Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denkt ze nu echt dat we hier diepgang in gaan zoeken na al die andere idiote clips zoals toxic, oops, en what not? meeste Volwassen mensen gaan denken: diepgang + britney??? LOL!!!!!! meeste tienergastjes in puberteit: waaa, britney in bad!!! who cares about diepgang!! De tienermeisjes zullen misschien in haar "bedoeling" trappen. Laatst gewijzigd op 29-04-2004 om 16:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik vind de tekst dus niet helemaal bij t clippie passen. grtzzzzz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat een leuk topic |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Neej, denk het niet. Ze is heel erg veranderd en het is duidelijk dat ze haar in hara muziek dingen zegt die ze nooit zou durven zeggen in werkelijkheid. Dit is er één van. Ze is qua geest nog een gefrustreerd en in de war tienermeisje. En dit liedje spreekt voor de gevoelens van heel wat meisjes. Ze heeft spijt en wordt achtervolgt door schuld, verdriet (ex?). Ze pleegt geen zelfmoord in de clip: ze denkt eraan. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat rood lintje komt van de Kaballah religie, dient om alles wat "evil" is af te schermen (yeah, funny huh?). Zie niets aan die lyrics dan het gewoonlijke "I miss my boyfriend" love song stuff zoals er al 2.456.748.215 zijn (uhu, heb ze geteld) De Clip is zo diep als een teeschoteltje, het enige wat je eruit kan halen is dat Britney, als ze een pauze neemt van in haar geld te zwemmen, ook nog eens gewone baden neemt waarin haar hoofd spontaan begint te bloeden omdat ze het toch oooooo zo slecht heeft, en dus maar verzuipt. Ik weet wel wat ze ermee wil zeggen, ik denk dat iedereen (ook de linkerhersenhelft-denkers) dat wel weet. Maar wat het grappige is, is dat er mensen zijn (rechterhersenhelft-denkers??) die oprecht geloven dat britney opeens een diep doordacht vrouwmens is geworden dat elk moment met een poëziebundel op de markt zou kunnen komen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 29-04-2004 om 20:00. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
clip britney spears black pear! | 11 | 18-05-2004 00:08 | |
De Kantine |
Mijn mening over muziek :-P Verwijderd | 30 | 14-05-2004 23:14 | |
Muziek |
Britney Spears pleegt zelfmoord in bad. Mister B. | 96 | 17-03-2004 08:56 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
De Kantine |
Zeg wat over deze personen/groepen Onze Zoon | 45 | 04-10-2002 11:22 | |
Muziek |
Britney Spears Kirk22 | 41 | 01-08-2002 16:07 |