Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2004, 20:19
Verwijderd
Ik begrijp eigenlijk niet waarom mensen die er zogezegd geen aandacht aan besteden anderen zo hard op hun fouten moeten wijzen?
Wat kan het jou wat schelen dat je buur €100 meer aan een broek geeft dan jijzelf?
Ruik ik verborgen afgunst?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2004, 21:57
Mother Earth
Mother Earth is offline
Citaat:
Z schreef op 15-05-2004 @ 21:19 :
Ik begrijp eigenlijk niet waarom mensen die er zogezegd geen aandacht aan besteden anderen zo hard op hun fouten moeten wijzen?
Wat kan het jou wat schelen dat je buur €100 meer aan een broek geeft dan jijzelf?
Ruik ik verborgen afgunst?
Nou, ik kan het je wel uitleggen hoor Het gaat mij er vooral om hoe het in iemands hoofd opkomt om een broek van 100 euro te kopen. Honderd euro is voor mij een maand kleed- en zakgeld. Dus ik vraag me vooral af waarom ze zoveel geld daar aan uitgeven, terwijl het echt niks beter is dan een broek van 30 euro. En hoe ze het betalen, of course

En geen afgunst, want al zou ik het geld hebben, ik zou het toch niet kopen... Principes, hè...
Oud 15-05-2004, 22:29
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Mij maakt het niet echt uit. Ik heb ook geen bepaalde merken die ik altijd koop. En ik maak dingen liever zelf. Of ik koop 2e-hands-dingetjes.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 09:54
justakid
justakid is offline
als ik iets nodig heb koop ik bijna altijd merkkleding. (over t algemeen carhartt delaatste tidj ook wat vaker nikita). ik heb van t jaar ook s een tommy broek gekocht gewoon omdat tie mooi was. hij was 90 euro wat ik redelijk normaal vind voor een broek + merk. Er zitten nu al slijtgaten in dus die kwaliteit is ook niet altijd geweldig goed. en al dat gezeik van mensen die tommy dragen (of een ander merk wat je niet aan staat(let op ik heb t nu alleen over merkkledign en niet over goedkope lelijke shit)) staan me niet aan jeeez lekker ondiep ben je dan!
Oud 16-05-2004, 10:02
P&C
P&C is offline
ik draag eigelijk alleen maar merkkleding
RL, GANT, TH, Gaastra, McGregor, dockers

je bent niet de enige nee, maar aangezien er voornamelijk linkse mensen op dit forum zitten, zullen er niet veel medestanders zijn
Oud 16-05-2004, 11:48
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
P&C schreef op 16-05-2004 @ 11:02 :
ik draag eigelijk alleen maar merkkleding
RL, GANT, TH, Gaastra, McGregor, dockers

je bent niet de enige nee, maar aangezien er voornamelijk linkse mensen op dit forum zitten, zullen er niet veel medestanders zijn

Dit noem ik nou KOUWE KAK
Oud 16-05-2004, 12:01
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
iej...? schreef op 16-05-2004 @ 12:48 :
Ja? Who cares? Laat mensen toch dragen wat ze willen, dat je buurman nu 37 keer je vaders maandsalaris per week verdient is geen reden tot afgunst.

Ik maak me toch ook niet druk om mensen die graag bij de Zeeman kopen? Dat vind ik hun eigen zaak en laat ze gewoon netjes hun gang gaan. Daarop mensen beoordelen vind ik triest.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 12:26
Verwijderd
Citaat:
iej...? schreef op 16-05-2004 @ 12:48 :
scheer je weg naar onzin joh
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:01
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mother Earth schreef op 15-05-2004 @ 22:57 :
Nou, ik kan het je wel uitleggen hoor Het gaat mij er vooral om hoe het in iemands hoofd opkomt om een broek van 100 euro te kopen. Honderd euro is voor mij een maand kleed- en zakgeld. Dus ik vraag me vooral af waarom ze zoveel geld daar aan uitgeven, terwijl het echt niks beter is dan een broek van 30 euro. En hoe ze het betalen, of course

En geen afgunst, want al zou ik het geld hebben, ik zou het toch niet kopen... Principes, hè...
Weet je, elk mensen is anders en elk mens heeft ook andere ideeën (en ook andere inkomen). De een geeft liever geld uit aan dure broeken, de ander gaat met dat geld liever uit of koopt er sigaretten voor. De een spaart liever, de ander geeft heet gelijk uit.
Oud 16-05-2004, 13:44
justakid
justakid is offline
het heeft in sommige gevallen ook te maken met groepering en status denk ik. volgens mij is iedereen er wel een klein beetje schuldig aan dat hij eerder naar iemand omkijkt die kleding aanheeft die in jou straatje ligt dan andere kleding. merken horen daar evengoed bij. het identiviceert op de een of andere manier toch wel een beetje.. of je t nu wilt of niet of je het onzin vind of niet
Oud 16-05-2004, 20:41
P&C
P&C is offline
precies,
ik draag dat dan wel,
maar ik respecteer ook wel mensen die het er niet voor over hebben hun geld daar aan uit te geven,
of het zich niet kunnen veroorloven...

maar ja, blijkbaar is respect niet wederzijds
Oud 17-05-2004, 09:05
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
P&C schreef op 16-05-2004 @ 21:41 :
precies,
ik draag dat dan wel,
maar ik respecteer ook wel mensen die het er niet voor over hebben hun geld daar aan uit te geven,
of het zich niet kunnen veroorloven...

maar ja, blijkbaar is respect niet wederzijds
Dat maak jij ervan! ik draag ook wel merkkleding... maar ik heb ook wel goedkope kleding! en wat die tommy girl doet nja dat alles zonder merk niks waar is nja dat noem ik nou ook niet echt respect!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 09:31
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
Haha, net ff de topic doorgelezen, maar wat een termen.
-merkgeil, whahaha

Wat maakt het uit wat voor merk iemand draagt? Als het maar bij zijn levenstyl past toch?

Als ik kleding ga kopen, let ik er cht niet op wat voor merk het is.
als het er maar leuk uit ziet en lekker zit. ik ga ook echt geen 80 euro lappen voor een trui ofzo. Maar als we het over favo merken gaan hebben dan kies ik toch nog wel voor Dickies; erg lekkere broeken die er ook nog wel vet uitzien ook!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten