![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb nog veel haar over, het onderste deel van mn haar was wel echt súper dun en dood.. maar dat heb ik er gewoon afgeknipt. Het haar boven op mn hoofd is nog goed. Gewoon wat maskershit enzo ingooien ![]() Dikke fakken ![]() Ik heb er wel redelijk lang over gedaan om ze uit te kammen.. ben op een woensdag begonnen en was zondag avond klaar.. maar die vrijdag en zaterdag heb ik wel echt bijna de hele dag gekamd, samen met twee vriendinnen.. Ik heb het gewoon met een kam gedaan.. maar dan zo'n kam met een punt eraan en vooran met die punt alles uit elkaar gehaald.. als je met een kam op je haar gaat raggen maak je het alleen maar kapotter ![]() Ik hoop dat je hier wat aan hebt ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
@ gadje: heb je je dreads aan de bovenkant heel veel geknoopt ofzo? ze zien er gedraaid uit aan de bovenkant, maar verder zijn ze mooi hoor! helemaal niet het 'zooitje' waar jij het overhad ![]()
||
Citaat:
Dikke fakken, ehm...zal wel weer een dialect woord zijn van me waarvan ik dacht dat het mooi Nederlands was. Fakken zijn ehm, hoe zeg je dat, klitten, grote stukken haar bijeen, maar dan niet zoals je het wil, als dreads...zoiets. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Loesoe? (loser??) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu ik besloten heb ze eruit te halen, wil ik dat het vlug gaat, want anders zo in het openbaar te moeten komen, met een kop met paar dreads, dan weer losse 'fakken' (stressen?)... 'k Zit er ook 10 à 15 minuten aan, maar die crèmespoeling lijkt me niet al te veel te helpen. ![]() ![]() Ik lijk wel de helft van mijn haar te verliezen, maar 'k ga ze nog eens wassen en dan de schade nog eens herbekijken. @ Gadje Je dreads lijken idd nogal geknoopt, dat zou ik niet te veel doen. Het staat minder mooi en als je ze ooit wil uitkammen is het héél moeilijk. Anders vind ik dat je best veel haar hebt, hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gaan jullie mij trouwens vermoorden als ik over een paar daagjes mijn nepdreads in dit topic drop ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Pff...'k heb nu al uren zitten ontnestelen...nog 13 dreads. 'k Denk om toch maar morgen verder te doen. (en veel hulp krijg ik niet, behalve veel haargetrek en verlies ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Owke, owke..
Los, in een staart, punthoofd en cheeky. ![]() don't kill me
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, die oranje glimmen idd te veel, ook naar mijn zin. Was gewoon slecht haar wat ik daarvoor had.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En dát staat mij niet aan. Maar volgens mij heb ik het gewoon verkeerd begrepen ![]()
||
Citaat:
Het was een grote opluchting ze te kunnen uitdoen. Toen ik echte erin maakte, was dit veel gemakkelijker om te bewegen en zo. Voelde je niets van. Maar het klote eraan was dan weer het bewerken en zo, bij die fakes heb je dat zo niet. Toch zagen die fakes er na een paar weken niet meer zo goed uit, kwamen ze los... Dreads zijn gewoon niet gemakkelijk, vind ik. Ik had het echt onderschat. 'k Dacht van jeuj, niet zoveel werk aan, ben ik ff gemakkelijk. Maar met mijn gewoon haar ben ik veel gemakkelijker. Ik moet (mag ![]() Nu heb ik bijna al mijn dreads eruit en iedereen vind het mooier. Ze vonden de dreads ook mooi, maar ik heb krullen en zie er nu een stuk liever uit. ![]() Het enige nadeel is dat ik bijna geen haar meer heb en een panische raak-mijn-haar-niet-aan-angst ontwikkeld heb. ![]() Misschien laat ik het wel versnijden/toppen, zodat het weer wat voller lijkt. Maar dan moet de kapper aan mijn haar komen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() *draait dansje in t rond* Ik weet het niet, het neppe komt naar mijn mening door de kleurtjes... maarja.. BLAAT!! ![]()
||
Citaat:
![]() Ik steun helemaal niemand, ik gaf alleen een reactie op Qamra.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Euhm, lastig uit te leggen. De pluk echt haar is door de lus bovenaan de dread getrokken en vervolgens in tweeën gesplitst en samen met de dread gevlochten. Als je dus aan het nephaar trekt, dan zakt dat dus niet vanwege die twee strengen echt haar. Hmmja, beetje vaag.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 |