Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2004, 08:07
Chaucus
Chaucus is offline
Ik hoop toch zo dat niet gebeurd is waar ik zo bang voor ben...
Advertentie
Oud 25-05-2004, 08:21
Eend
Eend is offline
Ik hoop dat ik mijn vriend weer snel zie, wil m knuffelen en zo 'k voel me helemaal niet happy en ziek en zo

Ik word altijd ziek als ik mijn werk weer op wil bouwen

Ik word gek van mezelf en naja, dadelijk maar lekker paardrijden om 10 uur. Is ook wel gezellig.

Ik haat die examentijd
Oud 25-05-2004, 08:22
Eend
Eend is offline
Owja, en dan nog iets!

Die vaseline is niet te eten Ieuw!

Ik heb schrale lippen, dus gooi t er op, weet ik veel dat er een klont in mn mond terecht komt
Oud 25-05-2004, 08:24
Dolores
Dolores is offline
Aaahh straks de coopertest lopen dat kan ik dus echt niet
Oud 25-05-2004, 12:20
Verwijderd
pfieuw mn eerste examen is geweest. t viel me erg mee. t was niet heel moeilijk khad genoeg tijd, en alles ingevuld. net even de antwoorden bekeken. mn positiefe gevoel is weer een beetje weg. best veel fout geloof ik. mja ga daar nu niet meer aa ndenken. morgen wiskunde en daar snap ik dus niks van.
Oud 25-05-2004, 12:30
Verwijderd
nou ging echt kut.. durf niet te kijken
Oud 25-05-2004, 12:30
Verwijderd
en dan heb ik ook nog eens buikpijn van ongesteld zijn
Oud 25-05-2004, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-05-2004 @ 13:30 :
nou ging echt kut.. durf niet te kijken
vervelend. ({)

ik heb wel gekeken, had i kbeter niet kunnen doen..
Oud 25-05-2004, 13:13
Luni
Luni is offline
ik voel me echt
mn examen ging niet goed en ik voel me zo verschrikkelijk in mijn lichaam! ik voel me zo lelijk en dik! en toch eet ik dan weer en eet ik weer..
Oud 25-05-2004, 13:22
Fantôme
Fantôme is offline
geschiedenis gehad... waarschijnlijk zo'n 51 punten, mn 3,7 dus makkelijk gehaald (tussen de 6,2 en de 7,7 ) maar dat weet ik dus niet cker, maar wel dat ik voor gesch. geslaagd ben
Oud 25-05-2004, 13:23
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 25-05-2004 @ 13:31 :
vervelend. ({)

ik heb wel gekeken, had i kbeter niet kunnen doen..
sorry....
Oud 25-05-2004, 13:24
Verwijderd
het was weer gheerlijk om op school te zijn. mn examen geschiedenis ging naar mn gevoel wel goed, maar als je dan weer op internet kijkt, dan zakt de moed toch wel een beetje. het is zo lastig nakijken! nou ja. een 4.6 heb ik toch vast wel. nou morgen en overmorgen leren voor Economie. NL maak ik me niet zo druk over.

ik ben mn kamer aan het uitmesten. heb em gisteren helemaal leeggehaald, dus het ziet er nu uit alsof ik ga verhuizen *grinnik* maar het is zo lekker om even alles anders te zetten en te veranderen. daar ga ik dus nu mee verder. even wat afleiding.

