Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2004, 20:49
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 29-03-2004 @ 21:47:
Een meisje dat heel stoer probeert te doen door allemaal dingen te vertellen die eigenlijk niet stoer zijn maar waarvoor ze nog niet oud genoeg is om het te beseffen.
Inderdaad. Ik hoop dat ze dit over twee jaar nog eens terugleest.
Advertentie
Oud 29-03-2004, 20:52
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 29-03-2004 @ 21:00:
Veel te kort geslapen (4,5 uur) omdat ik zondag heel laat mn nest uitkwam, wél op tijd mn nest weer uit vanochtend, gapend in de les, uit de mediatheek gesneakt om een peuk te roken, tijdens gym toen de leraar zich omdraaide weggegaan en in het douchehokje omgekleed samen met een vriendin, toen nog een tijdje met wat mensen op het schoolplein gehangen, thuis gitaar gespeeld, (voor mij nieuwe) lp's uit papa's kast ontdekt, muziek geluisterd, gemsnd en straks waarschijnlijk blowtje met mn vader
Hoe kan je vader dat nu goed vinden? Dat is toch op geen enkele manier goed voor z'n kind? IK kan daar echt met m'n verstand niet bij, misschien ben ik heel dichtgetikt met dit soort zaken maar ik vind het echt absurd dat je met je vader gaat zitten blowen op een doordeweekse avond!
Oud 29-03-2004, 20:56
Otis
Otis is offline
Citaat:
Susanne schreef op 29-03-2004 @ 21:52:
Hoe kan je vader dat nu goed vinden? Dat is toch op geen enkele manier goed voor z'n kind? IK kan daar echt met m'n verstand niet bij, misschien ben ik heel dichtgetikt met dit soort zaken maar ik vind het echt absurd dat je met je vader gaat zitten blowen op een doordeweekse avond!
jaa joh, blowen met je paps doe je alleen in het weekend
Oud 29-03-2004, 20:57
Verwijderd
Als je vader een coffee-shop runt zit er niet veel anders op. Ik heb vandaag trouwens niks boeiends gedaan (colleges) en ga morgen weer niks boeiends doen en overmorgen ook niet.....
Maybe vrijdag nieuwe schoenen, maar dat wordt dan het hoogtepunt van de week
Oud 29-03-2004, 21:00
beuk
beuk is offline
Morgen vrij, en de aardige weerman voorspelde een "zonovergoten" dag.

Helaas zullen de terrasjes op de markt wel plaats moeten maken voor het bijzettingsgebeuren :/
Oud 29-03-2004, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 29-03-2004 @ 21:52:
Dus dochters mogen alleen stiekem blowen?
Oud 29-03-2004, 21:09
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
cut_off schreef op 29-03-2004 @ 22:05:
Dus dochters mogen alleen stiekem blowen?
Nee, dat zeg ik helemaal niet, ik vind dat haar vader haar alleen maar extra stimuleert om door te gaan met blowen door zelf mee te doen > dat vind ik niet goed. Ik kan begrijpen dat ze het misschien lekker vindt om te blowen maar ten eerste, waarom op een doordeweekse dag? (of ben ik misschien nog ouderwets ingesteld of zo ) En ten tweede snap ik niet waarom haar vader het überhaupt toelaat dat ze blowt. Als het mijn kind was had ze een schop onder d'r ass gekregen
Oud 29-03-2004, 21:10
Ramble On
Ramble On is offline
Waarom zou je wel met je vrienden kunnen blowen en niet met je vader als die ook wel eens blowt. Waarom zou dat slecht voor een kind zijn?
@ ! Am Me: ik wil helemaal niet stoer doen ofzo, al lijkt dat misschien zo nu ik het teruglees, maar dat was dus niet de bedoeling.
'dingen vertellen die helemaal niet stoer zijn maar waarvoor ze nog niet oud genoeg is om te beseffen'
goh, jij bent 'wel' 1 jaar ouder dan ik..
Oud 29-03-2004, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 29-03-2004 @ 22:09:
Nee, dat zeg ik helemaal niet, ik vind dat haar vader haar alleen maar extra stimuleert om door te gaan met blowen door zelf mee te doen > dat vind ik niet goed. Ik kan begrijpen dat ze het misschien lekker vindt om te blowen maar ten eerste, waarom op een doordeweekse dag? (of ben ik misschien nog ouderwets ingesteld of zo ) En ten tweede snap ik niet waarom haar vader het überhaupt toelaat dat ze blowt. Als het mijn kind was had ze een schop onder d'r ass gekregen
Mijn oma stuurt altijd 1000 soorten wiet en hasj met de post.
Ze is gek.
Oud 29-03-2004, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Nirvanaat schreef op 29-03-2004 @ 22:10:
Waarom zou je wel met je vrienden kunnen blowen en niet met je vader als die ook wel eens blowt. Waarom zou dat slecht voor een kind zijn?
@ ! Am Me: ik wil helemaal niet stoer doen ofzo, al lijkt dat misschien zo nu ik het teruglees, maar dat was dus niet de bedoeling.
'dingen vertellen die helemaal niet stoer zijn maar waarvoor ze nog niet oud genoeg is om te beseffen'
goh, jij bent 'wel' 1 jaar ouder dan ik..
Én een stuk verstandiger.
Oud 29-03-2004, 21:14
Ramble On
Ramble On is offline
die opmerking was voorspelbaar
maarja, stop de discussie om mij nou maar, ieder zn mening
Oud 29-03-2004, 21:38
grandmommy
grandmommy is offline
hum, vndaag was ik ziek...

- tot half drie geslapen
- toen beschuitjes gegeten
- toen de rest van de dag muziek geluisterd en geforumd

dus ja, wat dat nu met mijn lifestyle te maken heeft... eigenlijk alles: ik ben een beschuitverslaafde, mijn leven draait om muziek, en mijn hobby is forummen.

en slapen vind ik ook erg fijn
Oud 29-03-2004, 22:06
Stevill
Stevill is offline
Het valt wel op dat weinig mensen een "flikker" uitvoert.
Oud 29-03-2004, 22:09
slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 29-03-2004 @ 23:06:
Het valt wel op dat weinig mensen een "flikker" uitvoert.
internet

maar dat staat natuurlijk niet tof
Oud 29-03-2004, 22:34
Verwijderd
Ik ben zonet een kopje koffie gaan drinken bij de Shell (werk), en daarna een takkie wezen roken met een maat van me (hobby).
Oud 29-03-2004, 22:46
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
slender_fungus schreef op 29-03-2004 @ 23:09:
internet

maar dat staat natuurlijk niet tof
Oud 29-03-2004, 22:46
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
eXo schreef op 29-03-2004 @ 23:34:
Ik ben zonet een kopje koffie gaan drinken bij de Shell (werk), en daarna een takkie wezen roken met een maat van me (hobby).
Ik heb net weer bikkelhard getraind en vanochtend het nodige papierwerk doorgenomen.

Dus ben ik ook stoer en verantwoord
Oud 29-03-2004, 22:50
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 29-03-2004 @ 23:46:
Ik heb net weer bikkelhard getraind en vanochtend het nodige papierwerk doorgenomen.

Dus ben ik ook stoer en verantwoord
Crap ik heb alweer 2 maanden niet meer in de ijzers gehangen
Oud 29-03-2004, 22:53
Verwijderd
k heb daarnet Bladerunner getjekt en n paar dikke joints gerookt

en als kers op t ijsje ga k nu nog maar ff n joint rollen
Oud 29-03-2004, 22:56
Verwijderd
Bladerunner heerst. .
Oud 29-03-2004, 22:58
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
eXo schreef op 29-03-2004 @ 23:50:
Crap ik heb alweer 2 maanden niet meer in de ijzers gehangen

Het is voor mij onderhand een verslaving dus hoevaak en hoeveel zal ik maar verzwijgen
Oud 29-03-2004, 22:59
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 29-03-2004 @ 23:58:

Het is voor mij onderhand een verslaving dus hoevaak en hoeveel zal ik maar verzwijgen
Hehe over verslaving gesproken raad es wie er daarnet belde ?
Oud 29-03-2004, 23:00
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 29-03-2004 @ 23:56:
Bladerunner heerst. .
ja was erg vet ja maar nog best vaag verhaal om te volgen als je zo stoned als een boliviaanse jodel pigmee met een strik in zn haar bent... of zoiets
Oud 29-03-2004, 23:02
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
eXo schreef op 29-03-2004 @ 23:59:
Hehe over verslaving gesproken raad es wie er daarnet belde ?
Dunno vertel.
Oud 29-03-2004, 23:03
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 30-03-2004 @ 00:02:
Dunno vertel.
pHReezehh-Oh. Om het maar op z'n hips te zeggen. En hij zei dat ie van me hield

We need some serious drinking, and we need it soon
Oud 29-03-2004, 23:04
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 30-03-2004 @ 00:03:
pHReezehh-Oh. Om het maar op z'n hips te zeggen. En hij zei dat ie van me hield

We need some serious drinking, and we need it soon
hij had zeker zelf al aardig wat op dan?
Oud 29-03-2004, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 30-03-2004 @ 00:04:
hij had zeker zelf al aardig wat op dan?
Haha ja Hij wilde het nummer van de Bier Service weten
Oud 29-03-2004, 23:09
Hagel
Hagel is offline
Hou eens op met dat gechat
Oud 29-03-2004, 23:10
Verwijderd
lepra
Oud 29-03-2004, 23:12
Hagel
Hagel is offline
Vanochtend om 9 uur naar topspinning geweest, kwam weer lekker fit en erg bezweet het zaaltje uit, lekker met de huiswijven gekwakt. Van de sportschool naar huis op de fiets even snel broodjes gehaald en die samen met mijn nog in bed liggende vreind opgegeten. Naar mijn werk gegaan, veel verkocht, ramen gezeemd, naar huis gegaan. Mijn vriend opgewacht bij de bushalte, lopend naar de c1000 gegaan, boodschappen gedaan bij thuiskomst gekookt, gegeten en daarna gedoucht, filmpje gekeken en nu zit ik het forum te checken.

--> 40+ huiswijf
Oud 29-03-2004, 23:15
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Narod schreef op 30-03-2004 @ 00:12:
Vanochtend om 9 uur naar topspinning geweest, kwam weer lekker fit en erg bezweet het zaaltje uit, lekker met de huiswijven gekwakt. Van de sportschool naar huis op de fiets even snel broodjes gehaald en die samen met mijn nog in bed liggende vreind opgegeten. Naar mijn werk gegaan, veel verkocht, ramen gezeemd, naar huis gegaan. Mijn vriend opgewacht bij de bushalte, lopend naar de c1000 gegaan, boodschappen gedaan bij thuiskomst gekookt, gegeten en daarna gedoucht, filmpje gekeken en nu zit ik het forum te checken.

--> 40+ huiswijf
Waar fucking om zet je dr nou niet bij wat je gekookt hebt?
Oud 29-03-2004, 23:17
Verwijderd
ik heb vandaag gehakt cordonblue met friet en erwten gegeten, zegt dat veel over mijn lifestyle?
Oud 29-03-2004, 23:18
cha0s
cha0s is offline
lifestyle verantwoord () uitbrakken van het weekend en wachten tot m'n serotonine gehalte weer 'n beetje normaal is. (vooral dat.) verder is er een vriend van me langsgekomen waar ik ff wat hash mee gerookt heb en mee heb zitten chillen tot 'ie om 'n uurtje of 11 weer naar huis ging.
Oud 29-03-2004, 23:19
slender_fungus
slender_fungus is offline
narod geeft tenminste het goeie voorbeeld

lepra
Oud 29-03-2004, 23:20
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 30-03-2004 @ 00:10:
lepra
Citaat:
slender_fungus schreef op 30-03-2004 @ 00:19:
narod geeft tenminste het goeie voorbeeld

lepra
ja wat is er?
Oud 30-03-2004, 09:08
Roos
Roos is offline
Ik heb weer lekker uitgeslapen, dit keer ontbeten met roomyoghurt met vruchten, waar ik nu onwijs misselijk van ben . Zometeen weer 2 uurtjes college en dan eeeecht studeren want ik heb vrijdag een tentamen.

Dus ehm vandaag ben ik gewoon een misselijke saaie slet

Maar de dag is nog jong dus wie weet belanden we na de colleges in een café, waar ik eigenlijk wel op hoop!
Oud 30-03-2004, 09:28
Stevill
Stevill is offline
Ook vandaag weer uitgeslapen, ontbijt had ik nog niet eens aan gedacht zometeen weer lekker trainen naderhand de nodige boeken doornemen en het 1 en ander voorbereiden. Vanmiddag denk ik maar ff stad en vanavond als elke dinsdag lekker de cinesneak bijwonen.
Oud 30-03-2004, 09:29
Verwijderd
Ik had om kwart voor 8 een wekker gezet, positieve gedachte opzich.
Hij staat expres aan de andere kant van mijn kamer zodat ik al wakker wordt van het stukje lopen.
Vandaag pakte dat anders uit en heb ik hem half slaapwandelend twee uur verder gezet.
Daarna geswingt onder de douche op Placebo en mijn haar gewassen met Fructic shampoo.
Nu zit ik in een roze badjas voor de computer mijn haar te fohnen, wat mijn dagelijkse ritueel is.
Straks ga ik weer ontbijten met vers brood en karnemelk zoals elke dag.
Mijn karnemelk verslaving is al zo groot dat mijn tanden er geribbeld van worden.
Iedereen wacht nu natuurlijk in grote spanning waarom dit alles een reflectie van mijn lifestyle is, jongens ik ben er nog niet uit.
Misschien is mijn lifestyle wel gewoon die van een luie douchende swingende karnemelksnol.
Oud 30-03-2004, 09:33
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-03-2004 @ 10:29:

Hij staat expres aan de andere kant van mijn kamer zodat ik al wakker wordt van het stukje lopen.
wekker cheats
Oud 30-03-2004, 09:36
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
gisteren dan:

de hele dag gehuild omdat ik ruzie met mijn vriend had en we hadden 9 maanden en die dag hoort hij juist lief voor me te zijn
en mn makeup was uitgesmeerd

ben een verliefd-ruziemakend-lelijk-emotioneel meisje
Oud 30-03-2004, 10:47
Verwijderd
@ fab

vroeg opgestaan, op pad gegaan met de zon, hond & fototoestel. Ontspanning en creativiteit boven alles

Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 10:50.
Oud 30-03-2004, 11:05
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Ik heb vndaag tentamen gehad, dus hectisch
Ik doe vandaag alles hectisch, heel schokkerig bewegingen maken etc...
Ik doe liever alles laid-back lifestyle (lukt alleen nooit, maar klinkt wel tof..)
Oud 30-03-2004, 11:05
Susanne
Susanne is offline
Uhh poging tot opstaan maar stekker uit m'n wekker gehaald, dat ding begint me te irriteren Toen door vatti uit bed gekickt maar ik heb gezegd dat ik te ziek was om naar school te gaan.. euhhhm aangekleed en ontbeten en opgemaakt en nu zit ik hier > misschien zo nog even terrasje
Oud 30-03-2004, 11:08
Hagel
Hagel is offline
Ik heb topics gesloten enzo...
Oud 30-03-2004, 11:09
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Hmm...

De krant bezorgd.
De vlag halfstok gehangen.
Ruzie gemaakt over de pc.
Joodse dingen geleerd.

Uhm, dat is het wel zo'n beetje.
Oud 30-03-2004, 11:28
Verwijderd
op gestaan na 3 keer de wekker later gezet te hebben
opgestaan met the Specials
naar school voor eindgesprek CKV 3 beeldend dat ik natuurlijk was vergeten voor te bereiden
met een smoes me er onder uit geluld zodat ik het binnenkort op een ander moment mag doen

strax 2 SEs leren en pissig zijn op t feit dat ik met dit weer moet leren in plaats van in het zonnetje met n sjointje op het gras liggen
Oud 30-03-2004, 11:47
cha0s
cha0s is offline
vroeg opgestaan. (dat kost me slacker points.)
the english beat & Pietasters geluisterd tijdens 't opstaan en 't ontbijt. (kan absoluut niet zonder muziek.)
tv gekeken.
tv na eerste beelden van die dode grafkut weer uitgezet.
papier'n rompslomp gedaan

en zometeen in het zonnetje met n sjointje op het gras liggen.
Oud 30-03-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 30-03-2004 @ 12:47:
vroeg opgestaan. (dat kost me slacker points.)
the english beat & Pietasters geluisterd tijdens 't opstaan en 't ontbijt. (kan absoluut niet zonder muziek.)
tv gekeken.
tv na eerste beelden van die dode grafkut weer uitgezet.
papier'n rompslomp gedaan

en zometeen in het zonnetje met n sjointje op het gras liggen.
gheheh k wist t wel

toch maar blowen
Oud 30-03-2004, 11:56
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 30-03-2004 @ 12:51:
gheheh k wist t wel

toch maar blowen
sja... 't is er wel 't weer voor
Oud 30-03-2004, 11:57
Galia
Galia is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 29-03-2004 @ 19:00:

Ontopic:

Ik heb eigenlijk geen fuck gedaan vandaag Ben met de crew wezen winkelen in Colombo en ik heb een hele lading DVD's gekocht. Nu nog verzinnen hoe ik die langs de douane ga krijgen Voor de rest geslapen en aan het zwembad gelegen en suffe blaadjes gelezen die we van boord hadden meegenomen (Story, Privé, Weekend, etc. ). En daarnet gegeten bij een visrestaurant aan het strand. Kreeft! Dat laatste is natuurlijk ab-so-luut een realistiche reflectie van mijn lifestyle!

[SIZE=0,5]een hele kreeft kostte 650 rupees/6 euro [/SIZE]
je moet de dvd's gewoon per post naar je huis opsturen..
doet mijn vader ook altijd vanuit china
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten