![]() |
||
Citaat:
En die laatste opmerking zegt ook wel iets.
|
![]() |
||
Citaat:
Je kan ook iets sarcastisch bedoelen ![]() En ik noemde niemand een debiel. ik "lachte" er alleen om. Enuhm 16jarig persoon, ik discrimineer niet, droom nu maar lekker verder, want je wordt voorspelbaar ... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik zei alleen dat ik het verschrikkelijk kinderachtig vond, en kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik de enige ben die daar zo over denk. En ik kap met deze topic want het gaat totaal niet meer over het eigenlijke onderwerp.
|||||||||||||||||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als je altijd zo serieus bent, dan kan ook niet helemaal gezond voor je zijn... En noem je steeds een post van iemand anders kopieren dan wel volwassen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en jij beweerd er achter te staan dus je discrimineerd en dat roept nazi gevoelens bij me op... wat snap je niet aan mijn redenering? en voorspelbaar... ach sommige dingen zitten nou eenmaal simpel in elkaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik zou niet inzien wat er kinderachtig is aan het quoten van iemand omdat ik zijn mening deel nee? Leg dat is uit?
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou ut blijven proberen als ik jou was........
||
Citaat:
Het zijn gewoon maatregelen, ik noem ze niet discriminerend, voor jou misschien wel, maar jah, jij noemt al snel iets discriminerend ![]() Dus als je discrimineerd, wordt je al meteen vergeleken met hitler? ....tjah.... Ik snap je wel, maar ik vind je conclusies gewoon nogal ver gezocht. En voorspelbaar...zit simpel in elkaar? Ja daar geef ik je groot gelijk in, jij zit ook idd simpel in elkaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
niet kinderachtig, oke, dan niet, in elk geval wel nutteloos om iemand na te praten |
![]() |
||
Citaat:
Heb ik ooit beweerd dat ik wel hersens heb? Enuhm, bedankt, hou ook van jou ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar goed dit topic is toch al naar de maan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
*kusje*
||
Citaat:
fijn, praat andere maar na, i don't care |
![]() |
||
Citaat:
ik dis niks ![]() en dat dit topic naar de maan is, ligt niet aan mij, jij bent degene die opeens heil hitler gaat roepen, waardoor dit topic een heel andere wending krijgt |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
dat was niet LaResistance dat was ik... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hmm.. JIJ stelt het eventjes vast dat het discriminatie is? Nahja, ik zal me inhouden, discussie is ook niet mogelijk omdat daar toch geen einde aan zal komen.... The End |
![]() |
||
Citaat:
Een autochtoon woont hier al wat langer dan een allochtoon |
![]() |
||
Citaat:
Je had na "The End" beter niet meer kunnen reageren ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
jezus heb je geen school gehad ofzo... kijk eens op www.cbs.nl en kijk naar de definitie van allochtoon ... ik ben een allochtoon! nou betwijfel ik niet dat ik korter in nederland woon dan jij maar ik denk dat je mijn punt wel snapt? of misschien moet ik het toch nog even aan het kleine meisje uitleggen: een allochtoon is iemand waarvan op zijn minst één van zijn ouders in het buitenland is geboren. |
![]() |
|
Natuurlijk is dat discriminatie. Verschillende groepen worden ongelijk behandeld = discriminatie. Discriminatie is niets anders dan het maken van onderscheid.
Dat het discriminatie is staat dus vast. Of het in dit geval te verdedigen is, daar kan over getwist worden.
||
Citaat:
Fijn dat je je dat nog kunt herinneren |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zou je ook nog (fatsoenlijk) op de andere reacties in kunnen gaan? |
![]() |
||
Citaat:
Allochtoon, etnische minderheid, gastarbeider, asielzoeker, boeiend...zucht....en kleine meisje? En dat zegt dat kleine jongetje van 16 ? |
![]() |
||
Citaat:
Idem dito ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zucht.... Ja hoor, maar gaat dit nog over het topic? neen ![]() zeg dan ook niks |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
is een jood een allochtoon (hij is een etnische minderheid)? waarschijnlijk niet, aangezien ze al generaties hier wonen. dan hoef je ze ook niet bij dit debat te betrekken toch? of moet je joden die werkloos zijn ook het land uit zetten want volgens jou is een allochtoon is een etnische minderheid is een gastarbeider. tja lichamelijk ben ik misschien 16, geestelijk ook... maar jij bent iig geestelijk geen 18... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb trouwens het artikel met het LPF-plan maar eens even gelezen. Ik vind dat ze op zich wel een punt hebben. Ik ben het alleen niet eens met hun opvattingen over schotels, subsidies en stemrecht. Bovendien vind ik dat deze regels dan voor iedereen moeten gelden. Wettelijke gelijkheid is immers een van de pijlers van onze democratie, waar de dames en heren LPF-ers zo trots op en blij mee zijn.
||
Citaat:
Hé hé hé! ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Het enige wat jij kunt, is het brullen dat het niet eerlijk is, oplossingen die worden genoemd, worden door jou gelijk weer als extreem-rechts of Hitler-achtig genoemd. Ik zou zeggen, als je het zelf allemaal zo goed weet, kom dan zelf met een paar goede oplossingen, i.p.v. iedereen met een andere mening dan de jouwe gelijk uit te maken voor een extreem-rechts persoon, of een Hitler-aanhanger. |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Prinsjesdag WärteR | 138 | 23-10-2006 13:36 | |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Armen in Amerika net zo slecht af als in Zweden Verwijderd | 39 | 13-09-2006 19:14 | |
Europese Grondwet Gatara | 500 | 26-05-2005 14:26 | |
Vechtpartij Moskee venray THC1 | 87 | 03-04-2005 17:28 | |
Partijprogramma Fortuyn Unexplained | 192 | 06-05-2002 21:47 |