Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2004, 10:20
Verwijderd
zaterdag nog meer regen....ugh...
Advertentie
Oud 28-06-2004, 10:31
Verwijderd

veeeeel poncho's meenemen dus.
ik heb geen waterdichte schoenen
Oud 28-06-2004, 10:44
Verwijderd
nu je het erover hebt... ik ook niet
Oud 28-06-2004, 11:16
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 27-06-2004 @ 23:04 :
ik zei alleen dat alles in enkele weken was uitverkocht, en UITERAARD is dat enkele maanden geleden gebeurd..

ik kon dat niet verwachten, dit jaar is het echt zèèr snel gegaan, vooral omdat in NEDERLAND en andere buurlanden zoals het V.K. en Frankrijk nu ook kaartjes te koop werden aangeboden, waardoor alles nog sneller de deur uitvloog!
Natuurlijk kon je het wel weten, de kaartjes gingen in NL en in FR gewoon meteen de verkoop in en de lineup was aantrekkelijk voor veel mensen. Het is vrij naief om te denken dat je het vlak voor het festival nog kunt kopen. Lowlands en Pinkpop daarentegen...
Oud 28-06-2004, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-06-2004 @ 12:16 :
Natuurlijk kon je het wel weten, de kaartjes gingen in NL en in FR gewoon meteen de verkoop in en de lineup was aantrekkelijk voor veel mensen. Het is vrij naief om te denken dat je het vlak voor het festival nog kunt kopen. Lowlands en Pinkpop daarentegen...
Kon ik dat weten? => dit jaar is het ALLEREERSTE JAAR dat er officeel tickets in het buitenland worden verkocht voor RW.
Maar goed, ik kon gewoon niet anders.. ik kon pas laat beslissen, met alle risico's vandien! [Achteraf gezien niet zo erg dat ik niet zal kunnen gaan - anders zou ik een prachtoge fuif moeten missen! ]
Dus ist cava
Oud 28-06-2004, 14:31
Verwijderd
Citaat:
geilespookje schreef op 28-06-2004 @ 15:10 :
Kon ik dat weten? => dit jaar is het ALLEREERSTE JAAR dat er officeel tickets in het buitenland worden verkocht voor RW.

volgens mij niet... altijd al via internet kunnen kopen via ticketservice e.d.
Oud 28-06-2004, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Therapy? schreef op 28-06-2004 @ 15:31 :
volgens mij niet... altijd al via internet kunnen kopen via ticketservice e.d.
internet = wereldwijd hé
Oud 28-06-2004, 16:39
Verwijderd
nou...dan is 't toch niet de eerste keer dat ze officieel in het buitenland werden verkocht...?

Ticketmaster.nl is nederlands
Oud 28-06-2004, 17:38
Blubje
Blubje is offline
Even voor de Belgen onder ons een vraagje:

Op de site van werchter staat wat je allemaal wel en niet op het terrein mee mag nemen. Nou staat er dus dat je WEL drank in brik (nee, geen typfout) mee mag nemen, maar wtf is brik?! Is dat in een pak ofzo?

Als iemand dit ff kan beantwoorden, dank u
Oud 28-06-2004, 17:42
Metal
Metal is offline
maarja ff dringend vraagje:

Weet iemand hoe ik vanuit maastricht daar kan komen met openbaar vervoer??

Rijden er treinen ofzo?

graag antwoord, ik moet toch daar zien te komen he
Oud 28-06-2004, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 28-06-2004 @ 18:42 :
maarja ff dringend vraagje:

Weet iemand hoe ik vanuit maastricht daar kan komen met openbaar vervoer??

Rijden er treinen ofzo?

graag antwoord, ik moet toch daar zien te komen he
Als het goed is kun je met de trein naar Luik en dan van daaruit naar Leuven. Zo was ik het tenminste van plan voordat we met een bus zouden gaan. Volgens mij kost Luik - Leuven ook maar iets van 4 euro. Of 8, dat weet ik niet meer. Het was erg weinig iig

Maar ik zou dat anders maar even navragen op het station in Maastricht ofzo

Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 18:51.
Oud 28-06-2004, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 28-06-2004 @ 18:38 :
Even voor de Belgen onder ons een vraagje:

Op de site van werchter staat wat je allemaal wel en niet op het terrein mee mag nemen. Nou staat er dus dat je WEL drank in brik (nee, geen typfout) mee mag nemen, maar wtf is brik?! Is dat in een pak ofzo?

Als iemand dit ff kan beantwoorden, dank u

Brik betekent idd pak. Zo waar melk in zit en van die dingen Simpelweg om het feit dat je daarmee niet hard kan gooien...als ie vol is kan het toch wel hard aankmen,maar ja,das mijn mening
Oud 28-06-2004, 18:56
Rundfunk
Rundfunk is offline
Ja, ik werd ook al uitgelachen door een stel Belgen omdat ik niet wist wat brik was.

Hebben jullie trouwens al gehoord dat het misschien mogelijk is dat Bowie niet komt spelen? Hij had nl iets met zijn schouder las ik ergens...
Oud 28-06-2004, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Rundfunk schreef op 28-06-2004 @ 19:56 :
Ja, ik werd ook al uitgelachen door een stel Belgen omdat ik niet wist wat brik was.

Hebben jullie trouwens al gehoord dat het misschien mogelijk is dat Bowie niet komt spelen? Hij had nl iets met zijn schouder las ik ergens...
jaa, dat las ik ook vandaag in de krant. Hij was opgenomen in een Duits ziekenhuis, iets met een beknelde zenuw. Hij had afgelopen week ook al een optreden afgezegd. Maar er stond niks bij over nog komende optredens, dus ik weet niet of het door gaat..
Oud 28-06-2004, 19:17
Verwijderd
Bowie is nog twijfelachtig. Zijn optredens voor dinsdag en woensdag zijn ook gecancelled, maar over werchter is nog niets bekend.
Ik zou het eigenlijk niet zo erg vinden als hij vervangen werd..het is niet 1 van m'n favorieten..
Tip voor mensen die ook niet zo van Bowie houden: El tattoo del tigre, feestje!
Oud 28-06-2004, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Therapy? schreef op 28-06-2004 @ 20:17 :

Ik zou het eigenlijk niet zo erg vinden als hij vervangen werd..het is niet 1 van m'n favorieten..
dude grow some taste
Oud 28-06-2004, 20:11
Verwijderd
sorry, gewoon niet mijn smaak. ik heb er wat liedjes van gedownload en vind 't niet echt boeiend. Niet dat ik oude groepen gelijk verfoei, ik ga zeker de pixies kijken bijv... (matallica daarentegen..)
Oud 28-06-2004, 20:34
Hyphen
Hyphen is offline
bowie is ook niet een van mijn favorieten hoor.. maar hij was ooit tog wel een held dus als ie komt kijk ik wel ff..
wel lollig.. alle verschillende blessure-verhalen over hem; lollie in z'n oog.. iets met schouder.. iets met rug..
Oud 28-06-2004, 23:27
Metal
Metal is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 28-06-2004 @ 19:28 :
Als het goed is kun je met de trein naar Luik en dan van daaruit naar Leuven. Zo was ik het tenminste van plan voordat we met een bus zouden gaan. Volgens mij kost Luik - Leuven ook maar iets van 4 euro. Of 8, dat weet ik niet meer. Het was erg weinig iig

Maar ik zou dat anders maar even navragen op het station in Maastricht ofzo
thnx
Oud 29-06-2004, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 28-06-2004 @ 21:34 :
bowie is ook niet een van mijn favorieten hoor.. maar hij was ooit tog wel een held dus als ie komt kijk ik wel ff..
wel lollig.. alle verschillende blessure-verhalen over hem; lollie in z'n oog.. iets met schouder.. iets met rug..

hij is gewoon te oud, punt uit
Oud 29-06-2004, 09:46
Verwijderd
Hoezee! zondag iets droger....
Oud 29-06-2004, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Therapy? schreef op 29-06-2004 @ 10:46 :
Hoezee! zondag iets droger....

maar dan is vast alles al zo modderig van 3 dagen regen dat je er toch niks meer aan hebt.

Het is ook zo stom dat nu al een paar dagen de zon schijnt en het lekker weer is, en dat het dan vanaf donderdag veel zal gaan regen, en vanaf maandag zal het vast wel weer zonnig zijn
Oud 29-06-2004, 10:17
Blackeyed
Blackeyed is offline
Muse zullen we misschien ook moeten missen door sterfte van de vader van drummer...

don 12 19 WZW 4 kans op buien

vri 12 17 ZW 3 kans op regen

zat 11 19 WZW 4 kans op buien

zon 11 20 ZW 3 wissel. bewolkt

Even het weerbericht gekopieerd...laten we hopen dat werchter van de regen gespaard wordt ,maar erger als pukkelpop kan het toch niet...toch

It is with much regret that we have to announce another cancellation due to David's continued condition. The situation is reviewed daily and David's doctor has decided that the performance at the Roskilde Festival in Denmark on Friday can not now go ahead. ( bowie site)
ziet niet echt goed uit...

Laatst gewijzigd op 29-06-2004 om 10:22.
Oud 29-06-2004, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Blackeyed schreef op 29-06-2004 @ 11:17 :
Muse zullen we misschien ook moeten missen door sterfte van de vader van drummer...

Even het weerbericht gekopieerd...laten we hopen dat werchter van de regen gespaard wordt ,maar erger als pukkelpop kan het toch niet...toch
voor zowel de drummer als ik en andere mensen op werchter die Muse wel willen zien

Wat voorspelt eigenlijk meer regen, 'kans op regen' of 'kans op buien'?
Oud 29-06-2004, 10:22
Blackeyed
Blackeyed is offline
kans op regen betekent constant regen
kans op buien is nu en dan wat regen
Dus laten we hopen op buien en geen regen
Oud 29-06-2004, 11:42
Verwijderd
nja, 'k ging toch al naar Sophia ipv Muse (al 2 keer gezien,daarom) , maar als Bowie EN Muse niet komen...wie gaan ze dan in hemelsnaam als vervangers zetten...
Oud 29-06-2004, 12:02
Verwijderd
dEUS en Soulwax .........
Oud 29-06-2004, 12:13
Amnesiac84
Amnesiac84 is offline
RADIOHEAD

En Biffy Clyro mogen ze wel laten komen!

Over het weer: probeer het positief in te zien: gratis douches zonder wachtrijen!!! Op Lowlands 2002 heb ik ook in de regen staan douchen. Om alle shampoo goe uit je haar te krijgen moet je al het water dat op de voorluifel van je tent is blijven hangen in één keer over je heen gooien.

Koud, maar verfrissend!

Ik hoop dat ze in plaats van David Bowie de finale van het EK laten zien op het main-podium (mits Nederland van Portugal wint natuurlijk)
Oud 29-06-2004, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Amnesiac84 schreef op 29-06-2004 @ 13:13 :
RADIOHEAD

En Biffy Clyro mogen ze wel laten komen!

Over het weer: probeer het positief in te zien: gratis douches zonder wachtrijen!!! Op Lowlands 2002 heb ik ook in de regen staan douchen. Om alle shampoo goe uit je haar te krijgen moet je al het water dat op de voorluifel van je tent is blijven hangen in één keer over je heen gooien.

Koud, maar verfrissend!

Ik hoop dat ze in plaats van David Bowie de finale van het EK laten zien op het main-podium (mits Nederland van Portugal wint natuurlijk)
Ik doe niet aan douchen op festivals

Ik hoop echt niet dat ze de finale gaan laten zien Die zou dan toch gelijk vallen met Placebo en Air? Jongen met wie ik ga zou dan per se voetbal willen kijken, als Nederland de finale haalt Kan ik in mn eentje naar Placebo en Air..
Oud 29-06-2004, 12:42
Blubje
Blubje is offline
Citaat:

It is with much regret that we have to announce another cancellation due to David's continued condition. The situation is reviewed daily and David's doctor has decided that the performance at the Roskilde Festival in Denmark on Friday can not now go ahead. ( bowie site)
Hmm
Hopelijk komt ie wel...
En hopelijk komt Muse ook gewoon...
En hopelijk hebben we geluk met het weer...

Maar laten we positief blijven
Oud 29-06-2004, 13:14
rodina
rodina is offline
Radiohead ipv Bowie, of anders Life of Agony..

Zou wel kut zijn als Bowie niet zou komen.

Enfin kheb iig m'n kaarten geregeld 180 fucking kut euro's maar ja :/
Oud 29-06-2004, 13:51
Anoniem
Citaat:

Waaaat? Muse niet.....
ik hoop dat ze bowie vervangen voor een andere vette act
Oud 29-06-2004, 13:54
Verwijderd
Er is nog niks zeker hoor. Over David Bowie niet en over Muse ook niet.
Oud 29-06-2004, 14:37
Verwijderd
Hmm..radiohead lijkt me sterk...zijn die niet bezig met een nieuwe plaat..?

Ze gaan op de main stage echt niet voetbal uitzenden, maar op verschillende campings zullen schermen zijn. (o.a. B0)
Oud 29-06-2004, 15:06
Amnesiac84
Amnesiac84 is offline
Echt waar? Hoe zeker ben je daarvan? Moet het namelijk wel zien!

En het voetballen begint geloof ik net ná Placebo, tijdens David Bowie...
Oud 29-06-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Amnesiac84 schreef op 29-06-2004 @ 16:06 :

voetbal begint toch om 20.45? Volgens het blokjesschema dat ik heb, speelt placebo van 20.30 tot 21.45, Air van 21.50 tot 22.50 en David Bowie van 22.55 tot 00.55. Dus bij David Bowie zou het voetballen al afgelopen zijn, als er tenminste geen verlenging komt
Oud 29-06-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Amnesiac84 schreef op 29-06-2004 @ 16:06 :

het stond op het werchterforum, door een paar campinghouders geschreven, dus ik geloof dat het vrij zeker is..
Oud 29-06-2004, 21:52
Verwijderd
Werchter wordt steeds meer regen. De 'kans op regen' voor vrijdag is inmiddels al geen kans meer..
Oud 29-06-2004, 23:21
Metal
Metal is offline
Veel regen

Maarja Bowie én muse, wel kut natuurlijk....

Maarja, heeft ook zo zijn voordeel

Namelijk dat er nu waarschijnlijk dan nog 2 grote namen bijkomen ofzo nog ff snel

RADIOHEAD
UNDERWORLD
THE MARS VOLTA
TOOL
FELIX THE HOUSECAT
FAITHLESS

Dit soort shit moeten we zien
Oud 30-06-2004, 00:37
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Metal schreef op 30-06-2004 @ 00:21 :

Namelijk dat er nu waarschijnlijk dan nog 2 grote namen bijkomen ofzo nog ff snel

RADIOHEAD
UNDERWORLD
THE MARS VOLTA
TOOL
FELIX THE HOUSECAT
FAITHLESS

Dit soort shit moeten we zien
Zo gemakkelijk is dat niet om op het laatste moment nog zo'n grote naam te regelen. Zeker niet als ze helemaal uit Amerika moeten komen speciaal voor zo'n optreden.
Oud 30-06-2004, 01:29
Metal
Metal is offline
ja ik weet het

Maarja toch móeten er nog 2 grote namen bijkomen, aangezien muse en bowie nou ook weer net niet de minsten zijn
Oud 30-06-2004, 08:16
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Mja, da's waar. We zullen zien. Hoewel het nog niet zeker is dat ze cancellen.

"The drummer of rock band Muse was in mourning today for his father who died of an apparent heart attack shortly after seeing him in action at Glastonbury Festival.

Bill Howard, 62, father of drummer Dominic, collapsed near the main Pyramid stage at 1.15am yesterday and was pronounced dead at the Festival Medical Centre half an hour later. It is understood he died of a heart attack."

Ugh, da's wel heel zuur.
Oud 30-06-2004, 10:10
Earphone
Earphone is offline
Due to the continuing pain and extreme discomfort from a trapped/pinched nerve in his shoulder and to prevent possible further injury, David Bowie has been advised by his doctors to cancel his performances at the eleven remaining European festival dates throughout July.

Due to the unpredictable nature of the condition and in an effort to give fans as much warning as possible, (and indeed, to aid promoters in finding a replacement headliner in time for the festival dates) David very reluctantly agreed to take the advice.

David, and everybody involved with the tour, is very sorry for the hardship that this difficult decision may have caused. We realise that many of you will have lost money on non-refundable travel and festival tickets.

But, anybody that knows David will understand that he doesn't take these decisions lightly and I'm sure you all realise how bad he will be feeling about not being able to complete the tour.

As I have said previously, thank you all for your kind words on the message boards and for your continued understanding that had there been an alternative to this course of action, it would have been taken.

http://www.davidbowie.com/news/

Oud 30-06-2004, 11:08
Help Valentijn
Help Valentijn is offline
Later vandaag wordt een nieuwe naam bekend gemaakt die Bowie vervangt aldus de Rock Werchter organisatie

(bidden voor Strokes ofzo)
Oud 30-06-2004, 11:15
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Help Valentijn schreef op 30-06-2004 @ 12:08 :
Later vandaag wordt een nieuwe naam bekend gemaakt die Bowie vervangt aldus de Rock Werchter organisatie

(bidden voor Strokes ofzo)
Echt? Cool. Ik hoop echt op The Strokes, alhoewel, die kunnen main toch niet afsluiten?
Oud 30-06-2004, 11:24
Amnesiac84
Amnesiac84 is offline
Werchter had de Strokes al gevraagd, maar die wilden alleen komen als ze afsluiter op zondag waren...

Dat kan nu dus
Oud 30-06-2004, 11:27
Help Valentijn
Help Valentijn is offline
of dEUS of Soulwax,... moet toch haalbaar zijn.

Op het Werchter-forum gaat het van Bob Dylan tot U2, Linkin Park, Slipknot (vervangt Bowie in Roskilde), 2 Many DJ's, Radiohead, RHCP,...

en dit heb ik nog van Muse- messageboard geplukt:
Italian press has said today that they're gonna take a break until the 10th July(T in The Park).

Ik hoop echt dat de Italiaanse pers er maar wat op los lult... Er zijn nog geen officiële aankondigingen dus blijven hopen.
Oud 30-06-2004, 11:37
Verwijderd
Dat klinkt allemaal niet zo leuk

Ben benieuwd wat er voor Bowie in de plaats komt. Deus lijkt me wel wat. Bob Dylan, U2, Radiohead en RHCP ook

Maar ik hoef echt geen Slipknot als afsluiter
Oud 30-06-2004, 11:48
Verwijderd
geen slipknot... ze stonden eerst wel op de lijst van komers...laten we hopen van niet
The strokes lijkt me geen leuke afsluiter.
dEUS speelt op Pukkelpop en Lowlands, lijkt me dus ook niet.
soulwax is een marquee-artiest.

Goh, ik ben eigenlijk wel heeel benieuwd.
Oud 30-06-2004, 14:41
Vlammy
Vlammy is offline
The Strokes zijn zeker ontzettend tof, maar in mijn ogen kunnen zij een 'grote naam' als David Bowie niet vervangen...
Advertentie

Regels voor berichten