![]() |
||
Citaat:
![]() er is namelijk 1 ding dat ik niet moet eten als ik echt trek heb: een appel.. daar krijg ik zo'n naar gevoel van in mn maag ![]() weet iemand trouwens hoe goed / slecht n plak ontbijtkoek is??
||
Citaat:
Ik drink om 3/4 uur altijd liters thee, eet een of 2 rijstewafels en soms een appel of kiwi. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar gezond eten kan ook nooit kwaad, dat kan net een paar kilo schelen, en je kan altijd kijken hoe het dan met je borsten gaat, bij mij worden ze niet kleiner (en ook niet groter ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik denk toch dat ze juist mensen kiezen die een 'normaal' gewicht hebben, niet te dun zijn en niet te dik. En zeker niet te weinig eten. Want het lezerspubliek zijn toch pubers, die vaak wel onzeker over hun lichaam zijn. Als je er dan een dun meisje bij zet dat haast niks eet dan lijkt me dat geen positieve invloed hebben. - sorry, was maar een gedachte, ik weet namelijk helemaal niet wat er in die ellegirl stond ![]()
||
Citaat:
ve·ge·ta·ri·ër (de ~ (m.), ~s) 1 iem. die zich uitsluitend met plantaardige spijzen voedt of die zich alleen onthoudt van spijzen die door het doden van dieren zijn verkregen Vis = dier vis eten = dood dier eten
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik vond het 'raar' om te lezen dat mensen vis niet eens meer vlees noemen, zodat ze zich vegetarisch kunnen noemen... omdat ze b.v. het eten/doden van dieren 'zielig' vinden. Dan vind ik het hypocriet, want vissen worden net zo goed gedood of gekweekt om opgegeten te worden...
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben in totaal denk ik 7 jaar vegetarier geweest. Een keer 1.5 jaar en wat later nog iets van 5.5 jaar. Inmiddels eet ik al paar jaar weer 'normaal', maar we eten nog steeds erg weinig vlees. (lang niet elke dag en als we wat eten ook niet veel, meestal dan iets van 50 gram per persoon) In de tijd dat ik vegetarier was heb ik geen tekort aan voedingsstoffen opgelopen, als je er goed op let wat je binnenkrijgt (in mijn geval deed m'n moeder dat voor me ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
verder ben ik het met je eens dat je die mensen geen vegetarier kunt noemen, want je eet wel vis (heeft het dan wel een aparte naam?). een vegetarier eet helemaal geen vlees. een veganist eet geloof ik helemaal niks wat op de een of andere manier van dieren afstamt. ik heb vandaag een briefje gemaakt (10x10) met daarop waarom ik wilde afvallen en een plaatje van iemand die ik mooi slank vind en zoals ik dus ook wil zijn. zo hoop ik de neigingen om lekkere dingen te gaan eten te kunnen onderdrukken en dat het wat beter met afvallen gaat (betwijfel of het gaat werken, maar ik kan het proberen) edit: er viel iets weg en ik deed heel onhandig, hopelijk staat het er nu in fatsoenlijk nederlands
Laatst gewijzigd op 21-04-2004 om 20:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het was idd de ElleGirl van mei.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik hoop wel dat je gelijk hebt over die verhoudingen want ik heb kwa cup nu 38C! Dat is toch wel wat groot voor een twaalfjarige lijkt me maargoe... uiterlijk is niet alles ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet hoeveel je precies eet, maar je zou best eens kunnen kijken of er wat veranderd kan worden. Je hoeft niet streng te gaan lijnen ofzo, maar misschien een stuk minder snoepen en meer gezonde dingen eten... |
![]() |
||
Citaat:
Je moet de omtrek van je lichaam direct onder je borsten meten... het zal denk ik tussen de 65 en 90 liggen. Voor de cup is er een schemaatje die ik niet uit m'n hoofd weet...
||
Citaat:
Ook heb ik niet gezegd wáárom ik geen vlees eet, ik weet echt wel dat vissen ook gekweekt worden. Ik eet zoveel mogelijk "wilde zalm" ed, dat wel. Ik heb geen principiële bezwaren tegen het eten van bijvoorbeeld scharrelvlees, ik eet het alleen zelf niet omdat ik me stukken beter voel zonder vlees. Ik heb bijvoorbeeld veel minder hoofdpijn nu. Ik snap dat je het hypocriet vindt om "geen vlees te eten omdat dat zielig is voor de dieren" en dan wel vis te eten, maar zo zit het bij mij niet. Dus misschien moet je niet zo snel conclusies trekken.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb ik ook even gedacht, maar dat kan eigenlijk niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontbijt: yoghurt wet meuslie 1e pauze: twee boterhammen 2e pauze: meusliereep als ik thuis kom: koekje bij de thee, appel( en soms een boterham) Diner: wat de pot schaft, meestal aardappels, groente en vlees of vlees vervanger of vis, en een nagerecht als ik dan nog honger heb eet ik een appel of een ander stuk fruit Dit is algemeen wat ik op een dag eet. Het kan natuurlijk wel eens verschillen met verjaadagen ofzo of als ik ziek ben
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel Kcal beckham1990 | 3 | 21-09-2004 16:30 | |
Drugs & Alcohol |
Het Nieuwe IZSADC Topic Type | 501 | 17-09-2004 21:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #22 PardonMe | 491 | 30-06-2004 12:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afvallen op een snelle maar gezonde manier... MissCzechMeOut | 5 | 04-08-2003 18:37 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 |