Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 20:18
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
regardless schreef op 23-05-2004 @ 20:59 :
en by the way.. me dreads zijn weer bijgewerkt door lieve lieve jelmer
foto!

@p&c: ik was mn dreads elke week en zoals je zelf al zegt: het kost idd moeite het er zo uit te laten zien, dus overzorgd is het zeker niet

@gadje: heb je mn mailtje gekregen?
Oud 23-05-2004, 20:38
regardless
regardless is offline

Je ziet het niet super duidelijk maar daar boven zitten weer elastiekjes enzo in en dat dingetje beestje heb ik van jelmer wiee
Oud 23-05-2004, 20:45
regardless
regardless is offline
ja ze zien er niet zo mooi uit vandaag omdat ik gister gedoest heb en dan zijn ze altijd weer zo pluizig
Oud 23-05-2004, 20:45
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 23-05-2004 @ 21:18 :
foto!

@p&c: ik was mn dreads elke week en zoals je zelf al zegt: het kost idd moeite het er zo uit te laten zien, dus overzorgd is het zeker niet

@gadje: heb je mn mailtje gekregen?
ja en je hebt er weer een terug
Oud 23-05-2004, 20:53
Verwijderd
Citaat:
pyres schreef op 23-05-2004 @ 19:45 :
ja die zilveren zijn mooi he?
die zou ik ook wel willen hebben

btw op
www.licindastore.com

daar hebben ze ook helemaal boel dreadspulletjes
en het is goedkoper dan dreadlocks.nl
helaas is dat allemal voor kroeshaar van negers en dat is een totaal ander soort haar en hoofdhuid en werkt het allemaal absoluut niet op normaal s(tijl) haar
Oud 23-05-2004, 21:01
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
regardless schreef op 23-05-2004 @ 21:38 :
[afbeelding]

Je ziet het niet super duidelijk maar daar boven zitten weer elastiekjes enzo in en dat dingetje beestje heb ik van jelmer wiee
Hoe heeft ie dat losse haar wat bovenop zat (op de 1e foto in je fotoboek) weer in je dreads gekregen? ik krijg ook steeds meer los haar bovenop namelijk
Als ik dat haar in mn dreads probeer te krijgen door het mee te draaien bij uitgroei bijwerken, valt het er steeds uit of ziet het er raar uit als ik er weer een elastiekje omheen heb gedaan, zo'n los plukje bij een dread.
Oud 23-05-2004, 21:02
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 23-05-2004 @ 21:53 :
helaas is dat allemal voor kroeshaar van negers en dat is een totaal ander soort haar en hoofdhuid en werkt het allemaal absoluut niet op normaal s(tijl) haar
is let's dred ook voor kroeshaar?
Oud 23-05-2004, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Nirvanaat schreef op 23-05-2004 @ 22:02 :
naar mijn weten is alleen dreadshq en knottyboy voor normaal haar
Oud 23-05-2004, 21:24
regardless
regardless is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 23-05-2004 @ 22:01 :
Hoe heeft ie dat losse haar wat bovenop zat (op de 1e foto in je fotoboek) weer in je dreads gekregen? ik krijg ook steeds meer los haar bovenop namelijk
Als ik dat haar in mn dreads probeer te krijgen door het mee te draaien bij uitgroei bijwerken, valt het er steeds uit of ziet het er raar uit als ik er weer een elastiekje omheen heb gedaan, zo'n los plukje bij een dread.
Hij heeft ze met een naald (kan ook met de vingers want dat deed ie later ook) door de uitgroei van de dread zelf gehaald en daarna rondjes gedraaid op de hoofdhuid en toen stiekje erin.
snappie?
Oud 23-05-2004, 21:27
regardless
regardless is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 23-05-2004 @ 22:02 :
Volgens mij wel omdat ik dat spul in de afro shop koop waar allemaal mensen werken met kroes haar. Ja dat wil niet zeggen dat hun het ook gebruiken
maar ik gebruik het wel maar heb geen kroeshaar...zo
Oud 23-05-2004, 21:56
Luna
Luna is offline
Citaat:
Hoe heeft ie dat losse haar wat bovenop zat (op de 1e foto in je fotoboek) weer in je dreads gekregen?
Ik deed dat gewoon met een dunne haaknaald. T plukje door de dread heen halen en dat een paar keer zodat het een beetje blijft zitten.
Volgende week ga ik eindelijk een afspraak bij de kapper maken, want tis nu echt een puinhoop..
Oud 24-05-2004, 07:34
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Gadje schreef op 23-05-2004 @ 21:03 :
dat slaat nergens op!
niet verzorgd...
jouw mening is ook nergens op gebaseerd
verdiep je er eens wat meer in als je er een mening over wil geven en kom dan nog maar eens terug
Wow relax zeg he. Wat hebben jullie lange tenen zeg, niet normaal. En zeker voor een FB kun je wel iets rustiger reageren of als je dat niet kan, hem gewoon negeren..

P&C geeft op een normale toon, zijn eigen mening. Hij zegt hoe hij het eruit vind zien (en hij weet ook wel dat het verzorgt wordt en dat er veel tijd in zit. Dat hij het niet kan zien is een ander punt). Ik vind dat je best wel normaal op hem kan reageren aangezien hij ook normaal doet.
Plus dat het hier over dreads gaat, positief of negatief! Anders maak je de volgende keer maar twee topics "Het positieve dreads topic" en "Het negatieve dreads topic".

P&C: Ik vind dreads (echt of nep) onwijs mooi staan. Ik vind het vlot, grappig en buiten dat is het echt tering handig. Beat me, maar ik vind het geweldig om 's morgens mijn haar niet te hoeven kammen en het zit. Dat er bij echte dreads enorm veel werk achter zit of bij nepdreads een 5 uur voorbereiding, ben ik snel vergeten.
Máár je moet verdomd mooie dreads hebben wil ik jaloers worden. Veel dreads zien er idd gewoon vies uit (of ze dat zijn is een ander punt) en je moet verdomd goeie dreads hebben wil ík ze mooi vinden. Zo vind ik Aisa d'r dreads ge-wel-dig (wie niet ).

Hou het maar op smaak

Ow en dat "waarschijnlijk is dat zo" mag je weg laten hoor. Je leest en weet zelf ook wel dat het gewoon verzorgd en gewassen wordt.

Zo.
Oud 24-05-2004, 08:25
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
Jelmer does it all
ach et zal bij sommige de plukjes haar ook wel weer los gaan maar dan moet je het gewoon weer proberen
of gewoon het plukje tussen je vingers de hele tijd heen en weer wrijven tot er een soort geklit balletje ontstaat en die druk je onderin in je dread dan nog even zo draaien op je hoofd

< alles wat nog niet gedread is boven op je hoofd drukken en de hele tijd rondjes draaien wel dezelfde kant de hele tijd op >

en daarna doe je dr een elastiekje in op deze manier blijft et veel sneller dr in zitten en et voordeel et haar wat van het balletje is groeit nu de hele tijd naar het midden van je dread toe

yeah
Oud 24-05-2004, 08:38
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
[afbeelding]

yeah een mooi meisje met mooie dreads
hey Ineke ?

jippie was wel leuk om met dr dreadies bezig te zijn 8 uurtjes lang < ja heb rustig aan gedaan >
Oud 24-05-2004, 11:24
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Qamra schreef op 24-05-2004 @ 08:34 :
Wow relax zeg he. Wat hebben jullie lange tenen zeg, niet normaal. En zeker voor een FB kun je wel iets rustiger reageren of als je dat niet kan, hem gewoon negeren..

nee maar een forum is er om op iets te reageren en als het negatief is dan hou je t maar voor je.
het verpest de sfeer hier
en ook al ben ik fb ik reageer normaal
Oud 24-05-2004, 13:00
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
Replica schreef op 24-05-2004 @ 13:04 :
Hoezo als iets negatief is hou je het maar voor je... Lekker zou dat zijn, dan kan je dus geen discussie meer voeren omdat iemand het dan als negatief op zou kunnen vatten. Als je er normaal op reageert verpest het de sfeer helemaal niet, pas als je gaat stijgeren verpest het de sfeer.

nou ja kijk et gaat ook om het punt
hier kan je je vragen kwijt of hier kan je je verhalen over dreads kwijt en dergelijke snap je
als je belediging gaat zitten te posten kan ik daar ook wel oplossingen voor maken hoor
maar dat is niet de bedoeling hiervan

ik las zonet iets met een vogelnestje ofzo
dan kan je toch geen disscussie voeren
das hetzelfde als ik bv. tegen iemand ga zeggen wat heb jij toch een k*tkop
snap niet wat voor disscussie je er dan over kan gaan voeren ??
soms vinden mensen het niet zo leuk om beledigd te worden
Oud 24-05-2004, 14:21
Xen : Cuts
Xen : Cuts is offline
Zoals jullie weten heb ik erg kroes haar, wat er normaal erg klein-krullerig (dat is geen woord, maar dat even terzijde!) eruit ziet. Vooral onder bij m'n nek is het gekrul vreselijk, en mijn dreads krullen daar dus ook. Ik wil dus weten hoe ik het gekrul tegen kan gaan want ik vind het vreselijk lelijk. Ik wil gewoon mooie lekkere stijle hangdreads (voordat ze echt gaan hangen ben ik weer 2 jaar verder denk ik , als ze wat langer zijn).

Vandaag is het mijn 6 maanden anniversary met mijn dreads.

Oh ja, en hoe zorg ik ervoor dat m'n puntjes beter gaan klitten? Ik heb namelijk laatst bij al m'n dreads de puntjes eraf geknipt omdat ze van die lelijke dode puntige eindes hadden, en nu wil ik ze mooi laten klitten weer.

dus ja

( die shit op licindastore.com ziet er goed uit en is goedkoper ook nog denk dat ik daar voortaan mijn supplies maar haal. hail to kroes haar )

Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 14:24.
Oud 24-05-2004, 14:22
Voordat ik het vergeet: ik heb mijn haar altijd een beetje rode gloed willen geven, gewoon, omdat ik het cool vind.

Kan ik mijn zwarte kroes dreads met henna verven?

Iemand?
Oud 24-05-2004, 14:25
Citaat:
[afbeelding]

je blijft een babe.

ROAR
Oud 24-05-2004, 15:19
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
All of Me schreef op 24-05-2004 @ 14:00 :

ik las zonet iets met een vogelnestje ofzo
Er is dan ook wel een groot verschil tussen "Jezus wat lelijk!" en een bericht waarin wordt gezegd hoe men erover denkt en waarin andermans mening gevraagd wordt. Op een normale manier. Dat kom je bar weinig tegen tegenwoordig en dus vind ik wel dat er normaal op gereageerd kan worden en als je het nodig vind de persoon terecht wijzen op zijn foute opvattingen.

Discussies (goede dan) zijn leuker dan het schijnheilig onderdrukken van meningen die anders zijn dan de meerderheid in het topic!
Oud 24-05-2004, 15:40
pyres
pyres is offline
ok ok wat een gerel en dat alleen maar van iemand die niet weet dat je dreads kunt wassen ik ga er maar niet meer op in
and so should you people do to!

btw: muckymouse heeft mijn foto's "per ongeluk" gedeleted
wat een slimme meid haha
maar tis niet erg, gelukkig heb ik een lieve vriend met een digitale camera
Oud 24-05-2004, 15:42
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
pyres schreef op 24-05-2004 @ 16:40 :
ok ok wat een gerel
dit is geen gerel hoor. Je moet eens écht zien rellen

Maar ik ben best benieuwd naar jouw dreads inmiddels. Wanneer krijgen we ze te zien?
Oud 24-05-2004, 15:52
Vice
Vice is offline
Citaat:
shadowtricks schreef op 24-05-2004 @ 15:22 :
Voordat ik het vergeet: ik heb mijn haar altijd een beetje rode gloed willen geven, gewoon, omdat ik het cool vind.

Kan ik mijn zwarte kroes dreads met henna verven?

Iemand?
Ik denk dat je beter haarverf kan gebruiken.
Oud 24-05-2004, 17:49
pyres
pyres is offline
Citaat:
Qamra schreef op 24-05-2004 @ 16:42 :
dit is geen gerel hoor. Je moet eens écht zien rellen

Maar ik ben best benieuwd naar jouw dreads inmiddels. Wanneer krijgen we ze te zien?
nou dat zal nog even gaan duren denk ik
ben van mn vriend afhankelijk hiermee
maar ze komen ook op de site van muckymouse te staan

www.geocities.com/wijwillenmeer
reclame
Oud 24-05-2004, 18:55
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Vice schreef op 24-05-2004 @ 16:52 :
Ik denk dat je beter haarverf kan gebruiken.
Volgens mij ook, henna/permanentvloeistof gingen je dreads geloof ik van breken...en kroeshaar is toch nog breekbaarder dan stijl haar of heb ik het nou mis?
Oud 24-05-2004, 20:25
pyres
pyres is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 24-05-2004 @ 19:55 :
Volgens mij ook, henna/permanentvloeistof gingen je dreads geloof ik van breken...en kroeshaar is toch nog breekbaarder dan stijl haar of heb ik het nou mis?
nou ik weet niet of je dreads van permanentvloeistof gaan breken
want mucky heeft ze met permanentvloeistof erin gezet
lijkt me van niet dus

en het is heel erg moeilijk om dreads een kleur te geven, kun je beter doen voordat je dreads laat zetten.

