Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 12:22
moenbase
moenbase is offline
Je weet van je af te slaan, je weet te schoppen. Weet je ook hoe je iets vast kunt pakken om je daar even aan vast te houden zonder jezelf naar beneden te duwen?

groetjes
moenbase
Oud 10-05-2004, 12:32
Ruudje
Ruudje is offline
@ Wendy/Dolce: ...

Vandaag naar de stad, heb ik eigelijk helemaal geen zin in....
Net zoals de auto wassen...

*zucht*
Oud 10-05-2004, 12:38
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
moenbase schreef op 10-05-2004 @ 13:22 :
Je weet van je af te slaan, je weet te schoppen. Weet je ook hoe je iets vast kunt pakken om je daar even aan vast te houden zonder jezelf naar beneden te duwen?

groetjes
moenbase
je kent me niet eens. of iig nauwelijks. hoe weet je of ik weet van me af te slaan, of te schoppen? een waarom die vraag? waarschijnlijk ga je ervan uit dat ik dat niet kan?
ik hoef je bloemetjes niet, al zijn ze nog zo lief bedoeld. je kent me niet, maar weet je... ik verdien geen bloemetje.
Oud 10-05-2004, 12:39
Verwijderd
het gaat niet.
iedereen is naar school/werk en ik be nvrij. moet heel hard leren, alles inhalen wat ik in de vakantie niet gedaan heb. maar het lukt niet, weet niet waar ik moet beginnen. zit maar boven mn boek. na 2 min sta ik weer op en loop wat door het huis. ben veel te onrustig, kan me niet concentreren. ga dan maar weer op de computer en loop de hele tijd te eten . wat moet ik nou doen, zo krijg ik mn examens nooit geleerd/ tis al weer half twee en zo weinig gedaan. morgen weer naar school. examenfoto en stunt. die miss vandaag was
k haat mezelf...
Oud 10-05-2004, 12:47
Verwijderd
tumtummetje: een uurtje leren, kwartiertje rust. uurtje, leren, kwartiertje rust. dat helpt echt. zorg dat alles in je buurt opgeruimd is, dan heb je geen afleiding. ik ken je probleem, je moet je eroverheen zetten.

verder heb ik niet zoveel te luchten vandaag. mn lief is weer terug. hij en zn ouders zijn weer heel terug, dus ik ben weer wat rustiger. vandaag ben ik weer flink begonnen met leren, en het wil wel lukken. heb al 3 hoofdstukken van verschillende vakken gedaan. dat geeft een goed gevoel. vanavond weer te sporten, dan heb ik dat ook gehad. helaas moet ik alleen, want mn lieve vriendinnetje is op werkweek. maar we gaan smsen. ja. ondanks dat ik toch best zenuwappig ben voor de examens over 2 weken, ben ik toch vrij relaxed onder alles. nu nog even een studie uitzoeken op korte termijn.
Oud 10-05-2004, 12:50
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 10-05-2004 @ 13:47 :
tumtummetje: een uurtje leren, kwartiertje rust. uurtje, leren, kwartiertje rust. dat helpt echt. zorg dat alles in je buurt opgeruimd is, dan heb je geen afleiding. ik ken je probleem, je moet je eroverheen zetten.
tien minuten concentreren lukt al niet, dus hoe dan één uur?

maar goed ik ga het maar weer eens proberen

thanks iig
Oud 10-05-2004, 12:57
Fantôme
Fantôme is offline
@ ~~dolce~~
je pm inbox is vol.
Oud 10-05-2004, 13:06
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-05-2004 @ 13:57 :
@ ~~dolce~~
je pm inbox is vol.
geleegd
Oud 10-05-2004, 15:32
light smiley
light smiley is offline
steeds meer mensen weten het
maar niemand die het red
ik sta te ver weg voor anderen
niemand kan dat veranderen'

vaagheid,heb geen zin om iets te doen,ben moe,heb hoofdpijn en voel me ongelukkig,mijn moeder is boos,mijn broertje verdrietig en lukas,fabienne en thomas weten het ook... en het was een rot dag.
Oud 10-05-2004, 15:36
Verwijderd

Voor iedereen die het nodig heeft (is weer eens iets anders dan (}) ).
Oud 10-05-2004, 15:43
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-05-2004 @ 13:38 :
maar weet je... ik verdien geen bloemetje.
Wat nou ik verdien geen bloemetje! Je verdient het best! Je bent hartstikke lief *geeft een hele bos bloemen*
en o wee, als je zegt dat je ze niet hoeft!

Ontopic:
Wow, honger!! Was wel gezellig vandaag, al m'n vrienden weer zien, gezellig wat keten onder de les. 'k Heb nou alleen wel een berg huiswerk! Morgen therapie, geen zin en ik moet nog een 'opdracht' doen. Kom thuis, meteen ruzie met m'n moeder. Stom rotwijf, laat ze m'n vader afsnauwen zeg! Ben nu al weer moe.. Hmz, m'n mentor helemaal zeiken dat ik zo chagerijnig kijk, zegt-ie: 'als je zo doorgaat stuur ik je d'r uit!' Ik heb hem gewoon in zijn gezicht staan uitlachen, en hij heeft me niets meer gemaakt in de les...wat ben ik toch gemeen
Nu maar eventjes aan mijn huiswerk, laat ik mijn school nou niet metéén verkloten na de vakantie..
Oud 10-05-2004, 15:44
Nijn*
Nijn* is offline
Whaha, Leonoor, wat een lievige foto!
Oud 10-05-2004, 16:14
Gothic
Gothic is offline
Vandaag netjes geleerd. Gewoon om 9 uur opgestaan. 10 uur begonnen en tot half 4 doorgeleerd, met uur pauze om te eten.
M'n Nederlandse examen dat ik geoefend heb, ging dit keer wel goed. En ik had het cijfer dat ik minimaal moet halen. Maar het ligt ontzettend aan de teksten en de inhoud. Zelfde geldt voor Engels, ik kan het wel, maar als de gatentekst me niet ligt, haal ik een laag cijfer ...
Biologie ook alweer 4 hoofdstukjes gedaan. Nog 9 te gaan, al 8 af. Hopelijk krijg ik alle theorie deze week af, zodat volgende week voor alle vakken alleen nog maar oefenen is .

Als het goed is komen zo 2 tantes eten, maar ik heb ze nog niet gezien. En het eten ook niet . Ik kan helaas niet veel eten, want ik moet zo trainen, dat is wel jammer, want het is juist zo lekker (Chinees) ...

En de zon schijnt en ik ga zo trainen
Oud 10-05-2004, 16:22
light smiley
light smiley is offline
mijn leesverslag is af ,nu moet ik nog de rest van m'n husiwerk maken
Oud 10-05-2004, 16:38
Verwijderd
sollicitatie...3 uur onderweg (klote bus reed niet)...

En niet aangenomen helaas.

"weinig levenservaring"

(ahum)
Oud 10-05-2004, 17:32
Nijn*
Nijn* is offline
Ik heb donderdag met mir afgesproken
Oud 10-05-2004, 17:47
Fantôme
Fantôme is offline
@ bugge, of jij hebt niet alles verteld, of die andere kandidaten hebben juist onwijs veel levenservaring, of ze zijn niet goed wijs
maar jammer dat je niet aangenomen bent.

