![]() |
||
Citaat:
maar hitler stoorde zig er blijk baar wel aan kijk wie had hij moeten oppakken voor jood als niemand keppeltjes zou dragen???? wie zou hij hebben moeten vergassen ? dat weet je niet want ze zijn dan niet meer herkenbaar misschien dus juist een punt op het af te schaffen! uit bescherming!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jij draait de rollen om...
||
Citaat:
want dan waren ze neit meer herkenbaar op straat!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Joegoslavie idem dito ![]() hoekse en kabeljouwse twisten idem dito ![]() Ik weet niet zo veel over geschiedenis verder. Koerden: Waarom werden ze vermoord? Juist ze wilde land. Eerste wereld oorlog: een tintje? Of de reden? 2e wereld oorlog: Hitler zocht een zondebokje, en koos lukraak de Joden. Net als de Amerikanen de Indianen hebben afgeslacht, zo heeft Hitler de Joden afgeslacht. Hij heeft NOOIT gezegt dat ie dat ik de naam van God heeft gedaan. (Christelijke God) Kruistochten? Nu hebben het over de middeleeuwen. Niemand was in die tijd een heilige. Isreal gaat over land. Tuurlijk is religie een grote rol. Maar dat heb ik al gezegt een stuk hierboven. Dus dit zal ik niet ontkennen. Waarom zijn er Terreur aanvallen tegen Amerika denk je? Omdat ze een wereld macht zijn. En ze walgen van de macht die Amerika laat zien. Cultuur is geen religie! 11 september is GEEN voorbeeld. En de oorlog in Irak: weer geen religie. Ja ze zijn moslim in die landen. Maar dat maakt het niet gelijk een religieuze oorlog. ![]() Vergeet niet dat Bush heeft aangevallen omdat dat land een gevaar was. Met die nucleare wapens. (Wel jammer dat Bush het uit zn duim zoog, maar ja.) Religeuze oorlog: Een oorlog die gervoert met als reden/oorzaak, religie. Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 08:54. |
![]() |
||
Citaat:
het gaat in een paar gevallen wle alleen maar om landje pikken en geld maar er word vaak ook wat tegn of tussen geloven gestreden asl onderdeel geloof kan ook dus een onder deel zijn van een oorlog!en niet alleen de hoofdzaak!
||
Citaat:
denk dus als je het afschaft dat je minder last zal krijgen van discriminatie en irritatie!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
'80-jarige oorlog: Nederland wilde onafhankelijk worden van Spanje, en Spanje wilde dit uiteraard niet. Koerden: ze wilden onafhankelijk worden en bovendien ligt er veel olie. WO1: niks met geloof te maken... Servië wilde onafhankelijk worden, Rusland had belangen aldaar, etc. etc. WO2: wederom niks met geloof te maken. Hitler wilde meer "Lebensraum". Joegoslavië: ook niks met geloof te maken... Er waren gewoon verschillende groepen die allemaal zo veel mogelijk macht wilden. de hoekse en kabeljouwse twisten oorlog: Haha de kruis tochten: Een mooi voorbeeld van hoe religie door machthebbers wordt misbruikt om het volk te misleiden. Verder niks met geloof te maken. Israël: gaat om land en macht. 9-11: zie kruistochten Geloof is vredig. Mensen niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel ik heb ruzie. Loopt op een vechtpartij uit. Jij kijkt toe. Ik geloof, die andere jongen niet. Dan ga jij me vertellen dat de ruzie begon OMDAT ik geloof? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2. Het was een voorbeeld, ikzelf heb nog nooit gevochten op die manier. 3. Ik dring mijn geloof nooit op, nooit gedaan. Dus noem alsjeblieft niet weer die achterlijke steriotyp op. 4. Snap je dan in ieder geval wat ik probeer uit te leggen?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij is in ieder geval beter in Nederlands, jij typt erg onduidelijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik vind dat ze het moeten verbieden want ik denk dat mensen dan minder snel vooroordelen hebben zodat de discriminatie opstraat ook zal afnemen waardoor er ook minder geweld zal ontstaan op straat en is er minder politie nodig dus minder geld en dat si weer goed voor de economie van de staat.heb je zelfs door afschaffen van geloofstekens de staats kas gespaard 2 vliegen in 1klap ![]()
||
Citaat:
|
|