![]() |
||
Citaat:
![]() In mijn top 3 moet zeker Jay Z staan. Hij heeft zoveel nummers die mij aanspreken en daarbuiten is hij ook nog eens een goede zakenman ![]() Dr. Dre mag erin, hij heeft gewoon een aardverschuiving teweeg gebracht in hiphopland de laatste 19 jaar. Verder moet ik ff nadenken ![]() Alleen rappers? Anders moeten The Neptunes er ook in. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je niet naar de commerciële shit kijkt van Eminem heeft ie toch heel wat goede dingen gemaakt. Die meestal erg sterke lyrics hebben. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je kijkt naar mixtapes van Eminem of een plaat als 'The Mixes' zie je echt dat ie gruwelijke lyrics schrijft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. sarcasme. ik was niet tof aan het doen met men vwo-opleiding. 3. dat zeg je nu pas. 4. Elvis Costello leeft nog.. dus? presley is dood? voor jou vervelender dan voor mij zo te zien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Curtis Mayfield ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2. Ik ook niet, ik doe dat gewoon toevallig, ik wil namelijk van mijn leven maken wat ik kan. Kun jij vast niet zeggen. 3. Dat wist ik al jaren. 4. Ik houd niet van de muziek van Elvis, volgens mij ligt dat meer bij jou met je Rock 'n Roll.
||
Citaat:
2. hoef je niet mee te koop te lopen. 3. hoe lang jij dat al wist is hier niet echt van toepassing, dusja who cares. 4. jij ben ook een mens, ik mag jou ook niet. Die opmerking sloeg meer op jou dan op mij. Jij wilt zo graag dat ik er om ga janken. Dus voor wie is het nou erger? ik jank er niet om.
||
Citaat:
2. Doe ik niet, maar als iemand erom vraagt geef ik er gewoon antwoord op, ik loop er dus niet mee te koop. Maar ik hoef gewoon niet op te scheppen over mijn middelbareschool niveau (jij blijkbaar wel). 3. Ok ![]() 4. En vice versa.
||
Citaat:
2. ik heb niet gevraagd watvoor opleiding jij doet. Interesseert me ook geen reet. dus wat lul je voor fucking onzin?
||
Citaat:
2. Ik heb in dit hele topic mijn opleiding niet bekend gemaakt, tot jij er zelf mee kwam, leer lezen
||
Citaat:
iets wat niet echt diepgaand is is oppervlakkig. http://www.woordenboek.nl/ 2. Jongen, als ik dat mag aannemen tenminste, maar goed. Waar heb jij de woorden, "in dit topic" en dat in betrekking tot "jouw opleiding" horen vallen? Precies. Nergens. Je hebt de links voor leren lezen gevonden, ga ze nu maar eens gebruiken zou ik zeggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aretha Franklin is ook een koele nigga. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() je krijgt mijn mama niet, bij nader inzien. She's mine |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar alle rappers hebben goeie en minder goeie nummers, tis maar wat je kiest om te luisteren SHIT EDIT 1= 2pac & R. KELLY (mijn schatje ![]()
||
Citaat:
knap, want ik zie mijn naam er niet bovenstaan... maar goed ontopic: vanmiddag O'Jays opgezet, zijn toch wel dope niggas, als ik het zo mag stellen. Misschien wel in men top 3.
||
Citaat:
||
Citaat:
klopt iedereen zet 50 cent erin ![]() eerst eens beter kijken
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 |