Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Aspro, ben ik dat? ![]() Hahah, leuke naam iig ![]() Bedankt voor de "samenvatting" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maare een vervolg komt weer binnenkort. Zo snel kan ik niet schrijven. Erger nog, ik moet nog beginnen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Zoiets wordt dat dan, maar we zouden het leuk vinden als je zou beginnnen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En laat dat martelen inderdaad maar achterwege ![]() Ik begin zonder al jullie dreigementen toch wel aan een nieuw deel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() btw, hoe maak je zo van die spoiler dingen?
||
Citaat:
![]() Riantje, waar blijft het vervolg? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ok, wat ik dacht: "Ik ga gewoon een tijdje niet meer op het forum, zodat ik niet steeds naar mijn profiel ga om te kijken of er al iets nieuws bij staat bij ----->Noah<-----. Dan schrijft Riantje een nieuw stukje.. misschien wel 2!! ![]() Maar NEE hoor..!! ![]() ![]() ![]() *Zwwaaaaaaaaaaaaaaaaarteleurgesteldis* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ga nu beginnen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Die arme jongen gaat daar gewoon half huilend/nagelbijtend aan zijn verloren liefde zitten denken ![]() Jongens toch....... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() De hoofd klinkt nog veel erger. Conclusie: Hoofd is gewoon een raar woord ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wist trouwens niet dat er via jou een link was naar Sasbeest ![]() En inderdaad Noah is nu niet echt om te smullen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook wel -liefde-op-het-eerste-gezicht- genoemd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Idd.. He Riantje, maak er geen gewoonte van he, dat we een week moeten wachten op een stukje..? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Net 16 jaar geworden en nou al worden afgebeuld ![]() Tss.... |
![]() |
|
|