![]() |
||
Citaat:
maar dat allemaal terzijde als het gaat om de grootte van het verschil tussen arm en rijk zul je toch eerst moet weten wat er onder 'arm' (en automatisch onder 'rijk') wordt verstaan, en daarom is het lijkt mij wel van belang dat er duidelijk is wat ik vind dat je onder armoede kan verstaan. ik denk niet dat je 'arm' in bijv. Afrika (maar weer) kan vergelijken met 'arm' in NL. maar omdat zoals pharmacon ook al zei, dat mensen soms niet het geld hebben om hun kinderen een ontbijt mee naar school te geven is er naar mijn mening wel een zekere vorm van armoede in NL. en is er weldegelijk een groot verschil tussen arm en rijk in dit land. edit: naar mijn mening Laatst gewijzigd op 11-04-2004 om 23:19. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar je hebt wel gelijk; Zelfs voor een klein landje als nederland is die aankoop gewoon niet in proportie. Dat men die oude F16s wil dumpen olé, maar zorg eerst dat andere zaken geregeld zijn die wat meer prioriteit hebben.
||
Citaat:
Hoezo verschraling van het onderwijsaanbod in nederland...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zolang het links of politiek-correct gelul is dan is er inderdaad sprake van vrijheids van meningsuiting Maar wanneer het enigzins rechtse uitspraken zijn moet iedereen zijn bek houden Ik zou nog maar eens goed nadenken over het begrip "vrijheid van meningsuiting" dat wij kennen in ons land |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja,ik vind de vrijheid van meningsuiting een nog steeds een groot pluspunt van nederland ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland en de Europese samenwerking Martiño | 110 | 10-08-2012 13:50 | |
De Kantine |
Misaaigyne Disneyprinsessen #1681 Turk February | 500 | 02-08-2012 17:17 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6 Edelweiss | 500 | 09-11-2011 18:02 | |
Seksualiteit |
Eerste keer wolve95 | 138 | 21-09-2009 20:53 |