Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2004, 21:25
IkbenEva
IkbenEva is offline
Een best wel spannende aflevering, hoewel hij toch heel anders is gelopen dan ik had verwacht.

Kookai, die gewoon alles ontkende terwijl het toch duidelijk op beeld staat! Ik snap niet dat Joeri daar nog in trapt...En hij was er zo zeker van dat ze haar spullen kon pakken; zonde!

Eva- Belgie en Tim...euhm ja, eigenlijk wel zoals verwacht. Ben wel benieuwd hoe het af gaat lopen, of hij het afkapt met Eva en verder gaat met Inge of gewoon verder gaat met Eva.

Aan de voorfilmpjes te zien lijkt het er idd op, dat Carl verder is gegaan met Chantal en niet met Kim. Zou ook best snappen als het zo was, echt een lomp spelletje wat hij met haar heeft gespeeld! Vond het goed dat ze zo reageerde, en het niet afwimpelde van, oh was het een spelletje; dan maakt het niet uit.

Eva Ned is volgens mij niet helemaal eerlijk geweest tegen Wouter; dat zal misschien nog wel uitkomen dan....Ben eigenlijk wel benieuwd of ze nog bij elkaar zijn; het lijkt nu meer voor de hand liggend dan eerst!

Dus....wachten op volgende week! Jippie :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2004, 23:23
Lente
Lente is offline
echt heel knap hoe Kookai het om wist te draaien 'tss vertrouw je mij niet??' en die jongen is wel een sjappie hoor, hij had het toch gezien? dat ze haar topje uitdeed? zij ontkent even en zegt dat ze ook dingen van hem heeft gezien en dan is het 'precies de reactie waar hij op hoopte' okee..?
Eva nl probeerde het ook even om te draaien maar daar trapte haar vriend niet in gelukkig
goed hoe Kim kwaad werd op Carl. Rare gast is dat zeg, met zn spelletjes
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 08:35
Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Bij Carl is serieus iets mis in zijn bovenkamer. Een steekje los ofzo. Hij deed echt erg vreemd! "Spelletjes, cameraploeg provoceren" En dat hij verbaasd was dat Kim het erg vond. Duh. Waar is zijn inlevingsvermogen? Waar zijn z'n emoties?

Kookai viel me ook vies tegen. Ik vond haar wel leuk eigenlijk, had gehoopt dat ze lekker verder zou gaan met Michel. Gaat ze opeens Miss Onschuldig uithangen, bah.

Eva B's reactie had ik wel verwacht. Stom van Tim dat hij niet gelijk gezegd heeft dat hij verliefd is geworden op Inge. Maar misschien besefte hij het nog niet zo.

Eva NL is in mijn ogen gewoon een erg onzeker meisje, die zeker wil overkomen. Wat een kinderachtig gejank zeg, "iedereen denkt dat ik geen emoties of gevoelens heb ofzo!". Dat riep ik als 14 jarige in een puberale woede aanval. Grow up mens!

Denk dat geen enkel stelletje na Temptation Island nog bij elkaar blijft. Wel gek, want in het vorige seizoen bleven ze zo ongeveer allemaal bij elkaar als ik het me goed herinner.
Oud 24-05-2004, 15:47
IkbenEva
IkbenEva is offline
Citaat:
Sietse Fliegen schreef op 20-05-2004 @ 09:35 :

Denk dat geen enkel stelletje na Temptation Island nog bij elkaar blijft. Wel gek, want in het vorige seizoen bleven ze zo ongeveer allemaal bij elkaar als ik het me goed herinner.

Volgens mij bleef er vorig seizoen ook bijna niemand bij elkaar. In ieder geval dat Belgische stelletje niet, Katrien en Tim. En verder weet ik eigenlijk niet meer wie erin zaten
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 23:23
Chileno
Chileno is offline
Als je op zoekt ben naar een mooie man/vrouw, op een tropisch eiland en ook nog eens alles vergoedt moet je gewoon mee doen met Temptation Island.
Maar dan moet je met een partner gaan waarmee je 'eigenlijk' niks hebt, dus gewoon iemand die doet alsof ie je partner is. Maar beide met doel zo'n vrijgezel te scoren.
Want die vrijgezellige vrouwen daar zijn vaak zeer mooi en krolser dan een kat.
Gewoon lekker sjansen, je partner aan de andere kant doet dat dan ook!
Beetje acteren bij het video kijken, beetje huilen, beetje boos worden, niemand die het door heeft !
Oud 25-05-2004, 17:59
ZerO
ZerO is offline
Oh vanavond de laatste keer.
Jaja ze gaan lekker dramatisch vertellen dat ze uit elkaar zijn, ooh wat zielig
Oud 26-05-2004, 09:41
enema abortion
enema abortion is offline
Wat is die Kookai een portieksnol zeg! En wat is die Joerie een pushover!
EN DAN DIE WOUTER!
Hij wilde iedereen neuken maar niemand wilde hem, en dan gaat zijn vriendin vreemd en dan gaat ie helemaal holier than thou doen en het uitmaken... OM HAAR VERVOLGENS WEER TERUG TE NEMEN!
Man man man...

gister een live IRC transcript:

EvaBelgie> tim
EvaBelgie> ik ben nie in de stemming!
* EvaBelgie is in tranen
EvaBelgie> tim ge hebt me nie alles verteld aan het laatste kampvuur
timXisland> MIJN VERSTAND ZEI IK WIL DIE RELATIE
timXisland> MAAR MIJN HART
timXisland> ZAT ERGENS ANDERS
EvaBelgie> ik weet dat da pijn doe
timXisland> IK SMSTE WEL EENS MET INGE EN KWAM HAAR TEGEN BIJ HET UITGAAN
timXisland> MAAARRRRR
timXisland> DAN WAS EVA ER OOK
timXisland> DUS DAT GING NIET
EvaBelgie> ge leeft maar een keer he
EvaBelgie> dus neem gewoon het risico
EvaBelgie> probeer het maar eens met Inge
EvaBelgie> als ge op een ander gelukkiger kunt zijn doe dat dat dan!
EvaBelgie> zal ik het nu beslissen?
EvaBelgie> WANT GIJ DOET HET TOCH NIE!
timXisland> EVA
timXisland> GE BENT EEN VROUW UIT DUIZENDEN
timXisland> EN DA WEET GE
EvaBelgie> ge hebt gevoelens gehad voor iemand anders
EvaBelgie> maar ik heb u toch terug binnengepakt
EvaBelgie> ik heb al veel moeten doorstaan... maarja
Oud 26-05-2004, 10:34
ZerO
ZerO is offline
Ja wat een zeikaflevering zeg
OOh en kijk ons weer helemaal happy en verliefd zijn , ooh vooral hoe ze gingen zoenen voor de kamer die Kookai en Joerie. Aub zeg !
&
Jaaaik schrok me rot toen hij bij mij in bed kroop, ik dacht dat jij het was
Give me a break !
Oud 26-05-2004, 16:32
Cruz
Cruz is offline
Kookai is echt een dom wijf en wat is die Joeri een softie zeg! Bah! Maja, ik had wel verwacht dat die samen zouden blijven..

Carl is echt om te kotsen! Nu nog erger als in het begin! En die Kim heeft groot gelijk

Ik had verwacht dat Wouter en Eva uit elkaar zouden gaan.. Gaat het uit, neemt dat rund haar terug! Naja, hij is sowieso een loser maar goed..

En ik had ook verwacht dat Tim en Eva B uit elkaar zouden gaan! Ik vind Eva nu toch wel weer leuk, want ze is een stuk stoerder en sterker geworden
Oud 26-05-2004, 16:59
Verwijderd
Tim en Eva (b) waren vorige week op TMF (belgie) en daar hadden ze 't erover of ze ooit hadden verwacht dat zij het enige koppel zouden zijn dat nog bij elkaar zou zijn.
(mensenlief..wat een zin )
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:05
IkbenEva
IkbenEva is offline
Wat een rare uitkomst uiteindelijk! Het stelletje waarvan je in het begin het meest dacht 'Die blijven bij elkaar, zeker weten', zijn juist als enige uit elkaar! Zo zie je maar weer, niets is zoals het lijkt. Vindt het trouwens wel terecht van Kim dat ze het heeft uitgemaakt; als hij niet snapt wat hij fout heeft gedaan, dan is 'ie het niet waard.
Verbaasd me wel dat Eva Belgie en Tim nog bij elkaar zijn; vind haar idd een stuk sterker en zekerder overkomen dan in de afleveringen!
Kookai en Joeri; ben benieuwd of dat uiteindelijk nog heel lang zal gaan duren, mijns inziens was het niet echt stabiel.
En Eva Nederland en Wouter; tja, misschien dat Temptation Island hen wel verder heeft geholpen in de relatie ofzo, het zag er in ieder geval wel beter uit als eerst.

Volgende week aflevering van Temptation Island Australie. Zijn er nog mensen die hiernaar gaan kijken, of houden jullie het bij de Nederlandse versie?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:11
ZerO
ZerO is offline
Wie weet kijk ik wel, als ik niks te doen heb
Oud 27-05-2004, 20:30
Jules
Jules is offline
Hehe heel vet dat Carl nu de enige van allemaal is die geen relatie meer heeft
Oud 29-05-2004, 17:34
Verwijderd
ik heb het afgelopen dinsdag het niet gezien, dacht ik laat ik het vanavond gaan kijken, komt het pas om half 2 ik neem het maar op
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 20:25
Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Heb het net terug gekeken, had het opgenomen. Wat is die Carl een misselijk mannetje zeg, maar goed dat had ik eerder in deze topic al vermeld. Niet te geloven hoe die Joerie doet. Hij gelooft de waarheid zoals hij die wil geloven, niet zoals hij is.

whauw wat een woorden rollen er uit m'n toetsenbord vandaag
Oud 21-07-2004, 17:32
JantjePietje
JantjePietje is offline
Temptation Island is dood man. In de Australische versie wordt er ten minste geneukt, gehuild, gevochten en gescholden er er zijn wat modellen in gestopt.
Waarom niet in de Nederlandse?
Oud 21-07-2004, 19:56
ZerO
ZerO is offline
Om jou te pesten !
Oud 21-07-2004, 19:59
Verwijderd
omdat jij dit topic van maanden uit upt.......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten