Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
namelijk dan je sowieso een grote stakker bent als je met kanker scheld. weet je wel wat dat allemaal inhoud? en hoeveel mensen daaraan dood gaan? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. Deze "dwazen" hadden wel een gemiddeld IQ van rond de 135. Met mij komt alles goed, maar komt het ook goed met dit volk wat voor een groot deel uit zwakke elementen bestaat en zich nog steeds laat misleiden door haar slinkse regering? Laatst gewijzigd op 28-03-2004 om 14:45. |
![]() |
||
Citaat:
ik hoop dat je je daarzelf ook bewust van bent?
||
Citaat:
||
Citaat:
maargoed, ik negeer dit topic verder maar. mensen die echt heel dom zijn kan je toch niets bijbrengen
|
Verwijderd
|
Ik hoop dat dit snel op slot gaat, want jij bent maar een griezelig ventje, verder zal ik het voorbeeld van jet666 volgen, om exact dezelfde redenen.
Voorts wens ik je nog veel wijsheid toe in je leven, en hoop ik dat je ooit uit deze puberale fase van je leven komt. Heel veel sterkte jochie, je zal het nodig hebben |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hmmm ik vind dit een beetje een vreemd topic. SM: volgens mij heb jij die 3 daar neergezet om een gesprek te beginnen en uiteindelijk jouw mening/verhaal/whatever te kunnen vertellen. Draai er niet zo omheen, zeg gewoon wat je te zeggen hebt.
Ik moet zeggen dat Crazy en Gatara nogal naief(sp?) klinken. Als ik moest kiezen.... bijbel-jezus(hoe de echte jezus is geweest is niet meer te achterhalen) & Pimmetje in de zin dat ze een bureacratische regering durfen wakker te schudden en te laten zien dat formele dingen niet zo veel boeien als inhoudelijke dingen. (en daar houdt het ook bij op, ik vind hun eigen inhoudelijke ideeën of gewoon dom, bij Pim, of héééél erg onrealistisch, bij jezus) Ja en die twee van het Columbine dinges. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En Gatara, mischien moeilijk te geloven maar dit bedoel ik niet als persoonlijke aanval op jouw. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar, tsja, sorry. Ik geloof niet in het goede van de mens. Als de nood aan de man of vrouw is, zal hij/zij tot het ergste bereid zijn. In het algemeen echter geldt imo dat de ene mens beter in staat is te ageren op moeilijke situaties dan de ander. En dan volgt de quote die jij aanhaalde. En sommige mensen kunnen weliswaar door omgeving min of meer gevormd worden, maar zelfs in een extreem perfecte wereld qua omgeving, zullen er altijd psychopaten zijn.
|
![]() |
SM, als je zoveel bewondering hebt voor die mensen en hoe zij huin ideeen nastreefden, wil jij dan ook zo worden? want je zegt dat je zoveel respect heb voor die jongens die al die mensen doodgeschoten hebben omdat ze zo achter hun idee stonden dat ze het deden ondankls het verdriet wat ze hun ouders aan hebben gedaan enz. is het jouw doel om dat uiteindelijk ook te bereiken? en hoezo kan je je zo identificeren met die jongens? wil je ook wraak nemen op mensen?
|
![]() |
||
Citaat:
Een beoefenaar van de psychologie zou het allang geweten hebben. ![]() |
![]() |
|
Gatara: Onwetend is heel wat anders, ik vind dat je het te simpel afschildert. Dit komt mischien omdat ik héél veel (heb) nadenk (nagedacht) in mijn leven. (uiteindelijk mischien meer dan goed voor me is
![]() trumpetlover: Hahaha (sp?) betekent dat je niet zeker weet hoe je iets spelt, ik had het niet over de partij ![]() SM: Ik heb nog steeds niet gehoord wat nou echt het doel is van dit topic. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder was ie geen echte idealist, maar gewoon een relschopper ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nu heel serieus, ik ben eens naar dat forum gegaan ![]() Ten eerste hun hele forum, is opgesteld in het Engels ( nu kan ik dat lezen, maar voor mensen die hitler zo vereeren vind ik het raar dat ze geen in Duits opgesteld forum hebben, zeker niet als je bedenkt dat het de Engelsen en amerikanen waren die uiteindelijk gewonnen hebben ). Ik voel me persoonlijk aangevallen als ik al hun braakpartijen tegen allochtonen lees, blijkbaar kennen zij geen enkele allochtoon, en is hun enige kennis hierover gebaseerd op wat ze van anderen horen. In de meest letterlijke zin van het woord is mijn vriendin een allochtoon, maar ik durf zeker te stellen dat haar ouders meer belasting betalen dan al die leden op dat forum bij elkaar, en dan nog buiten beschouwing gelaten dat bijna iedereen ook van dat forum er belang bij heeft. Haar ouders ontwerpen namelijk als enige in Nederland medische (test) apparatuur. En dan mijn laatste opmerking voor nu : wat is er zo vaderlandslievend om Nederland op te geven en er een groot Germaans rijk van te maken?? Op die enge praat over minderwaardige soorten als Negers Joden en andere kleurlingen wens ik verder niet in te gaan, dat lijkt me duidelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe onvoorwaardelijk ben je in je liefde / vriendschap? JustTalk | 33 | 14-05-2014 19:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic versie 2! Met strengere regels! Verwijderd | 135 | 03-04-2008 17:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Okee. Geen kleine, maar grote vragen over 't Christendom... RanC | 61 | 10-07-2005 11:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Volkert vd G. stopt hongerstaking Nushka | 73 | 12-10-2002 20:05 |