Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2004, 14:48
Tweeker
Tweeker is offline
Citaat:
phensicske schreef op 08-04-2004 @ 23:15 :
[
Bedankt voor je verhaaltje even

Aah, ze is zo lief als ze slaapt

Vrijdag komt d'r vriendje voor een heel weekend
Oud 10-04-2004, 15:06
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Tweeker schreef op 10-04-2004 @ 15:48 :
Bedankt voor je verhaaltje even

Aah, ze is zo lief als ze slaapt

Vrijdag komt d'r vriendje voor een heel weekend
Je kan natuurlijk altijd eens nagaan wat haar mening t.o.v. biseksualiteit en zo is. Misschien heeft zij ook wel haar twijfels, veel mensen hebben zo'n periode en sommigen zijn dan ook echt holebi.

Over muizenissen in je hoofd spreken, kan nooit geen kwaad, alleen maar goed. 'k Zeg niet dat je direct moet gaan vertellen over je verwarrende gevoelens, gewoon even naar haar mening hierover polsen.
Oud 10-04-2004, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 10-04-2004 @ 13:57 :
Hahaha, minimaal twee boeken, en het moet een betoog worden.
Nu heb ik eindelijk dus die twee zoekgeraakte boeken gevonden, is de bibliotheek dicht!
ah das minders
Oud 10-04-2004, 16:17
Fantôme
Fantôme is offline
(=mir/~~dolce~~)

zo ik ga wendy's post aantal maar ff verhogen. Dat vindt ze vast heel fijn.

Tjonge wat zal ik nu eens gaan vertellen?! Het gaat beter met mij, als ik hier ben. Maar tja,das ook logisch.
Vanmiddag voelde ik me wel een beetje dom, want ik wist niet wat ik moest zeggen tegen wen. Naja, dat ga ik hier niet helemaal uitleggen vindt ze vast niet echt fijn

Mijn gedachtes gaan wel steeds terug naar dat gesprek bij Altrecht.
Het duurde 2uur, en ik moest we wegen, daarna moest ik janken omdat ik het teveel vond.
Ook wou ze mijn armen zien, was ook niet echt een pretje. Het enige wat goed was,was mijn bloedruk.
Nu moet ik een bloedonderzoek, en een onderzoek bij een (kinder)arts. Wat moet ik hiervan denken? is het goed? of juist niet.. Wil ik dit? of juist niet?
(wil ik uberhaupt doorgaan met Altrecht?)

Ik ben gewoon ontzettend bang voor wat ze gaan doen, dingen die mijn toekomst in de weg zitten?
Kunnen zij mij wel helpen? Ik moest wat basisdigen op orde krijgen voordat ze mijn konden helpen, ze moesten geen dingen gaan doen die ik niet aankon.
Ze zet er haast achter..enzo. Ik weet dat dat goed is, maar wanneer voelt dat ook zo.

Zo, en nu gooi ik deze gedachtes weg..(jaja, tuurlijk) en ga ik nog 4,5 wachten totdat Wendy klaar is met werken..

Oud 10-04-2004, 16:20
Quiana
Quiana is offline
Ik denk dat ze verdere problemen in de toekomst juist willen
voorkomen, Mir. (en dat die dingen die je nu misschien als
obstakels voor de toekomst ziet, juist meer ruimte geven
voor een stabiele toekomst...)
Oud 10-04-2004, 16:26
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Quiana schreef op 10-04-2004 @ 17:20 :
Ik denk dat ze verdere problemen in de toekomst juist willen
voorkomen, Mir. (en dat die dingen die je nu misschien als
obstakels voor de toekomst ziet, juist meer ruimte geven
voor een stabiele toekomst...)

(=mir/~~dolce~~)

Waarom kan ik toch niet zo denken? Ik weet dat wat je zegt waar is. Maar stel dat ze mij opnemen of dagbehandeling (ze zei het nog net niet) dan kan ik niet verder met school, ik wil niet stilstaan, achterlopen. Ik wil door, maar wtf hoe?

Oud 10-04-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-04-2004 @ 17:26 :
(=mir/~~dolce~~)

Waarom kan ik toch niet zo denken? Ik weet dat wat je zegt waar is. Maar stel dat ze mij opnemen of dagbehandeling (ze zei het nog net niet) dan kan ik niet verder met school, ik wil niet stilstaan, achterlopen. Ik wil door, maar wtf hoe?