ik raad aan om gewoon veel pakjes haarverf te kopen en dat er dan in doen
Oud 24-05-2004, 20:59
P&C
P&C is offline
die foto hierboven zegt toch algenoeg,
dat ziet er toch niet schoon of fris uit ofzo...

mijn mening nergens op gebasseerd?
moet dat met een mening tegenwoordig ?
ik 'VIND' het er vies uit zien, zowel bij jongens als bij meisjes,
maar omdat ik op meisjes val vind ik het daar al helemaal ranzig
Oud 24-05-2004, 21:21
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Replica schreef op 24-05-2004 @ 13:04 :
Hoezo als iets negatief is hou je het maar voor je... Lekker zou dat zijn, dan kan je dus geen discussie meer voeren omdat iemand het dan als negatief op zou kunnen vatten. Als je er normaal op reageert verpest het de sfeer helemaal niet, pas als je gaat stijgeren verpest het de sfeer.
als je negatief gaat reageren zonder dat je daar een goede reden voor hebt! beargumenteer m dan op t minst
als dat niet zou hoeven zou het hier pas een zooitje worden

maar nu verder ontopic
Oud 24-05-2004, 21:41
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
pyres schreef op 24-05-2004 @ 21:25 :
nou ik weet niet of je dreads van permanentvloeistof gaan breken
want mucky heeft ze met permanentvloeistof erin gezet
lijkt me van niet dus

en het is heel erg moeilijk om dreads een kleur te geven, kun je beter doen voordat je dreads laat zetten.

ik raad aan om gewoon veel pakjes haarverf te kopen en dat er dan in doen
ik zei ook niet dat je dreads van alleen permanentvloeistof breken, maar van de combinatie ervan met henna.

en het is niet moeilijk om dreads een kleur te geven hoor, je moet het alleen goed "inwrijven" omdat je anders delen dreads mist. je hebt zeker niet 'veel pakjes' verf nodig.

en wat Replica zei klopt idd, je dreads gaan ervan schimmelen en niet breken.
Oud 24-05-2004, 21:44
lievelieze
lievelieze is offline
(...alweer een paar berichtjes geleden...)
maar die zilveren haardingen van dreadlocks.nl zijn volgens mij gewoon teenringen, kunt ze gewoon bij een drogist kopen, wil je ze graag hebben.

en maar wachten totdat die locksteady gel dr weer is...
Oud 24-05-2004, 22:23
Verwijderd
Ik verf mijn dreads altijd met henna en ik heb nog geen schimmel gezien hoor. Als je het heel goed uitspoelt (wat je met gewone verf ook doet, alleen daarmee gaat het dan misschien ietsje makkelijker) krijg je dus wel die mooie henna-kleur, die ik mooier vind dan die chemische pakjes-kleuren. Wel sla ik per ongeluk altijd stukken over en worden ze niet echt egaal gekleurd, gewoon omdat het heel lastig is ze goed in te wrijven met zo'n dikke sprietjes-smurrie die vervolgens ook nog uren op je hoofd moet zitten, maar ik vind het wel wat hebben.
Moraal van dit verhaal: het kan.
Oud 24-05-2004, 23:39
Verwijderd
Citaat:
P&C schreef op 23-05-2004 @ 20:51 :
zinnigs?? ik vroeg me het af, want sommige doen alsof het hun leven is...

wat vinden jullie er mooi aan als je haar eruit ziet alsof (en waarschijnlijk is het zo) het een paar jaar niet gewassen is...

ik vind het namelijk vrij ranzig eruitzien bij meisjes, zou ook nooit iemand met dreads leuk kunnen vinden.... puur style
t ziet er zo onverzorgd uit (alhoewel t denk ik nog best moeite kost om t er zo uit te laten zien)
Wat zijn we weer lekker kortzichtig..
Volgens mij heb je nogmaar weinig mensen met dreads gezien..
Oud 25-05-2004, 09:04
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
P&C schreef op 24-05-2004 @ 21:59 :

yeah en ik vind meisjes met dreads om 1 of andere reden intressanter en leuker
Oud 25-05-2004, 09:37
Citaat:
P&C schreef op 24-05-2004 @ 21:59 :

Dat mag. Het is je volledige recht om mensen met dreadlocks 'vies' en 'ranzig' te vinden. Een mening mag je hebben.

Nu word je vriendelijk verzocht om gewoon verder te gaan met je bussiness en geen commentaar meer hier te plaatsen. Het is gewoon ongezellig.

Bedankt!
Oud 25-05-2004, 09:50
Verwijderd
Ook maar even een foto van mijn bijna 1,5 jaar oude dreads

Thnx to maartje &Olga
Oud 25-05-2004, 09:51
Citaat:
Moenbloem schreef op 25-05-2004 @ 10:50 :
Ook maar even een foto van mijn bijna 1,5 jaar oude dreads

[afbeelding]

Thnx to maartje &Olga
*jaloers*
Oud 25-05-2004, 09:56
Verwijderd
Citaat:
shadowtricks schreef op 25-05-2004 @ 10:51 :
*jaloers*
Waarop? Alleen de bovenkant is mooi, onder de bovenlaag zitten aan de achterkant allemaal losse plukken van een cm of 15 die nodig eens bijgewerkt moeten worden
Maar de dreads zelf zijn wel goed vervilt en sommigen zijn echt kéihard, da's wel mooi. Alleen die losse plukken eh
Oud 25-05-2004, 11:02
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 25-05-2004 @ 10:56 :
Waarop? Alleen de bovenkant is mooi, onder de bovenlaag zitten aan de achterkant allemaal losse plukken van een cm of 15 die nodig eens bijgewerkt moeten worden
Maar de dreads zelf zijn wel goed vervilt en sommigen zijn echt kéihard, da's wel mooi. Alleen die losse plukken eh

maar ze zien er mooi uit
Oud 25-05-2004, 11:27
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
All of Me schreef op 25-05-2004 @ 12:02 :
maar ze zien er mooi uit
ja dat vond ik ook al
Oud 25-05-2004, 13:36
pyres
pyres is offline
Citaat:
Gadje schreef op 25-05-2004 @ 12:27 :
ja dat vond ik ook al
ik ook ik ook !
Oud 25-05-2004, 19:17
pyres
pyres is offline
btw weet iemand misschien toevallig waar ik nog meer locksteady gel kan kopen behalve bij dreadlocks.nl?
Oud 25-05-2004, 19:49
regardless
regardless is offline
Citaat:
pyres schreef op 25-05-2004 @ 14:36 :
ik ook ik ook !
en ik ook!
Oud 26-05-2004, 07:44
toofragile2hold
toofragile2hold is offline
weet iemand waar er n dreadshop is in Limburg?
Oud 26-05-2004, 10:13
Maija
Maija is offline
ik woon in roermond, en daar ligt een afro shop(of zoiets), en daar krijg je allemaal nep haar en dreads, volgensmij krijg je daar ook veel spullen voor dreads,

Als je weet waar de nieuwe H&M ligt, dan moet je gewoon de straat tegeover inlopen (een minder druk straatje) en dan kom je eerst langs hunkemoller en nog paar andere lingeriezaken, en dan moet je een heel stuk doorlopen, en dan heb je de colour shop ofzo (allemaal heel carnaval achtig nep haar enz) en daarnaast heb je dat kleine winkeltje ,
is wel op maandag gesloten!!(en toen had ik pech)
Oud 26-05-2004, 12:22
En wat als ik mijn haar nou echt helemaal pikzwart verf met Henna? Dat moet wel lukken toch

Ik wil namelijk niet dat je aan sommige kanten ziet dat het donkerbruin is.

Anyway.
Oud 26-05-2004, 12:55
toofragile2hold
toofragile2hold is offline
Citaat:
BizZz schreef op 26-05-2004 @ 11:13 :
ik woon in roermond, en daar ligt een afro shop(of zoiets), en daar krijg je allemaal nep haar en dreads, volgensmij krijg je daar ook veel spullen voor dreads,

Als je weet waar de nieuwe H&M ligt, dan moet je gewoon de straat tegeover inlopen (een minder druk straatje) en dan kom je eerst langs hunkemoller en nog paar andere lingeriezaken, en dan moet je een heel stuk doorlopen, en dan heb je de colour shop ofzo (allemaal heel carnaval achtig nep haar enz) en daarnaast heb je dat kleine winkeltje ,
is wel op maandag gesloten!!(en toen had ik pech)
Danku.
Roermond is niet echt ver. Dus ik zal zeker es gaan zoeken
Oud 26-05-2004, 13:49
Verwijderd

Zo zien me dreads eruit na 3 weken en 2 dagen
Oud 26-05-2004, 13:55
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
madelon-duh schreef op 26-05-2004 @ 14:49 :
[afbeelding]
Zo zien me dreads eruit na 3 weken en 2 dagen