Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en ik heb een concertkaartje gekocht voor twee lameass concerten en een pakje sla voor et avondeten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Complete serie Trigun, Anime, 26 afleveringen a 220 mb per stuk ![]() en ik ben nu klaar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - nieuwe witte linnen/katoenen schoudertas van iets kleiner formaat, handig voor als ik de stad in ga - Cd Missy Elliott - Under Construction, mijn 2de legale CD ![]() - Heel veel gemene opmerkingen, ha ik blijf een klootzak... moeten die meisjes maar geen neon topjes dragen, dan zeik ik je af ja ![]() - Boeket bloemen voor moeder'ss - vieze schoenen, bah... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() welke concerten? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() aanwinsten: wit jr ewing shirt maat emo/xs (zelfde als sjmerlo-gerlo) en een small shirt van dying fetus - destroying the opposition ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - Een stage, waarschijnlijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ontopic: een grammetje Special van de Willie een paar biertjes gekregen van vrienden in de Hout |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- blauw blousje - rose geruit blousje - zwartrode gestreepte polo - spijkerbroek - wit met rood shirtje - zwart blousje met sterretjes - sinaasappel/bananen drinken en speculaasjes in het vondelpark <3
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
vertel ome lepra wat je van de sint gekregen heb Verwijderd | 6 | 22-04-2004 09:08 |