Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Waarom zou je wel met je vrienden kunnen blowen en niet met je vader als die ook wel eens blowt. Waarom zou dat slecht voor een kind zijn?
@ ! Am Me: ik wil helemaal niet stoer doen ofzo, al lijkt dat misschien zo nu ik het teruglees, maar dat was dus niet de bedoeling. 'dingen vertellen die helemaal niet stoer zijn maar waarvoor ze nog niet oud genoeg is om te beseffen' goh, jij bent 'wel' 1 jaar ouder dan ik..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze is gek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hum, vndaag was ik ziek...
- tot half drie geslapen - toen beschuitjes gegeten - toen de rest van de dag muziek geluisterd en geforumd dus ja, wat dat nu met mijn lifestyle te maken heeft... eigenlijk alles: ik ben een beschuitverslaafde, mijn leven draait om muziek, en mijn hobby is forummen. ![]() en slapen vind ik ook erg fijn
||
Citaat:
Dus ben ik ook stoer en verantwoord ![]()
|
![]() |
Vanochtend om 9 uur naar topspinning geweest, kwam weer lekker fit en erg bezweet het zaaltje uit, lekker met de huiswijven gekwakt. Van de sportschool naar huis op de fiets even snel broodjes gehaald en die samen met mijn nog in bed liggende vreind opgegeten. Naar mijn werk gegaan, veel verkocht, ramen gezeemd, naar huis gegaan. Mijn vriend opgewacht bij de bushalte, lopend naar de c1000 gegaan, boodschappen gedaan bij thuiskomst gekookt, gegeten en daarna gedoucht, filmpje gekeken en nu zit ik het forum te checken.
--> 40+ huiswijf |
![]() |
||
Citaat:
|
lifestyle verantwoord (
![]()
|
Ik heb weer lekker uitgeslapen, dit keer ontbeten met roomyoghurt met vruchten, waar ik nu onwijs misselijk van ben
![]() Dus ehm vandaag ben ik gewoon een misselijke saaie slet ![]() Maar de dag is nog jong dus wie weet belanden we na de colleges in een café, waar ik eigenlijk wel op hoop! ![]()
|
Ook vandaag weer uitgeslapen, ontbijt had ik nog niet eens aan gedacht zometeen weer lekker trainen naderhand de nodige boeken doornemen en het 1 en ander voorbereiden. Vanmiddag denk ik maar ff stad en vanavond als elke dinsdag lekker de cinesneak bijwonen.
|
Verwijderd
|
Ik had om kwart voor 8 een wekker gezet, positieve gedachte opzich.
Hij staat expres aan de andere kant van mijn kamer zodat ik al wakker wordt van het stukje lopen. Vandaag pakte dat anders uit en heb ik hem half slaapwandelend twee uur verder gezet. Daarna geswingt onder de douche op Placebo en mijn haar gewassen met Fructic shampoo. Nu zit ik in een roze badjas voor de computer mijn haar te fohnen, wat mijn dagelijkse ritueel is. Straks ga ik weer ontbijten met vers brood en karnemelk zoals elke dag. Mijn karnemelk verslaving is al zo groot dat mijn tanden er geribbeld van worden. Iedereen wacht nu natuurlijk in grote spanning waarom dit alles een reflectie van mijn lifestyle is, jongens ik ben er nog niet uit. Misschien is mijn lifestyle wel gewoon die van een luie douchende swingende karnemelksnol. |
![]() |
|
![]() |
Uhh poging tot opstaan maar stekker uit m'n wekker gehaald, dat ding begint me te irriteren
![]()
|
Verwijderd
|
op gestaan na 3 keer de wekker later gezet te hebben
opgestaan met the Specials naar school voor eindgesprek CKV 3 beeldend dat ik natuurlijk was vergeten voor te bereiden met een smoes me er onder uit geluld zodat ik het binnenkort op een ander moment mag doen strax 2 SEs leren en pissig zijn op t feit dat ik met dit weer moet leren in plaats van in het zonnetje met n sjointje op het gras liggen |
![]() |
|
vroeg opgestaan. (dat kost me slacker points.)
the english beat & Pietasters geluisterd tijdens 't opstaan en 't ontbijt. (kan absoluut niet zonder muziek.) tv gekeken. tv na eerste beelden van die dode grafkut weer uitgezet. papier'n rompslomp gedaan en zometeen in het zonnetje met n sjointje op het gras liggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
toch maar blowen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
doet mijn vader ook altijd vanuit china ![]() |
Advertentie |
|