Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een onzin test. Ik had de linkse hemisphere van de hersenen die bij mij dominant is, en dat kan best wel zijn, maar de beschrijving erbij klopt niet:
Het kwam neer op: "Visuele dingen als grafieken of afbeeldingen zijn moeilijk te gebruiken als leermethode". Integendeel, een visuele uitleg helpt mij juist veel meer dan textuele uitleg. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ontopic: sterk rechtse denker en visueel
||
Citaat:
![]() Ik schijn een ongewoonlijk en enigszins paradoxale combinatie van karakteristieken in mijn brein te hebben ![]() Komt door mijn enigszins dominerende rechterhelft, maar mijn voorkeur voor gehoordinges. Beroepen: filosoof schrijver journalist instructeur system designer sociaal werker ![]() edit: tweede keer dat ik m deed (vragen zijn grotendeels anders) kreeg ik eruit dat nog steeds mijn rechterhersenhelft ietwat domineerde, maar dat nu mijn visuele inslag sterk domineerde. Dit resulteerde uiteindelijk in alsnog een combinatie van verschillende karakteristieken hebbende en dat inhoudt dat ik artistiek zou zijn "zonder vreemd te zijn" (wat ze daar ook mee bedoelen) en dat ik een actieve leerling was die logisch en gedisciplineerd kon denken. Het zou voor mijn jammer zijn dat ik me niet op ervaringen die ik opdoe kan berusten en dat zou er voor zorgen dat ik soms het nut van zaken niet meer inzie. Op zich kwam het eerste resultaat vrij overeen met het eerste resultaat: verscheidene karakteristieken. Nouja. Gediscplineerd kan ik zijn als ik het nuttig acht ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 11:16. |
![]() |
|
Eerste.
Gehoor: 41,7 % Visueel: 58,3 % Linker hersenhelft: 33,3 % Rechter hersenhelft: 66,7 % Tweede. Gehoor: 46,2 % Visueel: 53,8 % Linker hersenhelft: 47,8 % Rechter hersenhelft: 52,2% Ik moet zeggen, dat eerste verhaaltje klopte wel aardig ![]() Bij de tweede keer had ik een paar nieuwe vragen die ik gewoon beantwoord heb en bij dezelfde vragen heb ik over het algemeen ook hetzelfde gekozen, maar bij enkelen zat ik de eerste keer al te twijfelen, dus nu heb ik daar die andere staan. Voor gehoor en visueel maakt dat niet veel uit, voor linker en rechter hersenhelft dus blijkbaar wel. Er komt gewoon 15,5 bij ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 12:29. |
![]() |
|
|