![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Aah, ze is zo lief als ze slaapt ![]() Vrijdag komt d'r vriendje voor een heel weekend ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Over muizenissen in je hoofd spreken, kan nooit geen kwaad, alleen maar goed. 'k Zeg niet dat je direct moet gaan vertellen over je verwarrende gevoelens, gewoon even naar haar mening hierover polsen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(=mir/~~dolce~~) Waarom kan ik toch niet zo denken? Ik weet dat wat je zegt waar is. Maar stel dat ze mij opnemen of dagbehandeling (ze zei het nog net niet) dan kan ik niet verder met school, ik wil niet stilstaan, achterlopen. Ik wil door, maar wtf hoe? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zoals het nu gaat? En dan heb ik het dus ook over de lange termijn. Als er tot opname of dagbehandeling wordt voorgesteld, doen ze dat echt alleen als er wordt gedacht dat jij zo het beste geholpen kan worden... Tuurlijk, school is een belangrijk iets, en ik kan me heel goed voorstellen dat je daar niet mee wilt achterlopen ed. Maar bedenk je ook dan wel; die school loopt niet weg. Bovendien ben jij ook belangrijk (veel belangrijker ook dan school, imho)... (en denk ik ook dat dingen misschien beter gaan als je met sommige problemen geholpen bent/kunt worden ed, maar goed, ik ben niet degene die daar over kan oordelen ed. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
daarnaast heb je ook nog een hoop negatieve ervaringen met proff hulp... Daarom 'moet' je ook naar je verstand luisteren. Doen wat het best is en niet wat het beste voelt...
|
![]() |
http://www.facetheissue.com/
... gevolgen en dat soort dingen waren me al langer bekend... en tóch kwam zo'n filmpje hard aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sluit mij hier op aan. Mir, je zegt dat je graag verder wilt, niet achter wil lopen. Even rationalistisch gezien: zou Professionele hulp je juist daar niet bij helpen?. Als het met jou weer goed gaat, gaat school vanzelf ook weer lopen...(en volgens mij, als het tot dagbehandeling of opname komt, zullen ze denk ik heel goed kijken naar wat je aan kan, ook wat school betreft, waarschijnlijk kan je naast de hulp ook (gedeeltelijk) school doen?). Begrijpelijk dat het je angstig maakt, die hulp, het komt dicht bij he...Bedenk voor jezelf, rationeel gezien(hoe moeilijk dat misschien ook is), wat belangrijk voor je is op dit moment.
||
Citaat:
||
Citaat:
Walgelijk.
||
Citaat:
uhm*denkt* Ja, je hebt gelijk in wat je zegt. En ik weet het ook. Het maakt me idd erg bang, nu het dichtbij komt. (en stiekem, kan ik haast niet wachten om te beginnen met HBO-V) Maar ja, ik weet idd niet of ik dat kan, als ik zo blijf. thnx, mensjes, voor de reacties, die ik nog vaak moet lezen, en eens tot me door moet laten dringen. ![]()
||
Citaat:
het drukt me met mijn neus op de feiten.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Mmh, is wel handig. Eens kijken of ik dat durf ![]()
||
Citaat:
Dit was 1 negatieve mening, daartegenover staan de positieve reacties die je kreeg. En die kreg je van je vriendinnen. volgens mij maakt het niet uit wat ik zeg, ik hoop alleen dat je het niet als een fout ziet. Je bent zoals je bent, en jij bent goed zo! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wa ga je doen? De rest van je leven zwijgen erover, gevoelens opkroppen en er dus op den duur mss wel aan kapotgaan? Komaan, das iemand die het ni begrijpt ni waard....een meisje waar ik ontzettend veel respect voor heb (zoals ik da heb voor velen hier) is het waard om gelukkig te zijn op haar manier. Ben je "anders"? SO WHAT!? Als jij maar gelukkig bent. mss een zeikreactie maar wel goe bedoeld en gemeend. ![]()
||
![]() |
Citaat:
-light fighter- |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*knuf* p.s. skate-ze ![]() |
![]() |
||
Citaat:
oww joh, we gingen op noorderhaven skaten, daar was vet een poepig konijntje, we hebben hem jonnie (niet Sjonnie, maar gewoon zoals je het schrijft) genoemd ![]() konijnen zijn gewoon altijd lief, die hebben geen kritiek op alles ![]() alleen in minder dan anderhalf uur zit mir al op de trein terug ![]() ![]() xxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
'k Heb ook altijd van die vervelende twijfels, maar die verdwijnen dan wel weer als je bij die persoon bent en die heel lief doet tegen je. Als ze zegt verder te willen gaan, zal ze dat wel menen. Laat je maar es lekker gaan, 't zal je deugd doen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nu hup naar de Plee en dan naar de TV ![]()
||
Citaat:
Bij is het ofwel razend en gerfrustreerd rondlopen, zo erg dat ik mijn zussen zou pijn doen. ![]() ![]() Rennen lijkt me eigenlijk een heel goede uitlaatklep..wat ik dan wel raar vind, is dat je je nog steeds rot voelt achterna? Of begrijp ik het nu verkeerd? Hoe komt het dat je probleem(pje) zo'n grote impact heeft op je? Veel sterkte, 'k weet ook niet echt... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Psychologie |
Zelf depressief door problemen en depressies van anderen Verwijderd | 3 | 12-11-2010 23:06 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #16 marrel | 500 | 15-12-2004 17:43 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 |