@ xxx-nijn, moenbase en mensen die gpm't hebben:
het zal best dat jullie het menen, maar ik vind van niet.
ik heb me net in slaap gejankt, en toen ik wakker werd begon ik weer te janken, nu zit ik weer te janken, en mn ouders denken dat ik instort. En nee, ik verdien echt geen liefde en steun (en bloemetjes!) van jullie...
Oud 10-05-2004, 17:57
Verwijderd
maar vat ik alles zo anders op? ze zei het echt op zo'n toon. waarom vind iedereen van niet? waarom geloven ze me niet? ben ik de enige die hoorde hoe ze het zei?
bijna gehuild toen ik het zei. gelukkig net niet, dat begrijpen ze toch niet...
nog maar twee dagen en hij i sweer terug, zie er nu al tegenop
Oud 10-05-2004, 18:19
sublime
sublime is offline
erg kewl weekend gehad. denk ik. ik ben nu ultieme brakheid en kan nog niet echt helder nadenken en recapituleren... mijn eerste officiële kater(s) gehad. ik heb mij schuldig gemaakt aan ernstig drankmisbruik, maar leuk was het wel. veel te veel waarheid waarheid of waarheid gedaan... misschien teveel gezegd? ik weet het niet... ik vind m leuk denk ik.. maar dat is echt niet goed..
Oud 10-05-2004, 18:24
light smiley
light smiley is offline
het doet ******** ******* zeer!
ahhhhh *schreeuwt* dit is gewoon niet leuk,ik haat dit gewoon...
Oud 10-05-2004, 18:31
Verwijderd
Mijn problemen zijn niet zo groot als die van sommige andere mensen hier, maar wou toch even me hart luchten.

Ik mis mijn zus echt onwijs erg... Ik heb haar verteld dat ze heel erg in de shit zit als ze terug in nederland komt, maar het lijkt haar neit echt te boeiend... Nu maak ik me dus zorgen over haar en haar problemen en zij zelf neit omdat ze de ernst er niet van inziet. Heb haar nu al meer dan een half jaar niet gezien en nu kotm ze HEEL misschien in September terug omdat ze toch wel heimwee heeft. Ik ga misschien langs van de zomer want ze wil heel graag dat ik kom dus dat zou wel beter zijn... Ook heb ik de laatste tijd van die rare jankbuien... dan zie ik alles ineens niet meer zitten en kan ik alleen nog huilen en wil ik alleen nog slapen beetje vreemd, maar misschien komt het door alles wat ik heb meegemaakt, en dan d8 ik dat het eindelijk allemaal over was en beter ging begitn eht dit jaar gewoon weer opnieuw... Het lijkt af en toe wel of er geen einde komt aan de pijn, of het me gewoon neit gegund is om een beetje geluk te hebben... Het enigste geluk dat ik op het moment nog heb is mijn lieve vriend die echt goed voor me zorgt... en dan blijkt er nu een of andere domme koe achter hem aan te zitten die hem graag bij me weg wil halen Naja... Hij komt morgen weer gelukkig... Het enigste dat eindelijk een beetje meezit is dat ik 17 mei sollicitatie gesprek heb zodat ik misschien eindelijk bij die rotbaan weg kan met die zo NIET-sociale collega's...

He, dat lucht op zeg om dat op te schrijven... (sorry voor het lange verhaal)
Oud 10-05-2004, 18:36
Verwijderd
Citaat:
niesssah schreef op 10-05-2004 @ 19:31 :
Mijn problemen zijn niet zo groot als die van sommige andere mensen hier, maar wou toch even me hart luchten.
En daar is de topic voor. Het is geen topic om tegen elkaar op te bieden wie het zieligst is of wie de grootste problemen heeft ed, het is een topic om je hart te luchten (zoals de topictitel al zegt), goed dus dat je post. En fijn dat het ook oplucht.

En heel veel succes 17 mei! Laat je weten hoe het af is gelopen?
Oud 10-05-2004, 18:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarom neemt niemand me zoals ik ben? Het is tegenwoordig zowat iedere avond dat ik een preek aan mag houden van wat ze niet bevalt aan mij. Ik ben ook maar een mens en tuurlijk heb ik niet alleen maar positieve kanten maar waarom neemt men dan mijn negatieve kanten niet gewoon voor lief? Als zelf je ouders dat al niet meer doen... Ik vraag veel aandacht, dat weet ik, dat is mijn karakter en dat zit in me. Ik probeer er heus wel rekening mee te houden maar als mijn broertje veel aandacht vraagt dan mag dat wel want hij heeft ADHD (of iig iets wat er op l ijkt). Ik ben het spuugzat. Ik MOET gewoon slagen want nog een jaar langer thuis trek ik gewoon niet. Ik ben het zo zat, al die mensen om me heen die alleen maar lopen te zeiken wat er met me is en nooit eens blij kunnen zijn voor me of me nemen zoals ik ben. Ze kunnen wat mij betreft allemaal barsten! Ondertussen loop ik al zowat de hele dag te huilen, ik trek dit echt niet langer.
Oud 10-05-2004, 19:10
Saimun
Saimun is offline
jeuh morgen presentatie.. hiephoi
Oud 10-05-2004, 19:13
kroot
kroot is offline
Ik heb heel veel bewondering en respect voor de mensen hier die zo gedisciplineerd leren en het ook volhouden.........daar kan ik nog heel wat van leren. Heel knap van jullie
@Daantje: sterkte!
En ja daar zat ik dan weer met masker
Opeens in de kantine zat ze naast me, ik schrok me kapot. Ze vroeg hoe mijn eerste gesprek was geweest........
En ik ben iets aan het verzinnen waardoor ik liefst nog deze week uit dit huis weg kan
Oud 10-05-2004, 19:13
Fantôme
Fantôme is offline
@daantje,
dan is het voor ons allebei dus een jankdag geweest
(neem jij mijn bloemetjes maar...)

ontopic:
ik voel me misselijk, maar zoveel heb ik niet gegeten, gelukkig niet zeg! mn hoofd zit vol, en leren lukt niet meer... mn ouders denken dat ik instort, nou laat dat dan even wachten tot ná de examens pleaz.
Oud 10-05-2004, 19:16
Nijn*
Nijn* is offline
@ ~~Fantôme~~, meissie.. jij verdient altijd steun en liefde, en bloemetjes. Echt waar!! Het komt allemaal echt wel weer goed hoor, hoe slecht je je nu ook voelt..Je mag me altijd bellen hè! *knuffelt*
Oud 10-05-2004, 19:17
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 10-05-2004 @ 19:40 :
Waarom neemt niemand me zoals ik ben?
Wie koos er ook weer voor jou, juist om hoe jij bent? Ik geloof dat ik dat was. Niet vergeten hè.

Ik ben er voor je hoor. Ik zal je wel even een sms sturen, en anders bel ik later wel even. (mama is nu in een meeluisterpositie)
Oud 10-05-2004, 19:26
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Het is na 2 jaar uit met mijn vriendje, het ene moment wil ik hem wel terug, het andere moment niet. Maar hij is zooo mooi, en lief, en knap, en, ALLES!!
Wat nu..?
We kregen steeds vaker ruzie en het moest wel een keer uitgaan. Nu is het een maand uit en hij wil een tijdje rust. We moeten elkaar met rust laten maar we zoeken elkaar steeds weer op. Op school, en over de telefoon.
Hij zegt dat we het over een tijdje misschien weer kunnen proberen, maar hij heeft er niet veel vertrouwen in dat het nu wel goed zou gaan, het is nog nooit uitgeweest maar wel vaak van: zullen we het nog een keer proberen?.
Ikben ook zo'n jaloers kreng, ik kan het niet uitstaan dat hij nu allemaal smsjes krijgt van meisjes die 4 jaar jonger zijn.
Maar echt, als ik zo'n jongen over 5 jaar tegen zou komen, zou ik echt mijn hele leven bij hem willen blijven.
Hoop dat ik niet te wanhopig over kom, maar dit is dus mijn 'lucht je hart'.

Bedankt voor het lezen, reacties zijn altijd welkom!
Oud 10-05-2004, 19:40
Verwijderd
naar de reumatoloog geweest. geen SLE! tenminste, nu kunnen ze die diagnose niet opmaken, mijn ANF is nog altijd positief maar als ze verder kijken zijn er geen aanwijzingen dat ik SLE zou hebben. wat het wel is weten ze ook niet. kmoet wel blijven bewegen maar mag niet te veel doen.
nja, van het ene ziekenhuis naar het andere want het gaat slecht met mijn opa. hij krijgt nu zuurstof en heeft weer een infuus. in de kamer naast opa ligt een man die constand aan het schreeuwen is en agressief doet en daar wordt opa ook een beetje gek van. mja. hij is nog steeds in potest (hij heeft een hekel aan het ziekenhuis) en trekt steeds zijn zuurstogslang uit zijn neus enzo... mja... waarschijnlijk gaat het niet lang meer duren *jank*...
Oud 10-05-2004, 20:58
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-05-2004 @ 20:13 :
@daantje,
dan is het voor ons allebei dus een jankdag geweest
(neem jij mijn bloemetjes maar...)
Volgens mij zit het in de lucht. Vandaag is nationale jankdag.
Oud 10-05-2004, 21:01
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-05-2004 @ 13:38 :
je kent me niet eens. of iig nauwelijks. hoe weet je of ik weet van me af te slaan, of te schoppen? een waarom die vraag? waarschijnlijk ga je ervan uit dat ik dat niet kan?
ik hoef je bloemetjes niet, al zijn ze nog zo lief bedoeld. je kent me niet, maar weet je... ik verdien geen bloemetje.
Zie je nu wat ik bedoel met het van je af slaan?
Oud 10-05-2004, 21:32
Fantôme
Fantôme is offline
ik houd dit gewoon niet veel langer.
ik wordt helemaal gek hiero.
loop de hele dag te janken, kan niet meer helder denken, en als ik het mn moeder laat merken (wat ze juist wil!) zegt ze van 'gadver wen, doe niet zo depri'. Wat nou, DOE niet zo depri. Zo voel ik me nou eenmaal... ik wil ook mn BEK dr wel over houden hoor, dan zijn we weer lekker terug bij af. En ja, schuif het maar weer op mij af, ik pak het allemaal verkeerd aan.
ik loop echt te rillen nu, en wordt gestoord, ik weet niet precies wat ik heb gedaan, maar er liggen hier allemaal kapotte spullen, en ik zit onder de blauwe plekken (die er eerst niet zaten). ik schaam me voor mezelf..... en ik realiseerde me, dat het eigenlijk waar is, en dat ik allang neit meer echt voor mezelf leef, alleen voor anderen.... die paar minuten dat ik gelukkig ben, zijn het voor mij allang niet meer waard. Ik vraag me af, hoelang ik nog zo kan blijven, dat ik doorleef, voor die anderen, of wanneer ik voor mezelf kies.... ik trek dit niet lang meer!
Oud 10-05-2004, 21:40
phensicske
phensicske is offline
't Is me echt te veel...'k ben veel te moe. Gisteren tot 4h wakker gelegen. 'k Ben doodmoe. 'k Heb poging gedaan chemie te leren, 't lukte echt niet. Ze zal weer zagen, voor de verandering.
Mijn attitudes zullen er niet op beteren.
Hopelijk kom ik niet te laat...of 'k heb schorsing.

En zeggen dat ik dan weer de moeite doe om naar school te gaan.

'k Had het misschien toch beter opgegeven.
Oud 10-05-2004, 21:42
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-05-2004 @ 22:32 :
ik houd dit gewoon niet veel langer.
ik wordt helemaal gek hiero.
loop de hele dag te janken, kan niet meer helder denken, en als ik het mn moeder laat merken (wat ze juist wil!) zegt ze van 'gadver wen, doe niet zo depri'. Wat nou, DOE niet zo depri. Zo voel ik me nou eenmaal... ik wil ook mn BEK dr wel over houden hoor, dan zijn we weer lekker terug bij af. En ja, schuif het maar weer op mij af, ik pak het allemaal verkeerd aan.
ik loop echt te rillen nu, en wordt gestoord, ik weet niet precies wat ik heb gedaan, maar er liggen hier allemaal kapotte spullen, en ik zit onder de blauwe plekken (die er eerst niet zaten). ik schaam me voor mezelf..... en ik realiseerde me, dat het eigenlijk waar is, en dat ik allang neit meer echt voor mezelf leef, alleen voor anderen.... die paar minuten dat ik gelukkig ben, zijn het voor mij allang niet meer waard. Ik vraag me af, hoelang ik nog zo kan blijven, dat ik doorleef, voor die anderen, of wanneer ik voor mezelf kies.... ik trek dit niet lang meer!
Leef eerst voor jezelf, dan pas voor anderen
Ik kies nu ook voor mezelf... beter egoïstisch dan voor anderen leven

Verder vandaag: Toch naar de stad gegaan en spulletjes gekocht
Net een uurtje terug van scouting, waar het niveau ook niet altijd bepaald hoog is

Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 21:53.
Oud 10-05-2004, 22:37
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik voel me brak, heb een ontsteking, moet morgen naar therapie (waar ik erg tegenop zie).., mn broertje haat me, mn oma is volgens mij ook al boos, mn liefste oudtante ligt op sterven *zucht* Wanneer gaat die zon nou schijnen?

P.s:

Zijn hier toevallig ook mensen die naar Pinkpop gaan?

Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 22:40.
Oud 10-05-2004, 22:50
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 10-05-2004 @ 23:37 :
Ik voel me brak, heb een ontsteking, moet morgen naar therapie (waar ik erg tegenop zie).., mn broertje haat me, mn oma is volgens mij ook al boos, mn liefste oudtante ligt op sterven *zucht* Wanneer gaat die zon nou schijnen?

P.s:

Zijn hier toevallig ook mensen die naar Pinkpop gaan?
({)(f) Voor jou!

P.s:

Nee, helaas ga ik niet naar Pinkpop...

Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 22:52.
Oud 11-05-2004, 00:23
Shitonya
Shitonya is offline
I need ... work, a boyfriend ( a normall one please) and money
Oud 11-05-2004, 10:36
Gothic
Gothic is offline
Pff ik ben veel te moe om te leren vandaag... Viel pas ergens na half 3 in slaap , dus lukt het me niet om me te concentreren. Zonde, weer een dag 'verspild'...
Oud 11-05-2004, 10:41
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-05-2004 @ 11:36 :
Pff ik ben veel te moe om te leren vandaag... Viel pas ergens na half 3 in slaap , dus lukt het me niet om me te concentreren. Zonde, weer een dag 'verspild'...
Gelukkig is er morgen weer een dag
Oud 11-05-2004, 10:54
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 11-05-2004 @ 11:41 :
Gelukkig is er morgen weer een dag
morgen had ik net een 'rustdag' ingepland, omdat ik rijles heb en daarna naar school moet om cijferlijst te ondertekenen ...

Ik doe het dan wel gewoon rustig aan, alles wat lukt is mooi meegenomen . Laten we het maar gewoon positief bekijken ...
Oud 11-05-2004, 11:09
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-05-2004 @ 11:54 :
morgen had ik net een 'rustdag' ingepland, omdat ik rijles heb en daarna naar school moet om cijferlijst te ondertekenen ...

Ik doe het dan wel gewoon rustig aan, alles wat lukt is mooi meegenomen . Laten we het maar gewoon positief bekijken ...
Een houding om jaloers op te worden
Oud 11-05-2004, 11:32
Alistar
Alistar is offline
Ik probeer mn economie te leren, maar t lukt niet, het is zoooooo ontzettend saai....dus ga ik maar weer achter de computer.....zometeen maar ff ander vak gaan leren, want dit schiet niet op, kan t maar beter doen als ik niet steeds word afgeleid.
En ik denk steeds aan HEM, ik zie m donderdag pas weer Nooit gedacht dat ik weer zo verliefd kon zijn op iemand na wat mn ex me heeft geflikt, had verwacht dat ik alle jongens zou wantrouwen, maar dat doe ik niet....*verbaasd*

Voor iedereen die het moeilijk heeft: STERKTE! Ooit gaat t zonnetje voor jullie weer schijnen Heb je misschien niet zoveel aan, maar zo is t bij mij ook gegaan en ik ben nou eenmaal n onverbeterlijke optimist dus....HET KOMT VOOR JULLIE ALLEMAAL WEER GOED!
Oud 11-05-2004, 12:00
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 10-05-2004 @ 23:50 :
({)(f) Voor jou!

P.s:

Nee, helaas ga ik niet naar Pinkpop...
*knuft*

Thx..

Ontopic:

Ze is overleden..
Ik wil het niet geloven, ik mag het niet geloven... Ze was zo lief!!..
Oud 11-05-2004, 12:06
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 11-05-2004 @ 13:00 :

Ontopic:

Ze is overleden..
Ik vind het heel erg voor je, ook al ken ik je niet persoonlijk.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.

Heeeeeeeeeeele dikke knuf en lieve groetjes Magicflower
Oud 11-05-2004, 13:26
Verwijderd
k breng nu al meer tijd door in de bibliotheek dan thuis ... en dan te bedenken dat ik een hekel heb aan naar buiten gaan .. *confronteerd zichzelf* .. waarom doe ik dit dan .. zo erg is het thuis toch niet .. toch fiets ik onderbewust altijd weer naar een plaats waar internet is ..

ik weet niet wat er met me gebeurd maar ik vind het niet fijn.... ik wil K. niet meer meeten, waarom weet ik ook niet k voel me er niet goed bij ... W. wil 'k wel ontmoeten .. maar mn gevoel zegt nog steeds dat ik het niet moet doen ... ik wil het zo graag .... ben er vreselijk oncker over .. onckerder dan over mijn examen zelfs .. maar das weer een ander verhaal ..

dit was nog maar het topje van de ijsberg aan problemen ... en ik ben de titanic

@aragnabite

sterkte met de verwerking ... *omarmt*
Oud 11-05-2004, 13:35
Bamboo
Bamboo is offline
Waarom heb ik nou niet iemadn om op terug te vallen als 't even slecht gaat? Iemand die ik altijd kan vertrouwen en er altijd voor me is?

Ach, ik heb tot nu toe ook altijd al zonder moeten doen dus 't moet in de toekomst ook wel lukken.
Oud 11-05-2004, 13:43
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
*knuft*

Thx..

Ontopic:

Ze is overleden..
*knuffelt*
meis, ik vind het echt erg voor je!!! heel veel sterkte, nu, en straks op de begrafenis/crematie en die tijd erna!!! ({)(}) wen
Oud 11-05-2004, 13:46
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
Bamboo schreef op 11-05-2004 @ 14:35 :
Waarom heb ik nou niet iemadn om op terug te vallen als 't even slecht gaat? Iemand die ik altijd kan vertrouwen en er altijd voor me is?

Ach, ik heb tot nu toe ook altijd al zonder moeten doen dus 't moet in de toekomst ook wel lukken.
Mss ben ik nu in jouw ogen serieus aant zeveren maar vroeg of laat kom je die ene speciale persoon tegen. Al duurt het mss nog heel lang. Maar dan mag je niet opgeven, want dan is het te laat.

Lieve groetjes Magicflower

P.S. Je mag me altijd pm'men (ofzo )
Oud 11-05-2004, 14:39
Verwijderd
Citaat:
*knuft*

Thx..

Ontopic:

Ze is overleden..
*knuf* wie is overleden?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten