Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik kon gewoon niet anders.. ik kon pas laat beslissen, met alle risico's vandien! [Achteraf gezien niet zo erg dat ik niet zal kunnen gaan - anders zou ik een prachtoge fuif moeten missen! ![]() Dus ist cava |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens mij niet... altijd al via internet kunnen kopen via ticketservice e.d. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik zou dat anders maar even navragen op het station in Maastricht ofzo ![]() Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 18:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Brik betekent idd pak. Zo waar melk in zit en van die dingen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hij is gewoon te oud, punt uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar dan is vast alles al zo modderig van 3 dagen regen dat je er toch niks meer aan hebt. Het is ook zo stom dat nu al een paar dagen de zon schijnt en het lekker weer is, en dat het dan vanaf donderdag veel zal gaan regen, en vanaf maandag zal het vast wel weer zonnig zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat voorspelt eigenlijk meer regen, 'kans op regen' of 'kans op buien'? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoop echt niet dat ze de finale gaan laten zien ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hopelijk komt ie wel... En hopelijk komt Muse ook gewoon... En hopelijk hebben we geluk met het weer... Maar laten we positief blijven ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ik hoop dat ze bowie vervangen voor een andere vette act |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Due to the continuing pain and extreme discomfort from a trapped/pinched nerve in his shoulder and to prevent possible further injury, David Bowie has been advised by his doctors to cancel his performances at the eleven remaining European festival dates throughout July.
Due to the unpredictable nature of the condition and in an effort to give fans as much warning as possible, (and indeed, to aid promoters in finding a replacement headliner in time for the festival dates) David very reluctantly agreed to take the advice. David, and everybody involved with the tour, is very sorry for the hardship that this difficult decision may have caused. We realise that many of you will have lost money on non-refundable travel and festival tickets. But, anybody that knows David will understand that he doesn't take these decisions lightly and I'm sure you all realise how bad he will be feeling about not being able to complete the tour. As I have said previously, thank you all for your kind words on the message boards and for your continued understanding that had there been an alternative to this course of action, it would have been taken. http://www.davidbowie.com/news/ ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
|