*muziek heel hard aan en meebrullen maar*
Oud 25-05-2004, 13:34
Ruudje
Ruudje is offline
Ik had een 6 voor mijn wiskunde herkansing
Zit nu wat op school te niksen... maja, ik vermaak me wel...
Ik ben zooo blij, ik weet niet waarom, maar ik voel me gewoon goed
Hopelijk 5 Juni ook nog
Oud 25-05-2004, 14:05
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 25-05-2004 @ 14:23 :
sorry....
huh?
Oud 25-05-2004, 14:17
cyntha
cyntha is offline
Waarom zit het af en toe allemaal tegen? Ik voelde me net een beetje beter, maar ben nu weer terug in het gat gevallen.. Ik wil zoveel, maar kan zo weinig. En dan weet ik wel dat ik alles weer rustig moet opbouwen, maar dat is moeilijk. Vooral als je wel wilt. Laat me dan ook niet gaan werken en onmogelijke dingen van me vragen tijdens de fysio. Daar ga ik me echt niet beter van voelen. Alleen maar slechter, omdat het nog meer duidelijk wordt gemaakt hoe weinig ik op het moment kan. Dat is zo frustrerend! Tjaa, nog maar even doorzetten misschien komen er ooit betere tijden
Oud 25-05-2004, 14:42
-Flip-
-Flip- is offline
shit.. een oud schoolgenootje van me is dood.... ik kende dr niet.. zag dr wel eens lopen... 15 was ze pas, 15 jaar!!! ze is verongelukt... aangereden door een man, ze zat bij haar oma en haar broer in de auto, haar broer leeft nog... echt vreselijk... neej ik kende dr niet persoonlijk... maar het doet toch wel veel met me...een heel klaslokaal is ingericht voor haar, en als je dan zo'n klas daar stil ziet staan.. de altijd zo stoere jongens met tranen over hun wangen weg ziet lopen.... dan slik je toch wel een paar keer... en is het niet genoeg om je 10 keer af te vragen waarom deze dingen gebeuren... het is niet eerlijk...
Oud 25-05-2004, 14:49
Verwijderd
Citaat:
-Flip- schreef op 25-05-2004 @ 15:42 :
shit.. een oud schoolgenootje van me is dood.... ik kende dr niet.. zag dr wel eens lopen... 15 was ze pas, 15 jaar!!! ze is verongelukt... aangereden door een man, ze zat bij haar oma en haar broer in de auto, haar broer leeft nog... echt vreselijk... neej ik kende dr niet persoonlijk... maar het doet toch wel veel met me...een heel klaslokaal is ingericht voor haar, en als je dan zo'n klas daar stil ziet staan.. de altijd zo stoere jongens met tranen over hun wangen weg ziet lopen.... dan slik je toch wel een paar keer... en is het niet genoeg om je 10 keer af te vragen waarom deze dingen gebeuren... het is niet eerlijk...
vaak lijkt het idd wel alsof de liefste mensen altijd als eerste moeten gaan

condoleances
Oud 25-05-2004, 14:57
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 25-05-2004 @ 15:05 :
huh?
nou, ik had een reactie dat ik het, volgens mij, wel goed had gemaakt, en jij hebt als reactie dat je beter niet had kunnen kijken (ik maak daaruit op dat het niet zo lekker is gegaan?) btje lullig dan als ik met een heb staan dat het wel goed ging.

ontopic:

mn broertje belde net... hij wordt achterna gezeten door een stel jongens die hem in elkaar willen slaan, hij verstopt zich nu... maar hij kon niet beschrijven waar hij was 'bij de dijk, bij school' maar zijn school heeft helemaal geen dijk!! ik maak me echt heel veel zorgen om hem, en ik heb mn moeder erheen gestuurd, om te gaan kijken, want ik heb wel een vermoeden wat hij met 'de dijk' bedoeld.... hopelijk is hij niet in elkaar geslagen *heel veel zorgen maakt*
Oud 25-05-2004, 15:12
Verwijderd
ik krijg zeer zeer enge mailtjes binnen .. ik weet ook wel dat het een enorm zieke grap is maar toch is het beangstigend..

eerst waren het minstens 10 mailtjes per dag met een virus erin, nu is die stroom opeens abrupt opgehouden en krijg ik mails waarin ik aangeklaagd word wegens nalatigheid en nu een waarin staat dat ik geld geërfd heb en een bankrekening in afrika moet openen whaha wat ongeloofwaardig Oh wat is dit DOM geprobeerd zeg...

toch heb ik nergens mijn emailadres ingevuld... misschien mn email maar ns uit mn profiel halen..
Oud 25-05-2004, 16:20
Gothic
Gothic is offline
gelukkig, wiskunde ging goed . Ik wist weer heel veel. Heb tussen de 5,8 en 7,3... moet een 6,4 hebben, dus dat zal wel lukken.

Morgen wordt een kutdag wat betreft examens. Latijn en Natuurkunde. Opzich ben ik best wel goed in natuurkunde, maar ik krijg bij dit vak wel eens last van faalangst . Als ik 2 dingetjes niet weet in het begin, gaat het fout... Hopelijk kan ik een 8 blijven staan. Dan moet ik een 7,3 halen... zou erg fijn zijn, want dan zit er geen druk meer op sk.
Latijn was ik altijd erg goed in, 4 jaar lang een 9 gestaan, maar dit jaar, het is een ramp en de lerares helemaal... ik moet een 5,5 halen, maar ben zo bang dat het niet lukt straks ... Baal sowieso al dat ik geen 8 meer ga staan voor Latijn. Dan moet ik een 7,5 halen en dat is gewoon niet meer mogelijk...
Oud 25-05-2004, 16:22
Verwijderd
offtopic:
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 25-05-2004 @ 15:57 :
nou, ik had een reactie dat ik het, volgens mij, wel goed had gemaakt, en jij hebt als reactie dat je beter niet had kunnen kijken (ik maak daaruit op dat het niet zo lekker is gegaan?) btje lullig dan als ik met een heb staan dat het wel goed ging.

ow aha vandaar. maar nee maakt niet uit hoor. fijn dat het bij jou zo goed ging!
ik zei dat ik beter niet had kunnen kijken, omdat ik een goed gevoel had over gs, maar nu ik gegeken heb en gezien heb van die heb ik fout en die enz. zit ik nu dus me zorgen te maken, terwijl ik dat eigenlijk niet deed. het ging dus goed, maar nu ik gekeken heb ben ik daar minder zeker van
Oud 25-05-2004, 16:33
Verwijderd
@Gothic: Het lukt je morgen vast wel. Als je iets niet weet, niet bij die vraag blijven hangen, gewoon verder gaan en dan later weer terug naar die vraag als je nog tijd hebt. (Ik weet dat docenten dat standaard zeggen, maar het werkt vaak wel. Iig een stuk beter dan blijven hangen en je rot voelen ed. ) En een 5,5 haal je ook wel, denk ik...ik zal morgen extra duimen, dat helpt vast wel.

Ontopic: Eigenlijk heb ik geen zin om ontopic te reageren, maar 'k moet toch het goede voorbeeld geven, hè? Dan ga ik er maar een positieve post van maken, wie weet steekt het mezelf aan. Net drie (keuzevak) tentamens gemaakt: 83%, 83% en 100% ( ). 70% is een 6, als ik het goed onthouden heb, 83% is dus geen 8,3, maar iig wel voldoende. Nu nog één module en dan ben ik mij een gelukkige bezitter van het Europees Computer Rijbewijs (niet super nuttig, maar staat wel goed op je CV )... ICT-coördinator op stage had vandaag eindelijk het ICT-schoolplan, dus daar kan ik ook mee aan de slag voor weer een ander vak (mjah, ik heb iets met ICT en computers ).
Oud 25-05-2004, 16:36
Verwijderd
hey, cool! er is gister een nieuw record aantal leden online geweest!

*let niet op mijn nutteloze post *

Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 16:39.
Oud 25-05-2004, 16:40
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-05-2004 @ 17:33 :
@Gothic: Het lukt je morgen vast wel. Als je iets niet weet, niet bij die vraag blijven hangen, gewoon verder gaan en dan later weer terug naar die vraag als je nog tijd hebt. (Ik weet dat docenten dat standaard zeggen, maar het werkt vaak wel. Iig een stuk beter dan blijven hangen en je rot voelen ed. ) En een 5,5 haal je ook wel, denk ik...ik zal morgen extra duimen, dat helpt vast wel.
Ik weet ook dat ik die meteen moet overslaan, maar als ik dan de volgende ook niet weet, gaat het mis ... maar het zal wel goedkomen, ik sta niet voor niets een 7,7 als schoolexamencijfer...
Op toetsen in de 4e en 5e sloeg ik ook altijd standaard som 1 over, omdat dat een simpele zou moeten zijn... het probleem was altijd dat ik die niet wist, omdat ik te moeilijk dacht . Maar als ik die op het laatst maakte, ging het prima.

Blij dat je tentamens goed gingen .
Oud 25-05-2004, 17:48
kroot
kroot is offline
Het was ijskoud in de gymzaal, gisteren ook al. Maar ik dacht vandaag dat ze wel slim zouden zijn en de verwarming aanzetten. Niet dus! Gelukkig kon ik bij het tweede examen een trui van iemand lenen. Nu gaat er dus wel morgen een hele dikke trui mee!
Voor wiskunde sta ik waarschijnlijk een 5, dus dat is een redelijk wonder. Ik had hem niet eens helemaal af en ik vond hem wel moeilijk maar toch. Geschiedenis vond ik erg raar, ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Ik hoop heel hard op een 4,7.
Morgen Latijn ook al een ramp. Maar als ik voor geschiedenis voldoende sta mag ik volgens mij een 1,9 voor Latijn halen, dan sta ik een 3,5.
Weet iemand trouwens of je voor wiskunde en latijn een onvoldoende mag staan? Ik doe gymnasium en wiskunde zit in mijn profiel en latijn volgens mij verplicht in mijn vrije deel. Ik ben u eeuwig dankbaar als u het weet!

Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 17:51.
Oud 25-05-2004, 18:51
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb een hele lieve verjaardagskaart voor een hele lieve forumster gekocht..
Oud 25-05-2004, 19:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kroot schreef op 25-05-2004 @ 18:48 :
Het was ijskoud in de gymzaal, gisteren ook al. Maar ik dacht vandaag dat ze wel slim zouden zijn en de verwarming aanzetten. Niet dus! Gelukkig kon ik bij het tweede examen een trui van iemand lenen. Nu gaat er dus wel morgen een hele dikke trui mee!
Voor wiskunde sta ik waarschijnlijk een 5, dus dat is een redelijk wonder. Ik had hem niet eens helemaal af en ik vond hem wel moeilijk maar toch. Geschiedenis vond ik erg raar, ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Ik hoop heel hard op een 4,7.
Morgen Latijn ook al een ramp. Maar als ik voor geschiedenis voldoende sta mag ik volgens mij een 1,9 voor Latijn halen, dan sta ik een 3,5.
Weet iemand trouwens of je voor wiskunde en latijn een onvoldoende mag staan? Ik doe gymnasium en wiskunde zit in mijn profiel en latijn volgens mij verplicht in mijn vrije deel. Ik ben u eeuwig dankbaar als u het weet!
dat mag, zolang het niet 2 vieren zijn... en evt. zou je latijn nog kunnen laten vallen, maar dan krijg je een atheneum diploma.
Oud 25-05-2004, 19:38
moon
moon is offline
Citaat:
relaxxamann schreef op 25-05-2004 @ 17:36 :
hey, cool! er is gister een nieuw record aantal leden online geweest!

*let niet op mijn nutteloze post *
Ja, en vandaag is er alweer een nieuw record aantal leden online geweest!!

*let niet ook niet op mijn nutteloze antwoord! *

ontopic:
@leonoor je hebt me aangestoken...ik ga ook maar weer eens wat positiefs posten!

Ik ben ziek...nou is dat niet zo positief...maar ik had vandaag genoeg tijd voor mijn huiswerk en ik heb het gevoel dat ik school nu eindelijk weer een beetje aan kan! Met de vriendin die gister erg in de problemen zat, gaat het nu weer beter dus....
Het gaat weer goed met me!
Oud 25-05-2004, 19:49
w
w is offline
Ik voel me leeg. Geen gevoel Heb muziek opstaan maar weet niet eens welk nummer het is. Ik voel me afwezig. Merk niet meer wat er om me heen gebeurt. Doe wel gewoon dingen die ik moet doen maar zonder er bij na te denken. Kan niet huilen kan niet lachen... Ik voel me zo raar .

w
Oud 25-05-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 25-05-2004 @ 17:33 :
ICT-coördinator op stage had vandaag eindelijk het ICT-schoolplan, dus daar kan ik ook mee aan de slag voor weer een ander vak (mjah, ik heb iets met ICT en computers ).
En dan heb ik het eindelijk en dan verander ik weer van idee...echt weer ik...maar goed, 'k heb nu een beter plan, denk ik.

@moon:
Oud 25-05-2004, 20:43
Verwijderd
met bijna iedereen om me heen gaat het slecht. ik voel me gelukkig wel ok, maar ik ben ineens heel erg bang mensen te verliezen. mijn moeder heeft een simpel griepje en ik ben meteen bang dat ze dood gaat... mja.
Oud 25-05-2004, 20:47
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Wat is er nou toch allemaal met me aan de hand? Ik voel me al een paar weken niet echt fit, ben af en toe ziek, heb last van de bijwerkingen van mn medicijnen. Ik loop een beetje te kwakkelen.
En er gaat ook weer zoveel door mn hoofd. Waarom kan ik de dingen nou niet eens definitief van me af zetten?

Ik word zoooo moe vanmezelf qua dat. En ik vergeet toetsen te leren, waardoor ik op het laatst loop te stressen. En span ik me in voor de school, als enige leerling zon beetje, verwacht ik toch wel dat ik als MR-lid uitgenodigd wordt voor een MR-overleg (vanavond niet gebeurd dus), en nou mag ik fijn in mn eentje een leerlingenraad opzetten, wil ik vervolgens briven uitdelen, mág dat niet! In vredesnaam, waarom wordt ik niet uitgenodigd en mag ik geen brieven uitdelen?! Stelletje lijers ook.

