![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik word zo misselijk van mannetjes zoals e r t a n. Zij zijn mede de oorzaak van de slechte beeldvorming die er nu in Nederland van de Islam bestaat. En in plaats van er iets constructiefs aan te doen versterken ze die beeldvorming nog eens door van die achterlijke l*lverhaaltjes te beginnen. Daar kan ik ernstig niet tegen ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nate!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben sterk van mening dat geloof in zijn fundamentaliteit het wegnemen van onzekerheid is. In het geval van alle hedendaagse geloven een met de paplepel ingegoten beeld van geloof dat enkele eeuwen geleden de toenmalige machthebbers aan de macht hield. Waarom hebben 'wij westerse' geloof nodig ? Ik kan toch, hoewel mezelf als geheel objectief rekenen enigszins arrogant is, met een aan waarheid grenzende zekerheid zeggen dat het 'geloof' dat men vandaag de dag uitdraagt in welke mate dan ook niet meer is dan een aangeleerde visie op de wereld en wellicht de wereld erna. Hoeveel gelovigen denk jij hebben zélf een mening, een die ze niet afleiden uit wat ze hebben geléerd maar uit wat ze hebben ervaren en gezien in de wereld om zich heen ? Even terzijde, zijn het niet de gelovige die ketters zijn en hun natuur verlochenen ? Die hun lichaam minderwaardig aan geest achten terwijl deze dat misschien wel is. Even een idee van Nietzche waar ik graag respons op zou willen
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De buitenlanders hebben niet allemaal schuld, maar wel een hoop. Voor degenen die zich aanpassen, zich gedragen en intergreren neem ik mijn petje af. Het is jammer voor deze mensen dat zij benadeeld worden door de Nederlanders vanwege de vele cultuurgenoten die zich niet aanpassen. Citaat:
Citaat:
De volkskrant is een grap, ik neem de Donald Duck nog serieuzer.
|||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar dat terzijde. Je gaat voorbij aan mijn beschuldiging dat je alles veel te zwart-wit ziet, en bij alle wantoestanden meteen naar links en de allochtonen wijst. Dat is natuurlijk pure waanzin. ' Ik kijk enkel naar de feiten' ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan ben ik blij dat ik bij slapend Nederland hoor. Slapend Nederland heeft het hoofd er paradoxaal genoeg beter bij dan wakker Nederland. Citaat:
Als de Volkskrant een grap is, is de Telegraaf een schuine mop.
Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 14:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, de Volkskrant heeft er kennelijk ook de grootste moeite mee objectief te blijven, alleen heb je daar niet 3 katernen met de grootste rioolbagger door te werken op zoek naar 'nieuws' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: Als we ze hun gang laten gaan is dat nog goed voor de genepool ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Buiten het feit dat het zuiver provocatief bedoeld was, zit er zeker een vrij grote kern van waarheid in mijn betoog.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen Jij bent echt ZO ON-GE-LOOF-LIJK DOM! Godsallemachtig, het is echt niet te filmen zeg! Forum jij vanuit een fucking inrichting voor licht verstandelijk gehandicapten ofzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() knakker |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verharde sfeer in Nederland? Hoe ziet de toekomst van Nederland eruit? Gatara | 27 | 09-05-2004 17:55 |