Volgens mij heb jij het laatste woord mbt opname, als jij dat niet wilt, dan gebeurd dat dus ook niet, lijkt mij. En je hebt toch hulp oa omdat je niet zo kan denken (wat niet fout is, maar wat vooral lastig is, denk ik) en omdat je niet door kunt?
Oud 10-04-2004, 16:34
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-04-2004 @ 17:26 :
(=mir/~~dolce~~)

Kun je wel verder met school (en allerlei andere dingen) met
zoals het nu gaat? En dan heb ik het dus ook over de lange
termijn.

Als er tot opname of dagbehandeling wordt voorgesteld,
doen ze dat echt alleen als er wordt gedacht dat jij zo het
beste geholpen kan worden...

Tuurlijk, school is een belangrijk iets, en ik kan me heel goed
voorstellen dat je daar niet mee wilt achterlopen ed.
Maar bedenk je ook dan wel; die school loopt niet weg.

Bovendien ben jij ook belangrijk (veel belangrijker ook dan school, imho)... (en denk ik ook dat dingen misschien beter gaan
als je met sommige problemen geholpen bent/kunt worden ed,
maar goed, ik ben niet degene die daar over kan oordelen ed. )
Oud 10-04-2004, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 10-04-2004 @ 17:34 :
Bovendien ben jij ook belangrijk (veel belangrijker ook dan school, imho)...
Ben ik het helemaal mee eens.
Oud 10-04-2004, 16:38
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Quiana schreef op 10-04-2004 @ 17:34 :
Bovendien ben jij ook belangrijk
Idd...jij bent belangrijk....
Oud 10-04-2004, 16:43
Fantôme
Fantôme is offline
(mir/~~dolce~~)

Help, I know.

Jullie hebben gelijk.

Maar waarom blijft mijn gevoel zeggen dat dit niet mag gebeuren??
*zucht* ik ben lastig
Oud 10-04-2004, 16:58
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-04-2004 @ 17:43 :
(mir/~~dolce~~)

Help, I know.

Jullie hebben gelijk.

Maar waarom blijft mijn gevoel zeggen dat dit niet mag gebeuren??
*zucht* ik ben lastig
omdat mensen het liefst alles zelf willen doen... het is moeilijk toe te geven dat je het niet alleen kan of dat het met hulp een stuk dragelijk zal gaan worden...

daarnaast heb je ook nog een hoop negatieve ervaringen met proff hulp...

Daarom 'moet' je ook naar je verstand luisteren. Doen wat het best is en niet wat het beste voelt...
Oud 10-04-2004, 17:19
Arashi
Arashi is offline
http://www.facetheissue.com/

... gevolgen en dat soort dingen waren me al langer bekend... en tóch kwam zo'n filmpje hard aan. Stomme ik. :/
Oud 10-04-2004, 17:23
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-04-2004 @ 17:58 :
omdat mensen het liefst alles zelf willen doen... het is moeilijk toe te geven dat je het niet alleen kan of dat het met hulp een stuk dragelijk zal gaan worden...

daarnaast heb je ook nog een hoop negatieve ervaringen met proff hulp...

Daarom 'moet' je ook naar je verstand luisteren. Doen wat het best is en niet wat het beste voelt...
Wijze Uitleg .

Sluit mij hier op aan.

Mir, je zegt dat je graag verder wilt, niet achter wil lopen. Even rationalistisch gezien: zou Professionele hulp je juist daar niet bij helpen?. Als het met jou weer goed gaat, gaat school vanzelf ook weer lopen...(en volgens mij, als het tot dagbehandeling of opname komt, zullen ze denk ik heel goed kijken naar wat je aan kan, ook wat school betreft, waarschijnlijk kan je naast de hulp ook (gedeeltelijk) school doen?). Begrijpelijk dat het je angstig maakt, die hulp, het komt dicht bij he...Bedenk voor jezelf, rationeel gezien(hoe moeilijk dat misschien ook is), wat belangrijk voor je is op dit moment.
Oud 10-04-2004, 17:29
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Arashi schreef op 10-04-2004 @ 18:19 :

... gevolgen en dat soort dingen waren me al langer bekend... en tóch kwam zo'n filmpje hard aan. Stomme ik. :/
Het zijn ook best ingrijpende filmpjes, helemaal als je, jezelf er in zal herkennen(lijkt mij). Wat doet zo'n filmpje met je?.
Oud 10-04-2004, 17:37
treintje
treintje is offline
Citaat:
Arashi schreef op 10-04-2004 @ 18:19 :

"It's your chose" *rilt*

Walgelijk. maar misschien wel goed
Oud 10-04-2004, 18:12
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 10-04-2004 @ 18:23 :
Wijze Uitleg .

Sluit mij hier op aan.

Mir, je zegt dat je graag verder wilt, niet achter wil lopen. Even rationalistisch gezien: zou Professionele hulp je juist daar niet bij helpen?. Als het met jou weer goed gaat, gaat school vanzelf ook weer lopen...(en volgens mij, als het tot dagbehandeling of opname komt, zullen ze denk ik heel goed kijken naar wat je aan kan, ook wat school betreft, waarschijnlijk kan je naast de hulp ook (gedeeltelijk) school doen?). Begrijpelijk dat het je angstig maakt, die hulp, het komt dicht bij he...Bedenk voor jezelf, rationeel gezien(hoe moeilijk dat misschien ook is), wat belangrijk voor je is op dit moment.
(=mir/~~dolce~~)

uhm*denkt*

Ja, je hebt gelijk in wat je zegt. En ik weet het ook. Het maakt me idd erg bang, nu het dichtbij komt.
(en stiekem, kan ik haast niet wachten om te beginnen met HBO-V)
Maar ja, ik weet idd niet of ik dat kan, als ik zo blijf.

thnx, mensjes, voor de reacties, die ik nog vaak moet lezen, en eens tot me door moet laten dringen.
Oud 10-04-2004, 18:15
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 10-04-2004 @ 18:29 :
Wat doet zo'n filmpje met je?.
(=mir/~~dolce~~)

het drukt me met mijn neus op de feiten..
Oud 10-04-2004, 18:24
Nijn*
Nijn* is offline
Ben al een lange tijd niet op scholieren geweest, omdat die stomme pc van mijn de hele tijd achterlijk doet...*gromt*
Mgoed, gisteren weer Altrecht, 't was echt zwaar! Ging ze helemaal over m'n eetgedrag praten..het leek wel of ze boos was. Ik heb het zelfs gevraagd, maar ookal zei ze van niet, toch heb ik het gevoel dat ik iets fout heb gedaan. Ik heb gewoon weer zitten huilen daar, zo voor lul... Woensdag moet ik weer, voor een overbruggingsgesprek, waarom duurt het nou zo lang tot het adviesgesprek?!

Ik had afgesproken om met mijn moeder na Altrecht naar de stad te gaan...hiephoi(!). Maar omdat dat gesprek zo shit was, was ik heel erg chagerijnig, dus had ik geen zin meer om naar de stad te gaan. Mijn moeder keiboos!! Ze riep dat ze zodra we thuis waren zich in zou laten schrijven voor een flat, omdat ze ging scheiden van mn pa, en dat die vanzelf wel neerviel door de drank ...Toen was het weer zo dat ik alles verpestte en fout deed, ik maakte haar depressief met mijn depressie. En nog veel meer dingen, ze zei ook dat ze me zou laten opnemen, en dat ik anders maar naar een pleeggezin moest.

De dingen die ze zei, hebben me zo enorm gekwetst, dat vergeef ik haar niet zo snel meer. Als ik woensdag weer naar Altrecht ga, ga ik D. smeken om me ergens anders te laten wonen, ik hou het hier geen minuut langer meer uit. Wat doe ik verkeerd? Kan ik er wat aan doen dat ik me zo voel?! Gisternacht bijna weggelopen, toen ik bij de deur stond kon ik niet meer. Zo slap. Ik haat mezelf, waarom moet ik zo zijn, waarom moet ik bestaan? Het enige waar ik goed in ben is mensen kwetsen, kan ik er niet gewoon een einde aanmaken?!...

Ik weet niet meer hoe ik verder moet, ik heb nog nooit zo hard gehuilt als gisteren. Wat moet ik hier nog? Gezellig pasen vieren zeker.. Waarom moet ik zo laf zijn, kan ik niet gewoon stoppen met leven? Ik wil niet meer, ik wil niet meer..maar waarom ga ik dan door?
Oud 10-04-2004, 20:01
missunderstood
missunderstood is offline
ik word de laatste tijd echt helemaal gek van mijn gedachten.. en ik weet niet wat ik ermee moet doen. ik vind mezelf echt heel erg lelijk en ga daar steeds meer op letten.. ik ben er heel de dag mee bezig.. wat zich laat zien in het eten. ik heb pas ontdekt dat ik boulimia heb.. naja ontdekt, ik ging zon test maken en had 8 van de 10 antwoorden met ja beantwoord... ook het verhaaltje over personen met boulimia wat er bij stond was gewoon precies hoe ik was!! daar ben ik zo van geschrokken.. maar toch kan ik er niets aan laten doen, mede omdat ik het niet wil. daarnaast word ik gewoon super bang van jongens. niet bang maar gewoon dat ik nooit verliefd durf te worden omdat ik bang ben dat ze me keuren om mn uiterlijk. dat ze er achter komen dat ik niet zo ben als ik lijk.. ik ben zoo bang om gekwetst te worden.. hierdoor wijs ik gewoon alle jongens af die misschien wel heel leuk zouden zijn. Ik weet dat dit onder ander komt door vroeger, mn jeugd. ik ben misbruikt maar durf het niemand te vertellen. Ik loop nu met zooon groot masker op en het wordt elke dag erger, en irritanter. nu weet ik niet meer wat ik moet doen..
het staat nu ik het zo lees beetje allemaal door elkaar.. maar ik moet het gewoon ff kwijt...
Oud 10-04-2004, 20:36
Verwijderd
ik weet dat ik zo veel moet doen en ik doe gewoon niks. het enige wat ik heb ik gedaan is 2 uur viool speln, en de rest van de tijd hebi knks gedaan. hoe gaik ooit mn examen halen?? pffff wat ben ik weer dom. had iikk net zo goed wel naar dat feestje gekunt. nee dat was toch niet leuk geweest.
ik weet nog steeds niet watik moet doen. het leifst doe ik niks. maar dat mag vast niet. alsi k het mn ouders maar niet hoef te vertellen.
mmm beetje onduidelijk mijn post weer. ach laat maar, meost het alleen ff kwijt

ja sorry hoor dat ik zo snel boos word. maar wat nou als dat nou mijn karater is? ow ik moet maar veranderen? dus ik moet maar een ander mens worden omdat jij niet zegt dat je dr belt. ga ik dr nummer voor je halen en hoeft het neit mer. soory dat k dan zo reageer. ik kan dr weinig aan doen. ow nee ik kan er veel aan doen he! ja maar wat dan? gelukkig ben jij prefect en word jij nooit es boos. ach sukkel rot toch op...

Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 20:44.
Oud 10-04-2004, 21:20
Tweeker
Tweeker is offline
Citaat:
phensicske schreef op 10-04-2004 @ 16:06 :
Je kan natuurlijk altijd eens nagaan wat haar mening t.o.v. biseksualiteit en zo is. Misschien heeft zij ook wel haar twijfels, veel mensen hebben zo'n periode en sommigen zijn dan ook echt holebi.

Over muizenissen in je hoofd spreken, kan nooit geen kwaad, alleen maar goed. 'k Zeg niet dat je direct moet gaan vertellen over je verwarrende gevoelens, gewoon even naar haar mening hierover polsen.

Mmh, is wel handig. Eens kijken of ik dat durf
Oud 10-04-2004, 21:36
Redhair
Redhair is offline
heel goed van je dat je hier wat neer zet. maar je moet nog een stap verder nemen. de hoge drempel over. dat is profesionele hulp zoeken. ik wens je echt veel sterkte, en zoek hulp, want zij kunnen je echt helpen
Oud 11-04-2004, 02:02
sublime
sublime is offline
pff, ik ga me morgen echt extreem brak voelen donderdag nacht was ik om half 6 thuis, gister ging ik om half 1, 1 uur slapen en nu is het 3uur - niet echt snugger, maar hee ik heb vakantie wel erg leuk allemaal.. vanavond de hele avond gedanst en voel me gewoon echt zwaar ok.. das wel positief dus. en gister met scala gemeet wat heel gezellig was en zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft en donderdag heb ik met 3 glazen wijn op ontzettend veel foute opmerkingen gemaakt en gingen de gesprekken bijna de hele nacht over sex met mannen en/of vrouwen erg grappig om een vriend van me het idee in zn hoofd te praten om een sexuele relatie met de meest verschrikkelijke afschuwelijke studentikoze arrogante en sexistische jongen van onze vereniging te beginnen

ik dacht ook een paar dagen minder een uhm tja hem dus, maar nu dacht ik wél weer aan hem en daar ben ik niet echt blij mee. en donderdag zat ik tentamen te maken en keek ik om me heen en zag ik een jongen zitten die echt een klote karakter heeft en toen betrapte ik mezelf op een *oeh nice* gedachte ik begon bijna hard op mezelf uit te lachen

maar goed, al met al gaat t dus vrij bon, alhoewel ik morgen me wel waardeloos zal voelen.

o en mn vakantie regelen schiet niet op ik heb niemand om mee te nemen das wel minder dus

maar nu ga ik slapen *slapen = goed*
Oud 11-04-2004, 09:28
Verwijderd
ik wil mijn weegschaal terug!!!

tijdens mijn vorige opname heeft mijn vader mijn weegschaal afgepakt, hij dacht dat ik me wel gelukkiger zou gaan voelen als ik niet meer op de weegschaal kon staan. maar ik zie gewoon het vet eraan hangen, ik wil weten hoeveel het is, ik word gek van die onzekerheid!
Oud 11-04-2004, 11:56
Fantôme
Fantôme is offline
nou ehm... het is een ziekte, of iig een fout, en volgens iemand anders is het een zonde.
ik houd mn mond er wel over dicht voor de rest van mn leven. het GING zo goed... but forget it.
Oud 11-04-2004, 12:10
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 11-04-2004 @ 12:56 :
nou ehm... het is een ziekte, of iig een fout, en volgens iemand anders is het een zonde.
ik houd mn mond er wel over dicht voor de rest van mn leven. het GING zo goed... but forget it.
Wen, Zo moet je het niet zien/voelen. Het is niet fout, je bent niet ziek, en het is geen zonde.

Dit was 1 negatieve mening, daartegenover staan de positieve reacties die je kreeg. En die kreg je van je vriendinnen.

volgens mij maakt het niet uit wat ik zeg, ik hoop alleen dat je het niet als een fout ziet.
Je bent zoals je bent, en jij bent goed zo!
Oud 11-04-2004, 12:18
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 11-04-2004 @ 13:10 :
Wen, Zo moet je het niet zien/voelen. Het is niet fout, je bent niet ziek, en het is geen zonde.

Dit was 1 negatieve mening, daartegenover staan de positieve reacties die je kreeg. En die kreg je van je vriendinnen.

volgens mij maakt het niet uit wat ik zeg, ik hoop alleen dat je het niet als een fout ziet.
Je bent zoals je bent, en jij bent goed zo!
Daar ga ik mij ff volledig bij aansluiten. ....'k Volg je verhaal ook in dit topic en zit zelf ook in met twijfels over da soort dinge.

Wa ga je doen? De rest van je leven zwijgen erover, gevoelens opkroppen en er dus op den duur mss wel aan kapotgaan? Komaan, das iemand die het ni begrijpt ni waard....een meisje waar ik ontzettend veel respect voor heb (zoals ik da heb voor velen hier) is het waard om gelukkig te zijn op haar manier. Ben je "anders"? SO WHAT!? Als jij maar gelukkig bent.

mss een zeikreactie maar wel goe bedoeld en gemeend.
Oud 11-04-2004, 13:02
Fantôme
Fantôme is offline

mir en magicflower... thnx hoor wel sweet... ja, mir zit dit al mee te lezen, dus erg zinvol om te posten, maja.
het waren trouwens 2 negatieve reacties... waarvan eentje van een vriendin... alleen weet ze het niet, ik heb alleen haar mening gepolsd.

zo, en nu gaan we skaten!! *sleurt mir mee*

(F) en thnx! xxx
Oud 11-04-2004, 15:34
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 11-04-2004 @ 12:56 :
het is absoluut geen ziekte!! je bent zo als je bent en wat maakt het uit op wie/ wat je valt als je maar GELUKKIG word. Mijn is is lesbisch en die woont samen met een vriendin die echt super is. Er zijn altijd mensen die het geloof en de bijbel belangrijker vinden of letterlijk nemen negeer ze gewoon en wat mir al zegt je vriendinnen accepteren en reageerden er goed op!

-light fighter-
Oud 11-04-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 11-04-2004 @ 14:02 :

mir en magicflower... thnx hoor wel sweet... ja, mir zit dit al mee te lezen, dus erg zinvol om te posten, maja.
het waren trouwens 2 negatieve reacties... waarvan eentje van een vriendin... alleen weet ze het niet, ik heb alleen haar mening gepolsd.

zo, en nu gaan we skaten!! *sleurt mir mee*

(F) en thnx! xxx
zulke mensen zijn jou aandacht niet waard!
*knuf*

p.s. skate-ze
Oud 11-04-2004, 17:39
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 11-04-2004 @ 18:31 :
zulke mensen zijn jou aandacht niet waard!
*knuf*

p.s. skate-ze
thnx en thnx => dubbelthnx.
oww joh, we gingen op noorderhaven skaten, daar was vet een poepig konijntje, we hebben hem jonnie (niet Sjonnie, maar gewoon zoals je het schrijft) genoemd waarschijnlijk had hij wel al een naam, mja....
konijnen zijn gewoon altijd lief, die hebben geen kritiek op alles
alleen in minder dan anderhalf uur zit mir al op de trein terug
xxx
Oud 11-04-2004, 17:49
sublime
sublime is offline
iew waarom voel ik me nu zo blauw ik heb vakantie maar maak me nu al druk over alles wat ik de komende weken voor me heb liggen... echt frustrerend. ik heb gewoon tijd te veel om te denken ofzo, nu.

maar ik ga volgend blok dus een vak extra volgen, proberen, en ik wil HEEL GRAAG dat het lukt, maar ik wil ook een baantje erbij, zodat ik kan sparen.. en ik voel me zo'n loser als het me niet lukt, weet je. en komend blok moet ik ook al eindredactioneel bezig, wat wel heel leuk is, maar ook een extra verantwoordelijkheid. plus heel hard op zoek naar een kamer wat ik wel echt heel graag wil, maar omdat ik me nu kut voel, ga ik toch weer twijfelen. af en toe heb ik zo'n zin me gewoon onder mn bed te verstoppen ofzo.. weglopen is verleidelijk

en mn vakantie gaat ook niet echt goed.. ik wilde dus een maand gaan werken, maar heb nog helemaal geen baantje geregeld. en mn vakantie, tja, ik wilde dus twee weken naar berlijn, maar weet niet met wie. ik wil wele cht heel graag, maar ik word zo moedeloos van al het geregel, van de financiën enzo. ik wilde gewoon dat geld niet altijd zo'n probleem was, anderen reizen de hele wereld rond, maar ik kan gewoon NIET met geld omgaan volgens mij, echt frustrerend...

en nu ben ik echt heel moe, en moedeloos, en bang en down. ik wil gewoon graag dat het goed komt, dat ik iemand heb, dat mn plannen lukken.. maar ik ben zo bang een mislukkeling te blijken

Oud 11-04-2004, 18:10
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Stomme***SchoolZooi!.Had je het maar eerder moeten doen.Tja WANNEER leer ik het toch ooit eens?. *Geeft schop*.

en mijn kont doet zeer van het zitten
Oud 11-04-2004, 18:15
Snow White
Snow White is offline
Ik ben *ZO VERLIEHIEFD!!! *

maar heb ook zoveel twijfels.
wil ze verder met me , ookal zegt ze van wel?
durf ik de intimiteit toe te laten? en zij? wordt het leuk/fijn/ speciaal?

*zucht*
Oud 11-04-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Snow White schreef op 11-04-2004 @ 19:15 :

*zucht*
laat het op je af komen meid, geniet nu van de vlindertjes!
Oud 11-04-2004, 18:49
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 11-04-2004 @ 18:39 :
thnx en thnx => dubbelthnx.
oww joh, we gingen op noorderhaven skaten, daar was vet een poepig konijntje, we hebben hem jonnie (niet Sjonnie, maar gewoon zoals je het schrijft) genoemd waarschijnlijk had hij wel al een naam, mja....
konijnen zijn gewoon altijd lief, die hebben geen kritiek op alles
alleen in minder dan anderhalf uur zit mir al op de trein terug
xxx
konijntjes zijn lieffff! en bekijk het zo, je hebt nog meer dan een uur! (goh, ik hang echt de positieveling uit vandaan )
Oud 11-04-2004, 18:52
kleinedraak
Hey Meis,
90% van je verhaal ken ik. Dat is ook heel schokkend. Gelukkig eet ik het er niet uit maar doe ik dit nu dmv sporten of praten. Vooral dat laatste is heel moeilijk, ik begrijp uit je verhaal een beetje dat geen hulp wilt, klopt dat? Ik weet dat het heel moeilijk is, de eerste stap heb je nu gezet. Je hebt een deel van je verhaal met ons willen delen en hiermee geef je dus aan: help wie wil mij helpen. Dat is goed en ik hoop dus dat je er iets aan hebt. Ik zeg niet dat ik jou kan helpen, maar ik zou je wel kunnen steunen omdat ik begrijp wat je bedoelt. Als je behoefte hebt aan een gesprek PM me dan en dan zien we wel weer.
Sterkte meissie
Oud 11-04-2004, 20:06
phensicske
phensicske is offline
Citaat:

*zucht*
Oh, zo leuk voor je!

'k Heb ook altijd van die vervelende twijfels, maar die verdwijnen dan wel weer als je bij die persoon bent en die heel lief doet tegen je. Als ze zegt verder te willen gaan, zal ze dat wel menen.
Laat je maar es lekker gaan, 't zal je deugd doen.
Oud 11-04-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:

*zucht*
Als je het niet probeert zul je dat nooit weten.
Oud 11-04-2004, 20:18
Verwijderd
weer niks gedaan......
gvd, haat mezelf
Oud 11-04-2004, 20:40
sublime
sublime is offline
*HURRAY*

ik had gereageerd op een kamer op kamernet en mag waarschijnlijk komen hospiteren!!!
Oud 11-04-2004, 20:47
sublime
sublime is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 11-04-2004 @ 19:10 :
Stomme***SchoolZooi!.Had je het maar eerder moeten doen.Tja WANNEER leer ik het toch ooit eens?. *Geeft schop*.

en mijn kont doet zeer van het zitten
klinkt als iets waar ik ook tè vaak mee te maken heb (het idee dat je niet de enige bent in de strijd tegen studie ontwijkend gedrag maakt het allemaal net iets dragelijker )
Oud 11-04-2004, 20:53
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
sublime schreef op 11-04-2004 @ 21:47 :
klinkt als iets waar ik ook tè vaak mee te maken heb (het idee dat je niet de enige bent in de strijd tegen studie ontwijkend gedrag maakt het allemaal net iets dragelijker )
idd. Frustrerend is dat he?.(hoe onbenullig het misschien ook klinkt/lijkt). Het is echt een hele opgave voor me, om gewoon 1 verslag te maken. Onrust. Maar goed. Het is AF nu. Jippiejee!...(vraag mij niet hoe lang ik er over heb gedaan .... op naar de volgende stapel afwerken>>>maar dat is voor morgen.

Nu hup naar de Plee en dan naar de TV
Oud 11-04-2004, 21:01
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ze was er gewoon altijd. Vanzelfsprekend.
Logisch dat ik haar niet miste- ze wás er. Altijd.

Nu mag ze niet meer internetten van haar ouders. Ze hebben de kabel eruit getrokken.
Ons contact.
Gewoon zomaar weggegooid alsof het niets voorstelt.
Misschien is dat ook wel zo.

Ik moet het maar vergeten.

Maar zondag is er nog. Volgende week.

Hoe moet dat nu- als ik haar niet meer 'spreek'?
Oud 11-04-2004, 21:02
Nona
Nona is offline
*diep adem haalt*

Ik moet nu hard mijn best doen mijn onzekerheid te negeren en gewoon rustig door te gaan. Maar wie gaat mij aan het verstand peuteren dat mensen die het even niet met me eens zijn me niet meteen haten? Wie gaat me vertellen dat ik ook fouten mag maken zonder een slecht persoon te zijn? En wie gaat me vertellen dat ik dat soort dingen gewoon kan zeggen wanneer het probleem zich voordoet? Want dat kan ik niet... Ik kan niet vertellen dat iets me dwars zit, en dat veroorzaakt alleen nog maar meer onzekerheid...

*diepe zucht*

Hmmm, ik wil gewoon weer een keertje serieus met mijn moeder praten, maar dat kan nu even niet... Dat kan eigenlijk bijna nooit en dat ligt aan mij. Ik durf die tijd en aandacht niet zo goed te vragen.

Maar goed, over een weekje vakantie. Dan wordt het wel weer beter. In fact: in denk dat ik me over een uurtje alweer beter voel. Dit soort buien duren bij mij nooit lang.
Oud 11-04-2004, 22:26
sublime
sublime is offline
and down we go again

alleen al de vraag van een vriendin of we woensdag af zullen spreken maakt me zwaar gestresst en blauw en bang en weet ik het...

dit slaat echt zó nergens op
Oud 11-04-2004, 22:46
treintje
treintje is offline
*pling* Het geluidje van mijn telefoon. Het geluidje waar ik vroeger blij van werd. Blij als ik een beetje aandacht kreeg van iemand. Vooral de aandacht van leuke jongens.
Nu is dat vertrouwde *pling* verandert in een duivels geluidje. De haat stoomt van me af als ik het hoor.
"Zet het dan uit."
Nee dat kan ik niet. Ik moet weten wat er gebeurd. Wat hij doet en wat niet. Ik wil het horen, ook al drijft me het in wanhoop.
Als die achterlijke klootzak niet ophoudt, doe ik hem wat.

Verder gebeuren er natuurlijk ook leuke dingen. Gelukkig teveel om op te noemen. En het is een beetje vakantie. Rust.
Oud 11-04-2004, 23:38
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Hoi,

Hebben jullie dat ook soms... Dat je met een GROTE probleempje zit.
Je probeert het weg te verwerken, maar het gaat gewoon niet weg.

Questions:
Wat moet je doen?
En wat moet je vooral niet gaan doen?

Vaak heb ik het gevoel dat ik van een gebouw wil gaan springen... maar natuurlijk zal ik dat nooit doen.

Ik verwerk mn problemen door te rennen... naar zuiderpark bijv: heen en weer. maar als ik thuis kom, zit ik toch weer met die probleem in mn hoofd.

graag ff antwoorden, svp.

sweetkrissy
Oud 11-04-2004, 23:47
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 12-04-2004 @ 00:38 :
Hoi,

Hebben jullie dat ook soms... Dat je met een GROTE probleempje zit.
Je probeert het weg te verwerken, maar het gaat gewoon niet weg.

Questions:
Wat moet je doen?
En wat moet je vooral niet gaan doen?

Vaak heb ik het gevoel dat ik van een gebouw wil gaan springen... maar natuurlijk zal ik dat nooit doen.

Ik verwerk mn problemen door te rennen... naar zuiderpark bijv: heen en weer. maar als ik thuis kom, zit ik toch weer met die probleem in mn hoofd.

graag ff antwoorden, svp.

sweetkrissy
'k Denk wel dat iedereen eens met een probleem(pje) zit, maar ze gaan er wel allemaal anders gaan op reageren.

Bij is het ofwel razend en gerfrustreerd rondlopen, zo erg dat ik mijn zussen zou pijn doen. Of zitten blowen om alles wat te vergeten... maar ik heb ondervonden dat dat niet de manier was, dus ben ik momenteel gestopt daarmee. Of huilen voor het minste, schrijven in mijn dagboek...

Rennen lijkt me eigenlijk een heel goede uitlaatklep..wat ik dan wel raar vind, is dat je je nog steeds rot voelt achterna? Of begrijp ik het nu verkeerd? Hoe komt het dat je probleem(pje) zo'n grote impact heeft op je?

Veel sterkte,

'k weet ook niet echt...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten