |
|
er zijn zo ontzettend veel goeie liedjes!!!
purity- slipknot (sowieso alles van slipknot is goed) mr. motherfucker, the devil made me do it- FDQFP13 alles van murderdolls (gewoon fun) join me- him babylon ad- CoF needled 24/7- CoB en ga zo maar door
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziek #3 Dolores | 488 | 24-09-2005 20:46 | |
Muziek |
Het beste liedje Verwijderd | 159 | 14-06-2005 13:04 | |
Seksualiteit |
Het is een nacht... Muchacha | 46 | 04-06-2005 13:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Muziek |
Beste gitaarsolo ooit?! Boas | 66 | 23-02-2003 15:49 | |
Muziek |
Blues p-chez | 23 | 26-08-2002 16:09 |