Ahwel, ik kom er wel bovenop hoor, mij krijgen ze er niet onder.
Oud 25-05-2004, 21:07
moenbase
moenbase is offline
Er zijn torens, maar ze zijn te hoog.
Er is een dal, maar afdaling is te stijl.
Ik wil niet naar beneden kletteren, ik wik ook niet klimmen.
Maar ik moet wel.
Oud 25-05-2004, 21:08
Verwijderd
In gesprek met Michael besefte ik me eigenlijk pas echt goed voor het eerst hoe rot ik t ook vind dat we gaan verhuizen, het mn moeder heel erg goed doet. dat ze vrolijk is en positief. en dat vind ik een heel fijn iets
Oud 25-05-2004, 21:20
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 25-05-2004 @ 19:51 :
Ik heb een hele lieve verjaardagskaart voor een hele lieve forumster gekocht..
offtopic: voor mir? *ik wil ook een verjaardagskaart * neehhoor, grapje...

ontopic:
gelukkig, ze hebben mn broertje niks gedaan... maar nu wil hij niet meer naar school toe
Oud 25-05-2004, 21:24
phensicske
phensicske is offline
'k Voel me goed. Misschien ligt de basis wel door de thuiskomst van mijn ma uit de kliniek. Misschien omdat ik eindelijk geen toetsen meer heb en dan kan beginnen te studeren voor de examens. Misschien wel doordat ik morgen maar een halve dag school heb en dan heel de tijd zal kunnen leren.

Misschien gewoon.

Maar 't is toch zeker een goed gevoel dat ik wil bewaren.

Iedereen die het eventjes wat minder ziet zitten, laat de moed niet in de schoenen zakken. Iedereen heeft zijn up & downs en geloof me, uit elk dal klauter je alweer wat sterker.

Moed houden!
Oud 25-05-2004, 21:47
Miracle
Miracle is offline
Nog steeds een maag die van streek is en wéér te laat gaan slapen vanavond.

Nu heb ik wel weer genoeg gestressed, ik wil weer een leuke dag hebben!
Oud 25-05-2004, 22:52
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 25-05-2004 @ 22:20 :
offtopic: voor mir? *ik wil ook een verjaardagskaart * neehhoor, grapje...

ontopic:
gelukkig, ze hebben mn broertje niks gedaan... maar nu wil hij niet meer naar school toe
Voor mir ja .

Naar jou wilde ik er ook graag eentje sturen maar ik had je adres niet.. Dus misschien dat je me dat kun pmmen? Dan kan ik die naar jou met een beetje vertraging toch opsturen! (F)
Oud 26-05-2004, 06:56
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 25-05-2004 @ 23:52 :
Voor mir ja .

Naar jou wilde ik er ook graag eentje sturen maar ik had je adres niet.. Dus misschien dat je me dat kun pmmen? Dan kan ik die naar jou met een beetje vertraging toch opsturen! (F)
ik ook, ik ook
Oud 26-05-2004, 07:36
Miracle
Miracle is offline
Gefeliciteerd Wendy!!!!

Ontopic:
Jemig wat een irritant gedoe weer. Mijn armen beginnen nu opeens wel te vervellen en mijn kop lijkt nog steeds een roosaanval te ondergaan. Mijn kamer stinkt omdat ik mijn rookkleren had laten liggen en mijn moeder loopt de hele ochtend al te zeuren terwijl ik rust wil 's ochtends.
Huiswerk voor vandaag heb ik niet af. Gaat ook niet lukken ook. Pech, dan ben ik maar mijn boek vergeten...
Hopelijk niet teveel gezeik vandaag op school en is het een beetje gezellig, anders ga ik gewoon naar huis.

Ik kijk al uit naar zaterdag.
Oud 26-05-2004, 07:43
Dolores
Dolores is offline
@~~Fantôme~~: Gefeliciteerd!

Ontopic: Gvd, alweer zo vroeg wakker! Ik wil nu wel eens een keer goed slapen. Dus 's avonds meteen in slaap vallen en 's ochtends ook niet om 6.00 uur al wakker worden!
Oud 26-05-2004, 08:08
Verwijderd
Wen, feli!
Gisteren weer superaflevering van Everwood!
En gisteren tijdens het smsen in bed ben ik in slaap gevallen. Zo moe was ik. Dat is ook een wonder
Oud 26-05-2004, 08:20
cyntha
cyntha is offline
@~~Fantôme~~: Gefeliciteerd!

Ben moe, heb weer slecht geslapen. Ik had van de fysio een paar ontspanningsoefeningen meegekregen waardoor ik me beter kon gaan ontspannen en dus ook makkelijker in slaap kon vallen. Maar ze werken dus nog niet of het ligt aan mij. Het zal dat laatste wel zijn, maak me teveel zorgen en pieker teveel over dingen waar ik me eigenlijk helemaal geen zorgen over hoef te maken. Maarja, dat doe ik dus wel en blijf het ook doen. Hopelijk wordt vandaag een lekker rustig dagje, ben ik wel weer eens aan toe.
Oud 26-05-2004, 09:22
Verwijderd
@sensual: ik heb ook nog wel oefeningen.. wil je ze hebben?
Oud 26-05-2004, 09:27
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-05-2004 @ 10:22 :
@sensual: ik heb ook nog wel oefeningen.. wil je ze hebben?
Ja, is goed. Misschien dat ik er wat aan heb en het een beetje helpt.
Oud 26-05-2004, 09:34
Verwijderd
hij is bezig met verzenden
Oud 26-05-2004, 09:44
Fantôme
Fantôme is offline
thnx voor alle felicitaties
@ aragnabite, ik meende het niet hoor!! (mir gaat veel kaartjes van forummers krijgen als ik het zo lees/hoor enzo!! )
Oud 26-05-2004, 09:48
cyntha
cyntha is offline
@Loontjuh: Dankje!! Ik zal het eens uit gaan proberen.
Oud 26-05-2004, 10:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zit halverwege mijn examens en dan stort ik weer in. Echt weer een goed moment uitgekozen. Ik lag gisteravond in bed, na te denken over mijn examens, over wat er straks gaat komen enz. En jahoor, ik kon het weer niet hebben. Ik ben er nog niet aan toe, ik wil nog niet weg hier. Ik wil nog geen afscheid nemen. School is de afgelopen vier jaar zowat het enige vaste in mijn leven geweest waar ik houvast aan had en dan verdwijnt dat straks ook al uit mijn leven, dat trek ik gewoon niet. Weer ruim een half uur liggen huilen en zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik moest gewoon gaan slapen want vandaag heb ik natuurkunde-examen en daar ben ik zooo slecht in. Ik hoef gelukkig dankzij mijn herkansing maar een 4.9 te halen, hopen dat dat lukt. Of eigenlijk toch niet want ik wil helemaal niet slagen, ik wil nog niet van school. Ik wil nog geen afscheid nemen van dit alles. Ik wil dit allemaal nog niet achter me laten.

Kon ik de tijd maar even een half jaar stilzetten, dat postte ik een paar maanden geleden. En dan afwachten tot ik er wel klaar voor ben en dan examen doen en verder maar niet nu al. Al mijn klasgenoten lopen te jammeren dat ze bang zijn om te zakken en dat ze dat absoluut niet willen maar stiekem is dat wat ik juist wel wil. Maar ik durf het niet, mijn examens verpesten. Zakken is heel makkelijk zou je zeggen maar ik kan het niet. Ik heb hier al die jaren hard voor gewerkt en dan zou ik er op het laatste moment mee stoppen? Nee, dat zit niet in me maar zo kan ik ook niet leven. Ik denk al wekenlang dat ik op zijn minst een her heb maar het gaat tot nu toe allemaal nog best goed maar ik WIL HET NIET. Pfff, ik word zo moe van mezelf en ik zit hier nu alweer met tranen in mijn ogen. Ik ben niet sterk genoeg hier voor. Ik kan het niet meer en ik wil het vooral niet meer.

En waarom, ik weet het allemaal niet. Op de basisschool kunnen ze je gewoon nog een jaartje houden als je er nog niet aan toe bent om naar de middelbare school te gaan maar waarom kan dat nu niet? Iedereen duimt voor me en wenst me succes maar ik heb daar zoveel moeite voor, iedereen wil dat ik slaag maar ik zelf wil het niet.

Huilend zit ik nu weer achter de computer en ik voel me zo slecht. Ik moet zo wat gaan eten want over ruim een uur moet ik alweer weg. Waarom gaat de tijd te snel?
Oud 26-05-2004, 12:36
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik zit weer eens te janken acher de pc..

Waarom zet ik toch ook steeds de muziek op waarvan ik weet dat ik er emotioneel van word..? (muziek van Tori Amos..)

Regels voor berichten