Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en dat je daar dan melig van wordt heeft natuurlijk niks met de kwaliteit van t optreden te maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() voor mensen die de nummers nie kennen kan t snel niet leuk zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Blink heeft op plaat 2 gitaren en live niet daarom kunnen ze zichzelf nooit waarmaken. Ik vind ze sowieso als niet zo leuk en hoe goed ze ook hun best doen om een leuke show te maken mij vermaken ze niet [QUOTE]als ik grappen wil ga ik wel een stand-up comedian kijken.[QUOTE]
||
Citaat:
|
Even een lijstje van slechte live acts:
Uiteraard die nicht van een Marilyn Manson op Fields of Rock, wat een slechte performance... Triest gewoon... Metallica op Fields of Rock stelde ook geen reet voor, ik ben meer van ze gewend! Murderdolls op Waldrock 2003, was niks... System of a down op (schaam) pinkpop 2002... avril lavigne ook ooit gezien... evanescense of hoe de fuck je die KUTnaam ook schrijft... P.O.D, maar ik verwacht ook niet anders van een stelletje nepchristenen. Och, ik kan nog wel doorgaan, maar dat komt zo negatief over... Echt goede live-acts heb je bijna niet meer trouwens, buiten Iron Maiden natuurlijk ![]()
||
Citaat:
The darkness en monster magnet komen naar nederland dit jaar en queens of the stone age zul je vast nog wel eens tegenkomen...
|
furntips. vorig jaar gezien als voorprogramma van the thermals. wat een stelletje kneuzen zeg.
'hallo wij zijn de furnnntips en we komen uit arnhem.' 'hey, ik kom uit nijmegen !' 'ohja, en ook een beetje uit nijmegen.' bij voorbaat kansloos dus, bovendien was de bassiste lelijk, de gitarist dik, de drummer had een snor, de toetsenist had een bril, en de zanger was homo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vond trouwens Adult op Lowlands ook zwaar zuig( was het adult? met dat wijf wat zo onwijs irritant stond te janken) Godverdomme, als ik vullingen had vielen ze daar uit mn bek |
![]() |
||
Citaat:
![]() of het is gewoon een hele goede band
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
lagwagon was niet slecht op lowlands 2003, misschien als het je muziek niet is vind je het niet leuk, maar ik heb zelden een concert gezien waar alles zo strak en vloeiend in elkaar zat, niet dat ik extreem fan ben van lagwagon, dat niet namelijk, maar technisch was het allemaal prima en de uitstraling was ook wel ok.. Dat maakt het naar mijn mening een goed concert, ook al is het niet mn favoriete muziek
|
![]() |
idd niet de beste zangeres uit de gothic scene al zeg ik het zelf..
verder moet je van within temptation maar houden, ik heb ze op lowlands gezien, de 2 nummers die ik kende waren wel ok, maar de rest leek allemaal zo vreselijk op elkaar, zal wel aan mijn muzieksmaak liggen
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop 2006 IEMOW-KOR | 336 | 11-01-2007 08:09 | |
Muziek |
Welke Hiphop nummer luisteren julie nu veel Kaydee | 303 | 04-04-2005 08:24 | |
Muziek |
Dream Theater...... MMC-MP-Awake! | 66 | 17-07-2004 22:00 | |
Muziek |
tips gitaar spelen??? Marijk. | 282 | 02-04-2004 20:55 | |
Muziek |
Welke band vind jij een echte live band? jnieuwelaar | 113 | 20-01-2004 17:32 | |
Muziek |
Hardstyle de gekstuh!! Martijngr | 134 | 10-03-2003 00:42 |